Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

15:17, 16. 11. 2012.

Osnovci mučili mačku?

490x370-ucitelj-tasa.jpg ilustracija; foto: uciteljtasa.edu.rs

Učenici niške Osnovne škole "Učitelj Tasa" stavili su mački petardu u usta i zapalili je, tvrde očevici. Ošamućena mačka izašla je nakon toga na ulicu, gde su je pregazila kola.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Poslednji komentari:
  • Jolz

    16:07 // 16. 11. 2012.

    Gospode... Samo je pitanje kad ce preci na ljude.Ne lupam bez veze,znam iz primera i to bliskog.To ce se kad tad desiti ako se ne pristupi ozbiljno ovome.Ovo decija igra nije nikako!

    • jasmina

      18:15 // 16. 11. 2012.

      E, ovo je nekada bila elitna skola grada Nisa, evo sta uradise raznorazni dosli ko zna od kuda. Zasto se niste junacili tamo gde treba nego ste pobegli a svoje komplekse preneli na decu....

    • ivan

      01:18 // 18. 11. 2012.

      @jasmina
      Kad je bila "elitna" ?
      Pre drugog svetskog rata ?

  • Doktor

    16:17 // 16. 11. 2012.

    Kompleksi...

  • Juznjak

    16:23 // 16. 11. 2012.

    Prijavi !
    Ne pustaj ,sad je macki stavio petardu u usta , sledeci put ce policajcu da isto to uradi ! Nije nam potreban , jos jedan Uros Misic !
    Treba spreciti, i hitno delovati !

    • anon

      18:10 // 16. 11. 2012.

      Bas tako ali mi se bavimo hrvatima i madjarima dok nase dvoriste pocinje da lici na divlji zapad,naravni uz podrsku drustva i drzave.

    • Juznije sve Tuznije

      13:37 // 17. 11. 2012.

      Covece, o cemu ti pricas? Zar ti je Uros Misic jedina briga? Zar je on najveca rak rana ovog drustva? Bolje se brini da prave ubice strpaju tamo gde im je mesto, na pravicnu zatvorsku kaznu, a ne da ti je decko od 17 god kriv za svu nepravdu u Srbiji. Uros - KRIV do zla boga, ali ne da dobije 20 god za nesto pri tom sto nije tacno prikazano u javnosti. P.S. Znas li koliko je godina dobio policajac koji je momku od 25 god, Zaricu, pucao sa 5 cm u glavu? 10 god, a ti bi da Misic robija 20? Gde ti je logika? Opet, Misic jeste KRIV, ali ne za 20 god zatvora

    • Miško Ristić

      21:52 // 20. 11. 2012.

      Juznije sve Tuznije, pa sve se vidi na snimku. Videlo se u direktnom prenosu, odnosno sve je tačno prikazano u javnosti.

  • Brankica Stojmenovic

    16:38 // 16. 11. 2012.

    Roditrlje krivicno goniti, a skolu kazniti zato sto je dozvolila da se petarde unesu u dvoriste...

    • Petar Petrovic

      17:19 // 16. 11. 2012.

      Cisto da se zna da ovo nije bilo u skoli odnosno dvoristu skole kako kazete i da se nije desilo tako kako pise! Ovo jeste uzasno i treba da se razgovara sa tom decom jer je bolesno ali nije se ovako desilo!

    • Vuk

      18:09 // 16. 11. 2012.

      Slazem se...

    • Tamara P

      09:45 // 17. 11. 2012.

      U potpunosti se slazem, sankcionisati roditelje a onda preispitati nadlezne u skoli..

  • Sasa Vasilic

    16:53 // 16. 11. 2012.

    regrutovanje buducih problema grada je u toku... postoji jos gora stvar-pre deset dana,sektasi koji saraju po niskim pravoslavnim hramovima ,isvrljali su tablu sa imenom PATRIJARHA PAVLA,koja je postavljena na robnoj kuci "simpo",prekoputa pekare "pikant",pa zar na tavog coveka da udare,siononim blagosti,ljubavi,razuma ,tolerancije SVECA?! i nikoga nije briga,a ponajmanje medije i nadlezne. ovo je dno dna!

    • Marica Vasilic

      17:45 // 16. 11. 2012.

      @ebala te tabla - na tekst o prirodno nadarenim psihopatama koja sede u klupama sa drugom normalnom decom ti drobiš o tabli.

  • Roditelj

    17:13 // 16. 11. 2012.

    Jedan sam od roditelja koji je morao da ispise svoje dete iz ove skole, kako bi bilo spaseno od nasilja vrsnjaka. Pedagogica koja blago komentarise nasilje nad mackom najmanje radi svoj poso u skoli a vise se bavi tracevima i skolskim kadroviranjem. U ovoj skoli rade i lazne prosvetarske zvezde koje zaboravljaju da su skole ne samo obrazovne vec i vaspitne ustanove kojima svakodnevno, nazalost,svakodnevno poveravamo svoju decu. Mom detetu su u dvoristu ove skole bacili petardu u kapuljacu.

    • Tamara

      09:49 // 17. 11. 2012.

      Zalosno je to sto skola ima puno potencijala da iz nje izaju dobra i normalna deca.Koliko vidm tamo su svi NEZAINTERESOVANI.
      PROMENITI DIREKTORA, PROMENITI PEDAGOGA !
      Na zalost na celu svake skole stoje politicki puleni koji nista dalje od cuvanja svoje tesko stecene pozicije ne vide.NJih najmanje zanimaju ovakve stvari, na zalost..

    • Jelena Marković

      20:52 // 18. 11. 2012.

      Vaspitanje ima osnove u porodici, a škola ne može mnogo da ispravi ono što su roditelji naopako postavili, zanemarili. Zaista malo tu može da učini prosvetna ustanova.

  • Dejan

    17:16 // 16. 11. 2012.

    ovo treba da resava policija i tuzilastvo a ne skola i roditelji!

    • Neko

      22:42 // 16. 11. 2012.

      Pa roditelji i nisu resavali kad je trebalo, zato sad mala cudovista i rade ovakve stvari

    • Neko

      22:48 // 16. 11. 2012.

      Pa roditelji nisu ni resavali,jer da jesu,kad je bilo vreme, sad ne bi ovde pisali kako su njihova deca raznela macku

  • John Peoplefox

    17:29 // 16. 11. 2012.

    Sasa - Otkud znash da su to sektashi? Mozhda su to samo klinci sa vishkom slobodnog vremena i sprejem koji se mozhe kupiti skoro svuda?

    • Sasa Vasilic

      08:11 // 17. 11. 2012.

      dragi johny!recimo da si u pravu da klinci saraju pravoslavne crkve i skrnave ime pocivseg patrijarha,ali ko je zakazao?roditelji,drustvo skola,ko ga je naucio da na crkvi SV.LUKE napise USA?sto taj umobolnik ne napisa GRCKA ili RUSIJA?

  • mika

    18:04 // 16. 11. 2012.

    Decu treba naučiti a ne držati pridike. Ne treba da muče životinje ali ne treba ni da ih ljube, kako neki "ljubitelji životinja" propovedaju. Aj uzdravlje!

    • Maja

      21:25 // 16. 11. 2012.

      Ko ne voli zivotinje ne voli ni ljude..

    • @maja

      22:48 // 16. 11. 2012.

      A na osnovi čega si izvela taj zaključak? Da li tom logikom možeš da tvrdiš da ako neko voli tulumbe voli takođe i baklave?! :)

  • Vuk

    18:08 // 16. 11. 2012.

    Sledeci put ce verovatno da stave petardu nekom svom "drugu' ili "drugaraici"...uzas, najstrozije kazniti i decu i roditelje....

  • Jasmina Veljkovic

    18:27 // 16. 11. 2012.

    To nisu deca, to su MONSTRUMI i potencijalne ubice! Roditelje kazniti a decu u popravni dom! STRASNO!!!

    • Natalija Radosavljevic

      18:47 // 17. 11. 2012.

      Glupo je da decu od 12 ili 13 god nazivate monstrumima.Oni nisu macku ubili, macka je vec bila zgazena i niko nije nista preduzeo da je pomeri.Ali opet ne opravdava to sto su uradili1

  • Ana Sindjelic

    18:41 // 16. 11. 2012.

    MACKA JE BE BILA ZIVA I AJDE CAO, na moje oci su je zkazili juce i 7 i 5 jer sam pustena ranije sa casa, tako da je jutros bila vec mrtva, a posle su joj mrtvoj stavili petardu u usta

    • Aleksandra

      20:59 // 16. 11. 2012.

      Mala, šteta što su te pustili ranije sa časa, jer trebaš ti još mnogo toga da naučiš, a za početak da se izražavaš...

