Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

12:47, 6. 12. 2012.

Popravljaju "jajasti" kružni tok

rusenje.jpg foto: Valentino Nikolić

Nakon pisanja Južnih vesti o kružnom toku neobičnog i nepravilnog oblika na Somborskom bulevaru u Nišu, građevinske mašine počele su rušenje susednih kuća.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • NIslija

    09:21 // 7. 12. 2012.

    Nisam simpatizer ni doticne Banane niti njegove stranke,ali samo neke bitne detalje da vam dam u vezi ovog k.tok:
    1.Projekat je finansirao NIP ,tako da najvise se slikao gosp.Radovic bivsi vecnik....nadzor nije vrsila Direkcija nego Nisprojekt.Banina glupost je sto trci svugde da se slika gde ima masina,a da pri tome nema prave informacije
    2.@Predrag Blagojevic....za ovaj k.tok postoji projekat saobracajne signalizacije i u svemu zadovaljava standarde(imao uvid u isti).Ovde je problem sto nisu reseni pravno-imovinski odnosi pre pocetka radova,a nisu reseni na vreme da bi se povukle pare od NIP-a da bi se k.tok i buleavar uopste gradili (ne opravdavam izvodjenje radova dok su nereseni pravno-imovinski odnosi)....sve u svemu zbog nesposobnosti gradski oceva sad smo u situaciji da imamo polu k.tok,a ovako nakardno je asfalitiran samo privremeno da ljudi ne lome automobile dok se ne rese pravno-imovinski odnosi.

    • Predrag Blagojevic

      11:06 // 7. 12. 2012.

      @Nišlija - verovatno se nismo razumeli.

      Ako nisu rešeni imovinski odnosi, kako je izdata građevinska dozvola?

      Ako saobraćajnica nije završena i ne poseduje upotrebnu dozvolu, ko je dozvolio njenu upotrebu?

      Ako postoji projekat saobraćajne signalizacije, zbog čega nema saobraćajnih znakova?

      Ako je predviđeno da nema znakova i da saobraćajnica ovako i treba da izgleda, šta se sada radi?

    • Ivan Milovanovic

      15:15 // 7. 12. 2012.

      @P.Blagojevic - Dobro, okej, jeste da ima smisla i logike. ALI, da Grad nije uradio ovako kako je uradio mozda sada ne bi imali ni polukruzni tok koji ce ubrzo biti pravi kruzni tok, mozda ni bulevar ne bi bio dovrsen, mozda bi izvisili za deo sredstava od NIP-a. Dozvole, gradjevinska i upotrebna, ce stici, a do tada Grad nije izgubio lepe pare od drzave (stavise, dobio je neka dodatna sredstva koja drugi gradovi nisu iskoristili), malo je neko vreme ovako nakaradno bilo, ali ubrzo ce sve biti reseno. Pa se ja sada pitam: da li bas uvek i po svaku cenu treba napinjati gradske politicare (ma sta mislili o njima, lopov jedan a lopov bi bio i onaj drugi sto bi dosao umesto njega)? Da li mozda mozemo da zazmurimo na ovo sto Pedja kaze jer sa druge strane imamo materijalni dobitak? Ako je procedura izdavanja dozvola preduga, da li je trebalo propustiti sredstva NIP-a i ne graditi, ili uraditi malo ispod zita a sve ce dozvole stici i mi svi sada imamo koristi od toga?

    • Predrag Blagojevic

      15:35 // 7. 12. 2012.

      @Ivan Milovanović - suština izdavanja građevinske dozvole je upravo potvrda da su sve prepreke za početak radova otklonjene.

      Ako se teško izdaju (a, izdaje ih Grad Niš), zbog čega već godinama niko nije predložio izmenu propisa, pa da se ubrza procedura?

      Pri tom, ako je i zakon loš, traži se njegova izmena, a do tada se on poštuje.

      Inače, zar postoji veći interes građana od poštovanja zakona?

    • Ivan Milovanovic

      17:53 // 7. 12. 2012.