    • Marko

      21:34 // 16. 11. 2012.

      Dete, nauči da pišeš.

    • Vuk

      08:12 // 17. 11. 2012.

      Steta, iz dobre porodice potices, a kako se izrazavas....ni ti, ni tvoj brat niste deca za primer, vec deca za izbegavanja....

    • marko

      11:53 // 19. 11. 2012.

      Mozda dete i ne laze a vi ste napravili dramu oko jedne macke.
      He svi ste vi za primer to se u vase vreme nije desavalo.

  • Posmatrac

    18:55 // 16. 11. 2012.

    A, gde su bili i redari i dezurni nastavnici i skolska administracija koji su duzni da vrse nadzor dece u dvoristu?? Sve te male monstrume treba pod hitno, zajedno sa roditeljima, na intenzive psiholoske razgovore i kontinuirane seanse dokle god su u osnovnoj skoli! Delikvencija se sece u korenu! Ovoj monstruoznoj deci nisu potrebni skolski pedagozi (koji su apsolutno beskorisni), vec psihijatri i psiholozi, bas kao i njihovim roditeljima koji si izrodili i podigli takve bolesnike. Podneti krivicne prijave i protiv roditelja i protiv dece pod hitno! Tadkoje- neka policija istrazi na koji su to nacin maloletna deca dosla do petardi (tj. vatrenog oruzja) i usla u skolu sa njima! Takve psihopate od dece su mogle isto da ucine sa nekim neduznim i nejakim vrsnjakom!

  • Ja

    19:08 // 16. 11. 2012.

    Bilo i pre mnooogo godina i bice.Uvek je bilo takve dece tako da nema razloga za paniku.

    • Pera

      20:29 // 16. 11. 2012.

      Ima ima i te kako

  • Andjela Beloica

    19:10 // 16. 11. 2012.

    Jasmina i ostali,nisu zivu macku ubili.
    Takodje sam bila ocevidac,i znam ih licno,nije bila ziva,ali svejedno to je izivljavanje nad zivotinjom,nisu monstrumi,ali to sto su uradili jeste morbidno.
    U clanku nije sve potpuno tacno jer je macka stajala tu ceo dan.

    • milan bozinovic

      19:20 // 16. 11. 2012.

      Dusice malena zar je normalno da dete iz osnovne skola cak i to radi sto si navela, da mrtvoj macki stavi petardu u usta i da mu to bude zanimljivo ??? Jel to normalno? Sve ucesnike kod pedagoga i psihijatra !!!

    • Jana Ivanovic

      19:35 // 16. 11. 2012.

      To je uradilo JEDNO dete a ne 1500 ucenika koliko ima nasa skola,cisto da se zna!

    • Palilulac

      08:54 // 17. 11. 2012.

      "Nisu zivu macku ubili" - nego mrtvu?

    • Ivan

      14:59 // 17. 11. 2012.

      @Palilulac

      Grammar nazi? Onako malo? A da zavrsis filologiju prvo pa lekturisi za platu, umesto da ispravljas tekstove 12godisnjaka po internetu ;)

  • Jana Ivanovic

    19:21 // 16. 11. 2012.

    Prekinite da pricate za nas kako smo monstrumi i buduce ubice,macka je BILA mrtva i lezala je na ulici kada sam jutros dosla u skolu.....Nismo sad svi krivi sto su joj ubacili petardu to je uradilo jedno dete koje jos uvek ne zna sta je ispravno a sta ne (radi se o detetu koje ima 10 godina)! MI NISMO UBICE! i prekinite da vredjate i nastavnike i da pricate kako smo nepismeni,ne brukajte mi skolu,nista niste bolji

    • Mirjana

      19:57 // 16. 11. 2012.

      Draga Jana, nisi ti bas tako mala (cim ostavljas ovakve komentare) da bi shvatila da to sto je maca bila mrtva (ako je uopste bilo tako) nimalo ne menja stvar. Dete vec sa tri godine zna kad je uradilo nesto pogresno i zna kada da ocekuje grdnju roditelja. I ne razumem, ako nisi ucestvovala u tome, zasto si se nasla prozvana?! Koliko sam ja primetila niko nije osudio sve djake ni skolu. Ja sam za neku adekvatnu kaznu, nece opomena nista da promeni.

    • Dragan

      23:33 // 16. 11. 2012.

      @Mirjana
      U pravu ste gospodko niko nije osudio djake ni skolu ali je zato Beogradski list ,,Telegraf,, objavio clanak sa naslovom ,,Niska deca monstrumi: Macki ubacili petardu u usta, zapaljenu je zgazio auto.
      Zbog ovoga cu se konsultovati sa advokatima i iste tuziti zbog vredjanja nase dece.

    • Andjela Beloica

      01:03 // 17. 11. 2012.

      @Mirjana
      @Dragan
      ja idem u ovu skolu i decake znam licno,mnogo dobro,bila sam i ocevidac,nije normalno to sto su uradili,ali nije ni bas toliko lepo od novinara ili medija kako god da govore kako su svi niski ucenici OS'UT' monstrumi jer su 2 decaka uradila jednu veoma glupu stvar.
      slazem se i sa Mirjanom i sa Draganom
      nije normalno,ali su preuvelicali previse.
      kao da su poubijali 10 ljudi,pobogu.

    • Dragan

      10:01 // 17. 11. 2012.

      @Andjela Beloica
      Potpuno si u pravu, to sto su uradila par decaka sto neznaci da su sva deca kriva i zbog toga sam napisao da cu tuziti ,,Telegraf,, zbog vredjanja nase, Niske dece nazivajuci ih generalno monstrumima.

      Kao II mozete videti koliko bolesnih osoba komentarise taj dogadjaj u vezi tog clanaka(www.telegraf.rs/vesti/420200-brutalna-deca-petardom-zapalili-macku-osamucenu-je-zgazio-auto) i poziva na ubijanje i spaljivanje nase dece. Bolesno da bolesnije nemoze biti.

    • Jana Ivanovic

      12:32 // 17. 11. 2012.

      @Mirjana,deca koja su to uradila su kazenjena jedno od njih je dobilo ukor a drugi je valjda izbacen iz skole tako da zaista nema razloga za vredjanje ove ustanove niti da se pisu komentari kako nas treba ubiti,spaliti,poslati u ludnicu!

    • Piroman

      11:53 // 19. 11. 2012.

      ja sam kao mali palio machke i nishta mi sad ne hvali ;)

  • Vladana Vujisić

    19:34 // 16. 11. 2012.

    Vi, koji ste pročitali vest, pa mislite da sve znate, grešite. Mačka je bila mrtva, kola su je pregazila, juče oko 19:05h, a pošto je Niš tako doooobar grad, ta mačka je ostala tu do danas popodne, i niko se nije našao, ili da je skloni sa ulice, ili da pozove neku veterinarsku stanicu, ili bilo šta PAMETNO da uradi. To nije bilo u školskom dvorištu, već na ulici preko puta radnje " Bombonica ", te njena smrt nema veze sa školom Učitelj Tasa, i njenim učenicima. A ta deca, koja su se posle našla, i glumila mangupe, stavljajući joj petarde u usta, treba biti kažnjeni za sve, ali ne i za njenu smrt. To je to, što ja imam da kažem, pa vas sve lepo molim da ne pričate gluposti, kada ne znate ništa ! JA OBOŽAVAM ŽIVOTINJE, I NE ODOBRAVAM TO, NE PRIČAJTE, KADA NE ZNATE !

    • Andjela Milojevic

      23:49 // 16. 11. 2012.

      Tako je... Vladana za predsednika! :D

  • Aleksandar

    19:36 // 16. 11. 2012.

    Ja nisam bila prisutna, ali ih znam. Po meni ovo nije normalno, evo, moja drugarica kaze: "Pa dobro, u pitanju je zivotinja koja je bila mrtva i pre nego sto su joj ubacili petardu u usta. Meni je mnogo zao macke ali mislim da je preterano da oko jedne macke ovo izlazi na internetu!", i ja mislim da je u pravu, ali je retardirano da to rade! Jedan od ovih decaka je i ranije radio slicne stvari, i po mom misljenju treba mu pripremiti strogu kaznu, posto mu ovo nije prvi put.

    • nisi u pravu

      19:50 // 16. 11. 2012.

      tako se pocinje,najpre nije strasno sto su zivotinje a kad dodjemo do povredjivanja ljudi onda je vec kasno! ako ne moze dete za ovo treba da odgovara njegov roditelj makar novcano za propustene casove vaspitanja!

  • Aleksandar

    19:38 // 16. 11. 2012.

    I ne razumem zasto iznad moje slike pise "Aleksandar" o.O xD ja sam ZENSKO! xD
    Probala sam da promenim to ime, ali nece da se izbrise xD

  • nik

    20:02 // 16. 11. 2012.

    ma ovo nije normalno... To sve polazi od kuce! A dete koje ima "samo" 10god....nije opravdanje nikakvo... Ako je stvarno tako kao sto gore pise,garantujem da to dete nikad covek nece da bude,cim to radi u 10god.sta ce u 40...

    • Stefan Vukovic

      23:18 // 16. 11. 2012.

      u 12 god

  • andjela

    20:16 // 16. 11. 2012.

    Nije bilo u skolskom dvorištu nego ispred jednog lokala. Mačka je već bila mrtva a kasnije taksi sive boje je ostavljao"musteriju"a on je gazio je i odvojio joj je glavu! Pricate a ne znate. Niste očevici.

    • Milan petrovic

      05:32 // 17. 11. 2012.

      evo primer malog monstruma.. kako opisuje detalje hladnokrvno.

  • marko markovic

    20:19 // 16. 11. 2012.

    Ovo je još jedan od dokaza da u ovoj državi nažalost dolazi sve luđe vreme, a sa njim i klinci postaju sve luđi... Smatram da nisu krivi roditelji nego celo društvo jer to ne radi samo jedno dete već je to polako postala svakodnevnica u svim gradovima u Srbiji... Počinjem polako da se plašim da izađem na ulicu, naročito u večernjim satima, jer nikada ne znam šta može da padne na pamet nekom klincu... Strašno, jadna mačka...

  • Ivan

    20:20 // 16. 11. 2012.

    ...ajmo opet internet lov na vestice, lazno moralisanje i opsta hipokrizija/histerija...

    Ovo grozno nedelo je ucinilo 1 dete ili par njih, samim tim, SAMO i JEDINO oni su odgovorni A NE CELA SKOLA. Moja sestra ide u ovu skolu, jel to znaci da je ona monstrum?

    Ni na koji nacin ne podrzavam ovakvo ponasanje, vec ga kao i svi osudjujem, ali ovo je vec farsa i javni linc - dete u zatvor?! Popravni dom?! Razgovor sa roditeljima i psihologom svakako, ali bi i izgleda i ovi neuravnotezeni sto salju decu na robiju mogli malo da popricaju sa psihijatrom...
    P.S. "velikim vernicima" samo i ovo: "Ko je bez greha neka prvi baci kamen"
    Ocistite prvo svoje dvoriste ljudi, aman!

  • Aleksandra

    20:54 // 16. 11. 2012.

    Ko vaspitava ovu decu? Čemu ih uče roditelji?! Treba kazniti roditelje!

    • Nislija

      21:21 // 16. 11. 2012.

      Ocigledno niste roditelj!!!!

  • Nislija

    21:21 // 16. 11. 2012.

    Ne prodje ni 2 godine, a da se u niskom okrugu ne proglasi epidemija besnila (neka svako procita sta je besnilo).
    Prema tome to sto su deca dirala macku moglo je mnogo vise da ugrozi njihovo zdravlje.
    Ovo sta se radi sa psima i mackama lutalicama u Nisu jednog dana ce da se bije nekom opasno o glavu!!!!
    Skoro je u Duvanistu copor pasa izjedao policajca!!!
    Zamislite se da je to bilo vase dete!!!
    Mislim da je zadnji momenat da se roditelji udruze, i drustvu za zastitu zivotinja, stane na put, i ponovo se organizuje sinterska sluzba!!!

    • Neko

      22:27 // 16. 11. 2012.

      Nislija, jel si ti svestan sta si napisao????
      Pod jedan, ne vidim kakve veze ima mucenje macke sa psima lutalicama...
      Pod dva, deca nisu DIRALA macku, vec joj raznela usta petardom.
      Pod tri, treba da te brine vise ta petarda nego navodno besnilo.
      Pod 4, nelegalno je davati petarde maloletnicima i izivljavati se nad zivim bicima.
      Pod 5, to nisu deca, to su mali monstrumi,koji ce izrasti u velike monstrume, koji ce se sutra izivljavati i nad ljudima a ne samo nad zivotinjama,jer niko normalan cak ni kao dete,ne nanosi nekom zivom stvoru bol namerno, a jos manje uziva u tome.
      Pod 6, pitanje je i kakvi roditelji vaspitavaju tu decu,kad rade takve stvari...
      A ti pricas o tamo nekom kobajagi besnilu,i psima...molim te.

    • Milan petrovic

      05:35 // 17. 11. 2012.

      pa ti sto pises takve nevezane za vest stvari ti si tipican primer roditelja koji fabrikuje ovakve male manijake

  • Ana Jovanovic

    21:26 // 16. 11. 2012.

    Jadna macka,rasplakala sam se :( ♥

    • ja

      22:07 // 16. 11. 2012.

      to je bilo jedno milo, pitomo mace koje smo mi iz komsiluka hranili, videla sam sinoc da je zgazeno ali nisam znala ovu pricu. Ono je bilo toliko umiljato, zato su i uspeli da urade tako nesto a da ono ne pobegne. strasno, ko je za ovo kriv, roditelji, vaspitaci, drustvo u kome su sve vrednosti poremecene? U kakve ljude rastu ta deca?

    • Neko

      22:35 // 16. 11. 2012.

      Roditelji su krivi.

  • Tina

    21:32 // 16. 11. 2012.

    Ljudi shvatite da su danas u skoli najveci problem psiholozi i pedagozi!! Svaki prekrsaj se svede na razgovoru i obecanju da dete to vise nece da ponovi. E sada kada dete vremenom ukapira da ce bez obzira na prekrsaj proci bez sankcija sledeci put jos lakse uradi isto ili jos gore!!!!!!!!

    • Neko

      22:40 // 16. 11. 2012.

      A gde su roditelji u celoj prici? Kakvi pedagozi i psiholozi? Kakva skola??? To iz kuce donose u skolu...
      Ne mogu pedagozi i psiholozi da vaspitavaju decu, za to postoje roditelji.
      Deca vec sa 3 godine ispoljavaju patolosko ponasanje,ako ga ima uopste...al roditelji ne cine nista...posle bude kasno. Znam jer vidim oko sebe sta se desava...piju kafe i tracare dok im deca cerece macice i stence po parku i tuku ih...na svakih 5 minuta se sete dece i viknu ne diraj macku, pa nastave da kafenisu...vremenom sve to prerasta i ozbiljnije maltretiranje,na koje se isto ne reaguje...
      Kasnije kad se seti da odreaguje,klinja je vec dovoljno veliki da uzvrati na ovaj ili onaj nacin...posle se svi cude

    • Ivana M.

      00:02 // 22. 11. 2012.

      Ahaha, nešto gluplje nisam čula dugo! Informiši se malo o zakonu o osnovnoj školi, pa vidi kako je moguće kazniti dete. Jaoj bre ljudi, samo kenj...!

  • Istina

    22:58 // 16. 11. 2012.

    Deca su vaspitno zapuštena!
    Predavala sam u srednjoj školi i kao profesor bila nemoćna jer su roditelji još gori od dece i podržavaju ih u svemu!

  • mladenpejcic

    22:59 // 16. 11. 2012.

    Kao prvo mačka nije bila živa kada su joj stavili petardu u usta.To što su napisali da je mačka bila mucena u parku nije tačno.

    • Milan petrovic

      05:36 // 17. 11. 2012.

      ajde mali ne foliraj

  • bla bla

    23:00 // 16. 11. 2012.

    Zar je moguce da decak moze da uhvati macku i gurne joj petardu u usta.Macka bi se koprcala a petarda bi joj ispala iz usta.

    • Milan petrovic

      05:37 // 17. 11. 2012.

      jesi ti corav:

      a 22:07, 16.11.2012.
      to je bilo jedno milo, pitomo mace koje smo mi iz komsiluka hranili, videla sam sinoc da je zgazeno ali nisam znala ovu pricu. Ono je bilo toliko umiljato, zato su i uspeli da urade tako nesto a da ono ne pobegne. strasno, ko je za ovo kriv, roditelji, vaspitaci, drustvo u kome su sve vrednosti poremecene? U kakve ljude rastu ta deca?

  • Stefan Vukovic

    23:08 // 16. 11. 2012.

    Alo novine bre ja zivim blizu skole i idem u odelenje sa decacima koji su to uradili.Ali nisu oni uhvatili macku pa joj stavili petardu u usta pa zapalili a macka se osamutila.Kada sam dosao u skolu macka je bila zgazena a ne ziva pa da su je uhvatili i to uradili nego je bila mrtva na ulici i oni su joj stavili petardu u usta i zapalili!!!