      Tekst i komentare ne shvatam kao kritiku da su procedure lose, nego sto ih neko ne postuje nego malo zaobilazi. Ali meni licno u ovom trenutku vise znaci asfaltirana ulica i kruzni tok, ili neki trotoar, kojima ce naknadno stici dozvola (a stici ce!), nego da sad tamo stoji neko poljance koje ceka dozvolu (i ceka, i ceka..) a pare koje smo mogli da dobijemo otisle nekom drugom gradu.. Da li to znaci da gradnja bez dozvole treba da postane praksa? Ne. Da li Grad i dalje treba da, zarad sprecavanja gubljenja dobijenih sredstava, zapocinje projekte bez kompletne dokumentacije? U idealnim uslovima nikako. Ali dok se ne promene procedure ja glasam da se zapocnu radovi i dobiju sredstva. A verujem da su mnogi, koji se zalazu za striktno postovanje zakona oko kruznog toka, do sada pretrcavali ulicu u centru grada jer nisu hteli da idu kroz podzemni. Imam licnih razloga da ne volim "doticnog", niti Direkciju, ali tekst ne zvuci kao kritika "Menjajte procedure!", nego licni animozitet.

    • Ivan Milovanovic

      17:58 // 7. 12. 2012.

      Da se razumemo - ja jesam za prozivanje gradskih vlasti za stosta u ovom gradu. Ima toliko pogresnih poteza, toliko neagilnosti, bezidejnosti, inertnosti, a sa druge strane tako puno stvari koje svakodnevno gradjanima smetaju! Da nam je asfaltiranje bez dozvole jedini ili najveci problem - pa gde bi nam kraj bio! Nekako se stice utisak da pretezni deo kritike ide ka jednom podrucju. Treba napinjati i druge, prozivati, zahtevati, predlagati i traziti objasnjenja zasto nesto nije drugacije. Sve ovo iz najbolje namere kazem :)

  • nikola

    16:27 // 6. 12. 2012.

    Ne bih da zvucim kao da branim Bananu, ali dobijanje dozvola u ovom gradu je nemoguce prosto. Sada ljudi napinju sa jedne strane zasto se nista ne radi a sa druge strane su strogi zakonski propisi. Generalno kakav god da je oblik ucesnici saobracaja ne mogu biti ugrozeni jer je brzina kojom se vozila krecu u kruznom toku minimalna. To je i njigova glavna svrha.

  • Hell Spawn

    15:59 // 6. 12. 2012.

    Ne znam zasto se pravi tolika frka oko nepravilnog izgleda kruznog toka. Ako svaki kruzni tok mora da bude idealan krug zasto onda ne isprave onaj na trgu Kralja Aleksandra? Ni on nije u obliku kruga?!?!?!?!?
    Potrazite u google maps ovu adresu Untere Geerenstrasse 1 Dübendorf, Switzerland i pogledajte oblik "kruznog" toka

    • Predrag Blagojevic

      16:19 // 6. 12. 2012.

      Pitanje je najvećim delom usmereno na bezbednost učesnika u saobraćaju.

      Odgovor na to bi trebalo da da i saobraćajni projekat za ovu raskrsnicu, koji u stvari ne postoji.

    • Ivan Milovanovic

      16:23 // 6. 12. 2012.

      Ja sam predlagao ovako nesto, malo izduzeni "kruzni tok" da bude na Trosarini, da se sa Bulevara Nemanjica (ili iz pravca Banje) skrece direktno prema rampi, a ne onako nakaradno sa semaforom i obilazenjem citave autobuske okretnice..

    • Sasha

      17:14 // 6. 12. 2012.

      Problem je sto se iz kruznog toga, iz prava Vase Pelagica ka desno prema Studenickoj izlazi konkavnom linijom. Prosto skrecete i ne vidite iza krivine da li postoji nesto ili ne. Na stranu sto je prosto izgubljen smisao kruznog toga i sve njegove prednosti (kontrola protoka, smanjenje brzine, manji ugao u slucaju direktnog sudara). Jedini istinski kruzni deo je ako idete iz gornjeg dela Vase Pelagica ka donjem. E samo tada ste u kruznom toku, u svim ostalim slucajevima niste. Ali cak i da "zaokruze" ovaj istocni