    • Natalija Zivkovic

      23:12 // 16. 11. 2012.

      pa stefane u pravu si, ali nije fer da to rade. sta im je macka skrivila? to je stvarno ididotski, ne znam kako su mogli to da urade! :'(
      i ti, i beloica i ja znamo kakvi su oni ali bez obzira na to kakvi su, meni je jos uvek cudno da su imali volju da to urade

    • Bojan Gorcic

      23:28 // 16. 11. 2012.

      To Maliso!

  • Ucitelj Tasa

    23:17 // 16. 11. 2012.

    Jana dete,

    Stvarno ti nije jasno sta je sustina problema, zar ne? Ocigledno odrastas u takvoj sredini i porodici gde su ovakve stvari normalne, jer zaboga, macka nije bila ziva i to je uradio SAMO jedan ucenik. A vi ostali ste navijali ili sta? Mozda vam je bilo i smesno? Drago? Uzivali ste u predstavi?
    Da nije taj decak od 10 godina tvoj brat? Na osnovu toga kako pises, to me ne bi iznenadilo. Hajde kazi iskreno imas li brata, druga, a mozda cak i nekog iz porodice ko je u stanju ovako nesto da uradi ili vec radi takve ili slicne stvari. Imas li brata od 10 godina koji ide u skolu Ucitelj Tasa?
    Lako je zakljuciti da ti odrastas u okruzenju gde je normalno ono sto ne moze biti normalno i gde je prihvatljivo sve ono sto je zdravim i normalnim ljudima apsolutno neprihvatljivo. Pitam se, dete drago, u kakvoj ti to porodici zivis? Mozda u porodici gde je huliganstvo, prostakluk, drskost, nekultura sastavni deo tvoje svakodnevnice!
    Pogledaj sta vecina ovde misli i bice ti jasno da gre

    • jana

      12:57 // 17. 11. 2012.

      Ne, ne slazem sa time sto su uradili ti decaci,jednog od njih znam od ranije i zaista ne opravdavam ovakvo nasilje nad zivotinjama,u mojoj porodici nema nasilja,naprotiv niko u mojoj porodici ne bi uradio tako nesto. Ja nisam rekla da bi trebalo da se maltretiraju zivotnje,samo sam skrenula paznju ljudima koji su pricali kako smo ubice,monstrumi i kako nas treba ubiti i slati u ludnicu. Da,imam mladjeg brata , ali znam da ni on ne bi uradio ovako nesto kao ni ja!

    • Jana Ivanovic

      13:07 // 17. 11. 2012.

      Ja ne kazem da je uradu to sto su uradili toj maci,pogresno ste me razumeli. Samo sam pokusala da skrenem paznju ljudima koji pricaju kako nas treba ubiti,slati u ludnicu koji pricaju da smo monstrumi i ubice. Ja ovako nesto nikada ne bih uradila i u mojoj porodici a ni drustvu nema naselja,naprotiv niko iz moje porodice niti drustva ne bi uradio ovako nesto. DA,imam mladjeg brata i ide u ovu skolu ali ni on ne bi uradio ovako nesto kao ni ja!

  • zorica pejić

    23:23 // 16. 11. 2012.

    kada sam davno bila đak osnovne škole znao se red,prosvetni radnici su imali prava kazne, malo za uvo jedan sitan šamar ,ali e znao red i poštovanje.Nisam za nasilje ali naši danšnji rasplazi zloupotrebljavaju demokratiju školstva.I ja sam majka i pratim klince koji izlaze iz obližnje škole, prva krivina i poroci su tu, cigareta piće i sve ostalo,adaleko bilo da im se nešto kaže ,ja im skoro viknuh pa mi cela familija ode unesvest.Znam prosvetne radnike škole i rekoh šta sam videla i čula, ali njihova prava se završavaju na ogradi škole! E, zemljo Srbijo ko će od škole do kuće i obrnuto!!!!!!! Neće mački petardu u usta nego nama koji dozvoljavamo da se čuvaju "svilena" deca kašikaru u usta.Molba roditeljima, jer i ja sam to sarađujte sa svim institucijama koje nam čuvaju decu, pa makr bilo to i Mentalno zdravlje

  • Ja

    23:23 // 16. 11. 2012.

    Prošao sam danas tamo i video tu mačku, deca su bila oduševljena jer joj je ispalo oko!

  • Bojan Gorcic

    23:25 // 16. 11. 2012.

    Ne mogu da verujem kako ste napumpali pricu...Ja idem u odeljenje sa decacima koji su to uradili i to je bilo ovako.Kada sam dolazio u skolu video sam devojcice iz treceg razreda kako gledaju u nesto i cude se.Bila je to vec mrtva macka koju su zgazila kola.Prvog casa nastavnik nas je pustio napolje.Posle nekog vremena su pricali o tome da je decak cije ime necu da spomenem ubio macku.Sa razrednom smo ceo cas pricali o tome i protiv decaka(dvojice) je podignuta krivicna prijava.Iako je macka bila vec mrtva smatram da je decakov postupak NENORMALAN i da ga treba kazniti i za to a i za mnoge druge stvari.

    • Andjela Beloica

      00:45 // 17. 11. 2012.

      tako je Boki!

    • Nata Z.

      19:42 // 17. 11. 2012.

      to Boki! promenili su pricu samo da bi ispala zanimljivija, mada je veci deo price tacan...

  • Suzana Aleksic

    23:54 // 16. 11. 2012.

    ta deca treba da se kazne za takav zlocin bez obzira da li je ta jadna macka bila mrtva/ziva to ne umanjuje krivicu, a naravno i roditelje treba kazniti jer ih nisu naucili sta je normalno a sta ne. ja sam roditelj i ucim svoje dete da zivotinje treba voleti a ne muciti, ako ih ne volis nemoj bar da ih mucis jer one nisu krive sto nisu zasticene

  • Milos Becejac Becejski

    01:25 // 17. 11. 2012.

    Mislim da je krajnje zalosno govoriti o jednoj takvoj ustanovi ovako ruzne reci. Zbog dva ludaka zovemo skolu ludnicom, dajte ljudi. Ta macka je vec davno pregazena nedaleko od Ucitelj Tasine, licno sam je sa prijateljima video. Klinci se igrali, jaka stvar ! Dizete tu dramu ! Kad je ta ista skola pobedjivala na takmicenjima, osvajala nagrade i pohvale gde ste bili ?
    Novinarska masta moze svasta !

    • Milan petrovic

      05:42 // 17. 11. 2012.

      ne lupaj

  • Petar Ristic

    02:22 // 17. 11. 2012.

    Ovo je strasno!!!Danas ubijaju macku, sutra ljude! Stavite kraj ovome!

    • Natalija Radosavljevic

      17:59 // 17. 11. 2012.

      Macka nije ubijena od strane decaka,oni nisu ubice!macka je vec bila pregazena a dan kasnije su oni to uradili!oni zivoj macki nisu mogli sigurno da gurnu zapaljenu petardu u usta! ne opravdavam to sto su uradili nimalo ali je nisu ubili!znam tog decka i znam sta se desilo.I ja sam se sokirala kada sam cula sta su uradili i kaznjeni su zbog toga!!!nema potrebe da sve ucenike nazivaju monstrumima ,ludacima,i ubicama!!

  • Milan petrovic

    05:43 // 17. 11. 2012.

    Kakvi psiholozi kakvi bakraci treba nalupati samare toj razmazenoj praznoglavoj decurliji pa nek se drznu na slabijeg da se izivljavaju sledeci put!

  • Milan petrovic

    05:53 // 17. 11. 2012.

    ova prica ovih malih poltroncica kako je macka vec bila mrtva mi nimalo ne deluje istinito. ovi bi sad kao da brane skolu, a vole da se samopromovisu medju drugim klincima ostavljajuci svoje pravo ime i fb nalog.. jao deco pa isli smo i mi u skolu.. fore su nam poznate.. taj koji je mucio je teska kukavica i kad se digla halabuka brze bolje su se decica organizovala da zataskaju stvar i izmene pricu u fazonu ma ko sisa obicnu macku zar zbog toga da gubimo status najrazmazenijih osnovaca u Nisu..

    • Dragan

      09:26 // 17. 11. 2012.

      @Milan petrovic
      Dzaba si isao i ti u skolu kad nisi nista naucio kad nazivas decu lazovima. Ajde ovako probaj da uhvatis zivu macku na ulici
      i da joj stavis petardu u ustima.

    • Dusan

      16:01 // 17. 11. 2012.

      U usta crni Dragane, u usta, ne u ustima. Kako ti onda nekome mozes da kazes da nije nista naucio u skoli kad ne znas da menjas imanicu po padezima. Inace, jasno je da ovo nije za psihologa vec za cenjene profesore iz Zavoda za zastitu mentalnog zdravlja.

    • Dragan

      17:14 // 17. 11. 2012.

      Imenicu crni Dusane, imenicu, a ne imanicu, uostalom ja sam svojim pisanjem postigao efekat ,,cenjeni,, Telegraf je promenio naslov nepise vise ,,Niska deca monstrumi,, u ciju sam odbranu stao, jer nisu sva deca Nisa ucestvovala u tome. Sada naslov glasi ,,Deca monstrumi,,

    • Natalija Radosavljevic

      18:12 // 17. 11. 2012.

      Mlane da li je vama logicno da su mogli zivoj,plasljivoj macki da uguraju zapaljenu petardu u usta !?gde je tu logika?!macka da je bila ziva ona bi pobegla!ne opravdavam to sto su uradili nimalo,ali nema potrebe da se vredja cela skola zbog toga i da se prica kako smo mi svi ludaci,zlotvori,ubice i slicno.I ja sam se sokirala kad sam cula sta su uradili,ali je nisu ubili.Nije bilo nikakvog dogovora!!Da su ti decaci to stvarno uradili ne bismo se ovoliko trudili da vam dokazemo da gresite!Sramota sta pisete!

    • Dusan

      15:36 // 18. 11. 2012.

      Dragane, bas je zalosno sto ne umes da napravis razliku izmedju gramaticke greske i greske u kucanju, to govori o tebi, a ne o meni.

  • Mika

    06:20 // 17. 11. 2012.

    Sva ova decurlija koja visi ovde i ostavlja komentare (umesto da uce, rade domace zadatke ili bilo sta drugo intelektualno korisno) pravdajuci celu ovu situaciju samo sebi cini magarecu uslugu! Deco draga, ovim samo potvrdjujete sve ono sto su normalni ljudi postavili ovde kao komentare- da ste svi redom razularena deca bez ikakve roditeljske kontrole, odgovornosti, zrelosti, itd. A, o pravopisnim greskama ne treba ni komentarisati. Vi ste svi redom jedan tuzan primer danasnje omladine koja vise vremena provodi na internetu i za kompjuterima zatupljujuci sopstvene mozgove konstantno, umesto da radite na sebi i ucite na tudjim greskama. Umesto toga- "otkidate" i "odlepljujete" na necije maloumnosti smatrajuci da je to "kul", opravdavate necije sumanuto, agresivno, psihopatsko ponasnje.... ponasanje nekog ko ce sutra izrasti u jednu agresivnu, anti-socijalnu, kriminogenu licnost koja ce vas mozda i napasti kada budete najmanje ocekivali.... eto, to je buducnost koju sami sebi stvarate.

    • Ana

      16:34 // 17. 11. 2012.

      Potpisujem. Našli u 10 godina da komentarišu ovde.

  • Sasa Vasilic

    08:01 // 17. 11. 2012.

    marice krijes se iza nepostojece osobe.predstavi se punim imenom i prezimenom pa vredjaj,ako imas onu stvar!obrisi bale i sline,iskljuci pink,uzmi neku knjigu da procitas! za mene je vaznija isvrljana tabla sa imenom PATRIJARHA PAVLA nego macka.krecu od neduzne macke,prelaze na gudro,postaju problemi,a neki i sektasi....ko je pismen,videce vezu izmedju ova dva slucaja i da od goreg ima gore!

  • Nikola

    08:37 // 17. 11. 2012.

    Decu koja su se rugala/izivljavala makar i nad mrtvom zivotinjom treba ne toliko kazniti, koliko treba obaviti zaista ozbiljne razgovore sa njima i u krugu porodice i od strane nadleznih iz skole. Ukoliko JESU ubili zivotinju, onda ih treba zaista rigorozno kazniti, za njihovo i opste dobro.

    E sad, nemojte da vredjate svu decu iz te skole. Imajte u vidu da su oni deca i da u jednoj mesovitoj sredini mogu naci i oni problematicni, kao i sasvim dobri ljudi. Linija manjeg otpora je da osudite sve njih, ali nije pravedno i pedagoski. Ne vredjajte ih vec im skrecite paznju na to sta je ispravno a sta ne, ako zaista zelite da odrastu u dobre ljude. Pozivi na "linc" su karakteristicni za ishitrene reakcije, a sa mladim ljudima u razvoju treba biti taktican.

    Ponovo kazem, ukoliko jesu povredili/ubili zivotinju, trebaju biti rigorozno kaznjeni. Sva ostala deca, koja smatraju da ovo nije nista toliko strasno, neka se dobro zamisle i neka ne usvajaju lose modele ponasanja nego pamet u glavu.

    • Natalija Radosavljevic

      18:19 // 17. 11. 2012.

      Ja mislim da je nenormalno to sto su uradili,ali oni macku nisu ubili!!oni i jesu kaznjeni.Nema potrebe da se cela skola vredja i da nes nazivaju ubicama,ludacima i zlotvorima zbog jednog ucenika
      !!

  • Mile

    09:08 // 17. 11. 2012.

    Koja bi se tek frka digla da je to bila Djokoviceva macka ili ne daj Boze macka manekenka?!
    Toliko se sranja desi u nasoj zemlji, a da niko ne obrati paznju, a sad se tu polemise da li je macka bila mrtva.
    Jesu deca preterala, ali nemojte sad tu redom svi da se pravite da toga u 'vase vreme' nije bilo! Itekako je bilo i svi se secamo takvih mangupa medju nama, samo nije bilo medija da nabace pricu. Evo, mozda sutra krenu macke - zombiji da haraju gradom.

  • perica ima zenu

    09:41 // 17. 11. 2012.

    Sta radi u toj skoli SKOLSKI POLICAJAC, retko kad ga m,i roditelji vidjamo

  • Vladimir Ilic Lenjin

    10:26 // 17. 11. 2012.

    auuuu, koliko su ova deca nepismena...pa to je strasno...i kako ublazavaju problem time sto kako kazu macka nije bila ziva kad su je mucili..pa to je jos strasnije nego da je ziva...Ali to je fensi skola za bogatase i snobove, pa im ni deca nisu bolja...ali najvise sam razocaran stepenom pismenosti ove nazovi dece jer ko ovo opravdava i pokusva da ublazi definitivno je za psihijatra..znaci celo odeljenje ako ne i sire sa sve roditeljima i nastavnicima

    • Dragan

      10:32 // 17. 11. 2012.

      Bas si pismen.

    • Stefan Vukovic

      10:51 // 17. 11. 2012.

      Molim vas ako cemo o pismenosti naucite da se ne pise pokusva neko pokusava i da se na pocetku recenice stavlja veliko slovo a na kraju tacka.

    • Sneki

      10:58 // 17. 11. 2012.

      Kada sam upisivala dete u školu, iz principa ga nisam upisala u Tasinu jer sam i ranije slušala priče o vršnjačkom nasilju u toj školi. Posle nekoliko godina, komšije koje su se doselile bog zna odakle, objasniše mi da u školu u koju ide moje dete idu samo "siromasi". Tada sam baš bila zadovoljna što mi dete ide u školu za "siromasi", a posle ove priče sam još zadovoljnija...

    • Andjela Beloica

      13:40 // 17. 11. 2012.

      nista ovim komentarom niste dokazali.
      vi ne znate 70% dece koja idu u ovu skolu a pricacete kako su oni nepismeni,a neko je otis'o na regionalno,drzavno takmicenje iz srpskog i pobedio.
      kada se pisalo o nagradama,niko od vas,sam sigurna nije stavio u komentar neki znak nazovimo podrske,niko nije reko cestitam,bravo,ponos Nisa,a sad svi pljujete 1000 dece,zbog 2,alo ne 1000,2 deteta.
      ne znate ih,ne znate situaciju,niste bili ocevidac,niste bili tamo.

    • Vladimir Ilic Lenjin

      14:07 // 17. 11. 2012.

      odgovor ovim klincima ispod...na internetu pravopis nije presudan, cesto se i pise brzo i u afektu...pricam o tome da imate po 9 10 godina a da ne znate prostoprosirene recenica da sklapate...moja deca od 7 i 5 bolje pricaju od vas...Toliko razmazenci :D

    • Ivan

      15:05 // 17. 11. 2012.

      "Lenjin" prica o snobizmu. Case closed.

    • Dusan

      16:10 // 17. 11. 2012.

      Ti mala sigurno nisi ta koja je osvojila nagradu na takmicenju iz srpskog, a ako kojim slucajem jesi, neka nam je Gospod upomoc, kakvi li su nam nepismeni kad su nam pismeni ovakvi.

    • Dragan

      17:20 // 17. 11. 2012.

      @Dusan
      Sedi dusane , promasena tema 1, ovde nije rec o gramatici i Srpskom jeziku vec o necem mnogo vaznijem, normalno sto ti ne mozes da shvatis pa se pokrivas kritikama iz pravopisa.

    • Natalija Radosavljevic

      18:30 // 17. 11. 2012.

      Nema potrebe za vredjanjem, ako cemo o pismenosti ispravite vi vase greske u ovoj recenici pa se javite!!Nema potrebe da vredjate decu koja tu skolu pohadjaju i njihove roditelje ili staratelje jer je to skola kao i svaka druga,znam to jer je i ja pohadjam istu skolu.To je nenormalno sto su uradili i to uopste ne podrzavam,ali nema smisla da nas sve nazivate ubicama,monstrumima,zlotvorima i dr.Nazovi deca!?Sramota!Mi smo deca koliko i svi ostali i nema potrebe da posecujemo psihijatra.

    • Dusan

      16:27 // 18. 11. 2012.

      Dragi Dragance,
      nemam nameru da se raspravljam sa tobom, evo priznajem da skoro nisam citao nista pametnije od tvojih komentara, realno imaju tezinu Andricevih i Njegosevih reci. Pozdravljam te dvema izrekama sa istom poentom:
      1. Nikad se ne raspravljaj s budalom, ljudi nece uociti razliku.
      2. Nikad se ne raspravljaj s budalom; prvo te spusti na svoj nivo, a onda te pobedi iskustvom.
      Nauci nesto iz ovoga. Zelim ti sve najbolje :)

  • M. Nikolić

    10:27 // 17. 11. 2012.

    Šta, ako je mačka već bila mrtva, to bi trebalo da bude manje bolesno?Uzmeš mrtvu mačku i staviš joj petardu u usta, pa da, nema tu ničeg nenormalnog.Bila mačka živa ili mrtva (mada verujem da je bila živa), jednako je monstruozno, i strašno je da bilo ko radi nešto tako grozno, a kamo li "dečica".Iskreno, meni malo muka.

  • Marina Jovanovic

    12:27 // 17. 11. 2012.

    "Ne želimo nikog da prijavljujemo, već nam je cilj da deci i roditeljima skrenemo pažnju na brigu o životinjama." MOLIM? Jaka ste mi agencija za zastitu zivotinja, sramota! To treba da se kazni, jedino tako shvatice sta je uradio.

  • Andjela Beloica

    12:48 // 17. 11. 2012.

    DODALI SU DA JE MACKA BILA MRTVA,BAREM SAD PRICAJU ISTINU!

  • U prolazu

    13:16 // 17. 11. 2012.

    Za Andjelu, Janu i Ucitelj Tasu,
    Deco urazumite se dok je vreme, ovde se kritikuje dogadjaj, pojava, ne skola i ne pojedinci, a vi branite sebe, dakle pronalazite se...

    • Andjela Beloica

      14:07 // 17. 11. 2012.

      zato sto pise na telegrafu NISA DECA MONSTRUMI,i sad su svi ucenici OS UT monstrumi,pa dajteee visee molim vas,besmisleno je napadati 1000 ucenika zbog 2 decaka.

  • Nastasja Kerkovic

    13:56 // 17. 11. 2012.

    Kao osoba koja od rodjenja zivi sa zivotinjama,ne mogu da smislim ovakvu bolest,ali i ja sam sama ucenica O.S Ucitelj Tasa i mogu da vam kazem da u tu skolu idu deca sa najboljim rezultatima,deca koja nikada nisu pravila ispade,s tim sto je ovo prvi.Dok u drugim skolama deca nose nozeve,kod nas se svi druze,prijatni su,vaspitani,kod nas idu deca iz raznih drzava i svi su prihvaceni kao braca i sestre,nasa skola je JEDINA skupljala pare za azil!Slazem se da je strasno sto neko dete nema ni malo obzira,cak ni prema mrtvoj zivotinji,ali nije u redu da govorite kako su sva Niska deca monstrumi zbog dva degena!UGRIZITE SE SA JEZIK!

    • Milica

      16:52 // 17. 11. 2012.

      Draga Nastasja, interesuje me da li sada pohadjas ovu skolu. Razlog zbog kogs pitsm je sto tvoj nacin izrazavanja nije svojstven i uobicajen tvom uzrastu pa bih rekla da su tvoji roditelji pisali ovaj komentar. Jesu ili jesi u pravu ali malo je verovatno da osnovci citaju juzne vesti.

  • Andjela Beloica

    18:33 // 17. 11. 2012.

    @Dusan
    zamolicu te da me ne oslovljavas sa 'mala' jer 'mala' ima ime,i da prosla sam na takmicenju iz srpskog,jedna sam od pismenijih u 6 razredu,nemas ti nista meni da govoris,a gledaj svoja posla.
    LENJINE,OTKUD TI ZNAS DA JE NEKO RAZMAZEN,GLEDAJ SVOJU DECU,NAS MANI.
    NISTE BILI TU,NISTE VIDELI,NE ZNATE KO JE TO URADIO,CUTITE ONDA.
    JA NE ZNAM NIKOGA OD VAS I SAD VAM KAZEM KAKO STE SVI VI RETARDIRANI,PA JEL OKEJ TO?!
    oni su kaznjeni,diskusija je zavrsena,KRAJ VISE,OSTAVITE NAS NA MIRU,JUZNE VESTI I TELEGRAF BI TREBALI BITI TUZENI ZBOG NASLOVA I VREDJANJA NEVINIH UCENIKA OVE SKOLE.

  • Andjela Beloica

    18:44 // 17. 11. 2012.

    mi samo branimo nasu skolu jer odjednom zbog 2 decaka,je sad cela skola kao neka ludnica koju pohadjalu ludaci,monstrumi,ubice,kriminalci...
    NIJE NORMALNO TO STO SU URADILI ALI NISU UBICE LJUDI,MACKA STOJI VISE OD 10 SATI TAMO.
    NISU JE UBIL
    I,NAZOVIMO IZIVLJAVALI SU SE NAD NJOM.
    NIJE NAMA TO NORMALNO UOPSTE,NEGO POKUSAVAMO NAS OSTALE DA ODBRANIMO,OSTALE KOJI MISLE DA TO NIJE NORMALNO.
    TREBAJU DOBITI KAZNU,A DOBICEE NEKU VELIKU,ZNA SE.
    ZASLUSUJU KAZNU,ALI NE ZNATE STA SE DESILO
    JEL STE VI BILI TU? PA NISTE,NARAVNO,I SAD ZBOG JEDNOG CLANKA VI ZNATE KAD,GDE,KAKO,KADA SE TO DESILO?
    PA NIJE TAKO. BILA SAM OCEVIDAC I VALJDA JA ZNAM STA SE DESILO,A I OSTALI OCEVICI TAKODJE.
    NE OSUDJUJTE KAD NE ZNATE. DA NAPISEM PONOVO ZA ONE KOJE NISU VIDELI PRVI PUT.

    • Mika

      20:23 // 17. 11. 2012.

      Dete- skini se vec jednom sa interneta i idi radi domaci zadatak! Ne da si MALA nego si toliko slinava i balava da ni sopstvenii nos ne mozes sama da obrises! Rano ti je za toliku aroganciju. Samo me interesuje cime ti se bave roditelji kad nisu u stanju da vrse nadzor nad maloletnim detetom koje satima visi na internetu i za kompjuterom? Mozda bi neko iz socijalnih sluzbi trebalo da se malo zainteresuje i poseti vas dom ..... Ah, da- pisanje iskljucivo velikim slovima ravno je urlanju na internetu. Ocigledno vas ne uce internet etikeciji i bontonu u "elitnoj" OS UT.

  • Jovana

    19:37 // 17. 11. 2012.

    Jel se meni cini ili iza ovih decijih avatara ne stoje deca? tj da komentare pise neko drugi...

  • neko

    19:53 // 17. 11. 2012.

    E, "Sneki", niste u pravu! Ja ne razumem zasto ovde skoro svi pricaju kako sad SVA deca koja idu u Tasinu skolu su MONSTRUMI, KAKO MOZETE TO DA KAZETE?!!! To NIJEEEE uradila cela skola, nego par ucenika! I izvinite molim Vas, zasto smo sad SVI monstrumi??!!! Tacno je da nije uopste normalno to sto su uradili, ali nemojte sad da tu lupate gluposti kako tu idu losa deca, zato sto niste u pravu, Tasina skola je najbolja skola u Nisu! A ovi ucenici koji su to uradili ocigledno nisu za Tasinu skolu zato sto ne znaju kako da se ponasaju!

  • Milica Golubovic

    23:36 // 17. 11. 2012.

    E sad ce krivite sve ucenike te skole a to su uradela samo 2-3 djaka slazem se da je bolesno i retardirano ali to su samo 2-3 djaka a ne cela skola!

    • jaca

      09:39 // 18. 11. 2012.

      jedinica iz srpskog

  • Djordje

    10:38 // 18. 11. 2012.

    Andjela,neznam koji si razred ali mogu zakljuciti da Ti je pismenost na niskom nivou.Trebala bi da malo poradis sa profesoricom iz srpskog jezika i malo vise citas da bi se opismenila.

    • Vuk

      17:18 // 18. 11. 2012.

      'Ne znam' se pise odvojeno. Posle znaka interpunkcije ide razmak.
      Tako da i ti dobijas 1!

  • Mile

    10:43 // 18. 11. 2012.

    Najjadnije je to kako ovi odrasli i 'pismeni' ljudi ulaze u konflikt sa 'nepismenom' decom. Vrlo pedagoski! Da l' vas nije sramota da ubedjujete decu da su nepismena i retardirana?!
    Toliko!

    • Vladimir Ilic Lenjin

      19:21 // 18. 11. 2012.

      ja se druzim sa decom, dosta njih i edukujem, ima dosta pametne dece..poenta je da je ta skola izvikana i snobovska i da zbog bogatih roditelja nastavnici i ucitelji prelaze preko svakakvih dogadjaja koji kasnije izazovu ovo sto sada vidimo

  • prosvetljeni

    14:36 // 18. 11. 2012.

    ova decica stalno nesto provlace kroz svoje komentare rec "retardiran".trebalo bi da im znacenje ove reci objasne roditelji ako i oni znaju uopste,ili da svi zajedno odu do skole 14 oktobar i VIDE znacenje ove reci!!!!!!skrnavljenje mrtvih zivotinja je najblaze receno duboki poremecaj licnosti,mozda je za to kriva i neka trauma iz detinjstvaili ko zna sta jos!generalno gledano mlade generacije su sve vise i vise zombirane,bravo za roditelje koji uspeju da svojoj deci usade prave moralne vrednosti drustva,ostale zalim!

  • Glupost

    18:51 // 18. 11. 2012.

    Svakakve gluposti pisete

  • Jelena Marković

    21:02 // 18. 11. 2012.

    Osim što se poziva na linč dece, roditelja i nastavnog kadra, trebalo bi da se svi malo smire i da razmisle dublje o uzrocima ovakvog ponašanja. Nemojte dozvoljavati svojoj deci da igraju "Kaunter strajk" i druge agresivne igrice, ne dajte im da gledaju japanske crtaće agresivnog i uznemirujućeg sadržaja. Ima ih ponajviše na "Ultri". I, najvažnije, dok su mali, ličnim primerom im ukažite na poželjno ponašanje. I čitajte im, čitajte!

    • Jana Knezevic

      05:23 // 19. 11. 2012.

      Uz duzno postovanje Jelena, ali igrice poput Counter Strike-a ne stvaraju agresiju kod klinaca. Igrala sam igrice od svoje 7. godine i dan danas nisam agresivna. Druzim se sa ljudima koji su takodje gameri. Mi smo prva generacija gamera i NI JEDAN OD NAS NIJE AGRESIVAN! Takodje cu dodati da smo gledali i 'agresivne crtane filmove'; ja i dan danas gledam japanske crtane filmove... Da znate nesto, ista o gorenavedenim, ne biste pisali ovakav komentar. Samo cu reci da je se agresivno ponasanje javlja usled nedostatka paznje, kontrole i vaspitanja roditelja. Mi smo sve to imali u nasim domovima, svi smo visokoobrazovani, inteligentni ljudi, koji svoje vrsnjake, svoje roditelje i ostale clanove drustva postuju. Zivotinje nikada nismo mucili. To Vam kazem jer znam vise od 20 gamera.
      Japanski crtani filmovi, da dodam, imaju izuzetnu poruku... SVAKI od njih. Procitajte malo o japanskoj kulturi, pa sudite. oni NIKADA ne bi svojoj deci prezentovali glavnog lika sa pogresnim, necasnim namerama.

    • Jelena Marković

      18:02 // 19. 11. 2012.

      @Jana Knezevic, ukucajte u Google: Naučno istrazivanje u psihologiji 2011 (.ppt

      Odvojte pola sata svog vremena da saznate nešto novo, potkrepljeno naučnim činjenicama, zasnovanim na većem realnijem uzorku, nego što ste vi i još 20 gejmera. Igrice igram i sama, ali ne pucačke i agresivne. Drugo, već sam bila skoro formirana ličnost kada sam počela da ih igram. Dete mojih poznanika igra Kaunter, a ima samo 4 godine. Zatekli su ga pre par dana kako prislanja lutku uza zid i "puca" joj u usta. Bacio je i "overio". A kada su u pitanju japanski crtani filmovi, iako i sama volim da pogledam dobar manga crtać, ali ponovo kažem, nije isto kad ja gledam sliku koja flešira i kad je gleda neko dete od 3 godine. Nemojte se zaustaviti samo na ovom istraživanju koje sam vam preporučila, slobodno proverite i druge, ali samo naučne, izvore. I ja verujem da ste vi fini i dobro vaspitani, ali to je baš zato što su vas prvenstveno roditelji vaspitavali, a ne TV ili računar.

    • Jelena Marković

      18:06 // 19. 11. 2012.

      @Jana Knezevic, ukucajte u Google: Naučno istrazivanje u psihologiji 2011 (.ppt

      Odvojte pola sata svog vremena da saznate nešto novo, potkrepljeno naučnim činjenicama, zasnovanim na većem realnijem uzorku, nego što ste vi i još 20 gejmera. Igrice igram i sama, ali ne pucačke i agresivne. Drugo, već sam bila skoro formirana ličnost kada sam počela da ih igram. Dete mojih poznanika igra Kaunter, a ima samo 4 godine. Zatekli su ga pre par dana kako prislanja lutku uza zid i "puca" joj u usta. Bacio je i "overio". A kada su u pitanju japanski crtani filmovi, iako i sama volim da pogledam dobar manga crtać, ali ponovo kažem, nije isto kad ja gledam sliku koja flešira i kad je gleda neko dete od 3 godine. Nemojte se zaustaviti samo na ovom istraživanju koje sam vam preporučila, slobodno proverite i druge, ali samo naučne, izvore. I ja verujem da ste vi fini i dobro vaspitani, ali to je baš zato što su vas prvenstveno roditelji vaspitavali, a ne TV ili računar.

    • Jana Knezevic

      19:45 // 19. 11. 2012.

      Ok. To za 4rogodisnjaka koji igra CS nisam ni mislila da je normalno. Ciljala sam na grupu klinaca od 10 pa na dalje, nije mi ni u jednom trenutku palo na pamet da deca od 4 god igraju pucacine. Izvinjavam se na ishitrenom komentaru.
      CS konkretno je namenjen za klince koji su stariji od 14god. I krivi su ti isti roditelji koji su naucili tog klinca od 4 god kako da igra CS. Dakle, nije igrica problem, vec roditelj. Kao sto sam rekla, agresivno ponasanje je nedostatak paznje kontrole i vaspitanja roditelja, nije klinac kriv i nisu krive ni igrice koje igraju ni crtani filmovi. RODITELJI SU KRIVI. Ja sam krenula da igram igrice poput Crash-a, super Maria, PacMana. postoji gomila novih igrica dizajniranih iskljucivo za decu svakog uzrasta [od 2 godine pa nadalje] i sve su kategorisane, isto vazi i za crtane filmove.
      Slazem se za istrazivanja, citala sam ih i sve stoji, ali kao sto rekoh, nisam verovala [ili nisam zelela da verujem] da postoje roditelji koji uce malu decu da igraju CS.

  • Настасја Керковић

    23:30 // 18. 11. 2012.

    @Milica
    Ne,ja sam pisala komentar.Moja majka cak ni nije bila tu,tako da nije mogla da pise umesto mene.Ja jednostavno umem sa recima :-)U pravu si da stil nije svojstven za 13-ogodisnju devojcicu,ali to je samo dokaz da Tasina NIJE losa skola,vec da nam nastavnici pruzaju sve sto mogu da iz skole ne izadjemo samo nauceni vec i kao ljudi :-) Tacno je da medju ucenicima ima par crnih ovaca ,ali veruj mi da su u manjini.

  • Jana Knezevic

    05:32 // 19. 11. 2012.

    Bila sam dovoljno vredna da procitam sve komentare.
    Pre svega zelim da kazem SVAKA CAST svima koji su napali maloletnu 13-godisnju devojcicu, koja je pokusala da brani sebe, svoje vrsnjake i svoju skolu. Svaka Vam cast, sto ste svojim gnusnim, arogantnim i krajnje nemilosrdnim komentarima pokusali da ponizite dete, da njene stavove zanemarite i da, pritom ne shvatite sta je ona vama zelela da saopsti, i da potajno budete ponosni na sebe. Bravo!!!!
    Nije cela generacija kriva zbog postupka jednog ili dva djaka.
    Istina, vaspitanje je u danasnje vreme postavljeno na zadnje mesto, deca nemaju one manire koje su imale ranije generacije, no to nije problem ovde.
    Problem su prvi simptomi ponasanja jednog sociopate. Decaka, koji je bio dovoljno okrutan da uradi sta je uradio. I tu bi trebalo da se uradi jedna debela psihoanaliza decakove psihe, da se utvrdi uzrok tog ponasanja i da se ukaze roditeljima kako da se sprece. Kraj price.

  • Jana Knezevic

    05:36 // 19. 11. 2012.

    I, da dodam, djaci O.S.U.T, ono sto 'odrasli' pokusavaju da vam objasne svojim komentarima je sledece:
    Vas drug je stavio petardu mrtvoj macki u usta, time je oskrnavio mrtvo bice. Bice koje je nekada bilo zivo. Koje je hodalo, disalo, jelo i trcalo. I to je uradio bez imalo sazaljenja.
    Nije problem u tome da li je macka bila mrtva, problem je nedostatak postovanja prema nekada zivom bicu, nedostatak negativnih emocija.

    • Nislija

      08:46 // 19. 11. 2012.

      Hvala Jana, u oba komentara si rekla ono sto sam ja zeleo da kazem.

      Upravo tako, samo me cudi da je trebalo da se prodje preko 100 ludih komentara razjarenih, neuracunljivih ljudi koji se raspravljaju sa decom i to vrlo prostacki, da bi neko rekao ono sto je trebalo odmah da se kaze.

      Ljudi, imajte vise takta i vise razmisljajte.

  • Andjela Beloica

    06:57 // 19. 11. 2012.

    @Jana Knezevic,ti si verovatno jedina koja je shvatila sta mi radimo. Ali mi ne opravdavamo njegov postupak,uopste,znamo da to sto je uradio nema nikakvog smisla,nego nas ostale branimo,jer pise da smo monstrumi,da treba da se strelja cela ustanova,da cela skola treba u ludnicu.
    Njihov postupak nema veze sa nama nevinima.

    • Jana Knezevic

      19:49 // 19. 11. 2012.

      Razumem, Andjela sta vi pokusavate. Ali, ja sam pokusala da vama predocim sta stariji pokusavaju vama da kazu. Isto kao sto sam njima pokusala da pokazem sta vi pokusavate njima da kazete.
      Dakle, samo smireno, bez nervoze. Brzo ce proci hajka i brzo cete se svi vratiti u normalu ;)

  • mini

    12:36 // 20. 11. 2012.

    nije istina!macka je vec bila mrtva pa su je onda osnovca dirali!

  • Milan Radojkovic

    16:05 // 20. 11. 2012.

    Видех, коментар моје драге пријатељице Јане. Па да кажем пар ствари. На почетку бих рекао да се слажем са Јаном у потпуности. Деца данас у школи и деца некада су небо и земља. То је одговорност школе јер по статуту школе, то се десило у школском дворишту и они су одговорни за понашање деце. Друго, ту децу одмах избацити из школе а њихове родитеље најстрожије казнити и тиме показати и донекле оправдати тај њихов поступак. Безобразлуг и кретенизам, шта друго рећи. А наравно и на крају казнити школу због тог догађаја па ће на крају и они више радити а не пити кафе и болети их уво шта деца раде. И директор и професори су пдједнако криви за то. Међутим, на крају ништа неће се десити као да ништа се није и догодила, ТО ЈЕ СРБИЈА ЗЕМЉА БЕЗАКОЊА И МИТА.....

    • Jana Knezevic

      07:08 // 21. 11. 2012.

      Zao mi je, Milance, ali ne slazem se sa tobom. Pre svega, ako izbacis dete iz skole, automatski se prebacuje krivica sa jedne ustanove na drugu. Time se nista ne postize. Prvo bi trebalo raditi sa tim detetom, pokusati da se dodje do srzi problema i resiti problem, tek onda, ukoliko ne moze da se dodje do resenja, da se dete izbaci i prebaci u drugu ustanovu.
      A sto se tice roditelja, njih ne mozes da kaznis zbog toga sto njihovo dete trazi paznju na negativan nacin. Oni su verovatno bili vec preokupirani drugim problemima i nisu ni primetili devijantno ponosanje.

  • Ivana M.

    23:52 // 21. 11. 2012.

    Ma ne preterujte! Uvek je, ali uvek u populaciji bio određen broj dece koji su imala psihopatsko ponašanje, koja su mučila i životinje i mlađe, samo nije bilo medijske propagande, i rešavalo se drugačije. Ja pamtim da su neki dečaci palili mačke, da se bar pričalo tako...Lično mislim, da ovde nije reč o takvj dece, već o potrebi za samodokazivanjem u vršnjačkom krugu, na žalost, jako bizarnom i nepromišljenom. Mada, je način na koji su novinari ceo događaj prezentovali još morbidniji!

  • Evo ovako

    10:45 // 29. 11. 2012.

    Ja ne znam sto se vi cudite. Ovo je najmanji problem, roditelji ovoj deci daju da sede do ujutru, piju alkohol, puse, i nikog nije briga. Ovde je u pitanju drzava. Vise ih je briga ko ce koliko para da ukrade, nego da zastite svoju decu.

  • sasa jovicevic

    14:49 // 14. 12. 2012.

    licno sam ja oko 21 h,sinoc,sirotu macku sklonio sa ulice u obliznji zbun.kao roditelj,ljubitelj zivotinja i prosvetni radnik zgrozen sam.kada pronadjemo vremena za svoju decu,kada ne kupujemo njihovu ljubav novcem,vec razgovorom i paznjom mozda nesto i promenimo.nesto moramo znati,sve sto deca u skolu sa sobom donose potice od kuce,od roditelja.tuzno je sve to,jako tuzno.zapitajmo se sta ce ta deca raditi kad porastu

  • gethzerion

    12:30 // 21. 1. 2013.

    Tekst je korektan i hvala novinarima koji ukazuju na ovakve probleme.
    Da, sociopata je oduvek bilo i ne vidim zasto se o tome ne bi pisalo. Ne zelim da generalizujem, ali imala sam prilike da drzim casove u pomenutoj skoli i jedan dobar deo dece se ponasao vrlo bahato, cak bahatije nego sto je uobicajeno za decu danas. Problem jeste i u roditeljima i u drzavi. Nacin na koji postupamo sa napustenim zivotinjama je necivilizovan i nehuman.

    Ono sto je strasno jeste da ovakvi slucajevi ukazuju na kolicinu socipata koje odgajamo ili koji, vec tako odgojeni, setaju medju nama. Cinjenica je da osobe koje ne osecaju empatiju prema zivotinjama ,ne osecaju nista ni prema ljudima. Jedan od prvih znakova da je neko sociopata jeste mucenje zivotinja. Danas stavlja maci petardu u usta, sutra je serijski ubica. I, ne, ovo nije preuvelicavanje.

  • Covek koji zna sta se desilo!!!!

    09:48 // 13. 8. 2014.

    Ne znam zasto ste se ovoliko mucili da pisete ovolike komentare,da se svadjate,da se pravite pametni*,a da ni ne znate sta se desilo.Vredjate celu skolu,drzavu,roditelje a samo 2 djaka su to uradila.

  • Covek koji zna sta se desilo!!!

    09:52 // 13. 8. 2014.

    Samo jedan od te dvojice je kriv.Jedan(koji je kriv,ne ide u OSUT) je naterao drugog(koji je tu prolazio)da stavi petardu macki u usta preteci da ce da ga razbije.Eto to je sve sto bi trebalo da znate

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Obično se policija ne meša u svoj posao. Kako se ovo desilo?

Žika čitalac

Tekst: Vozio u Nišu 103 kilometara na sat gde je dozvoljeno 60, i to pod dejstvom alkohola i kokaina

Pronađite nas na: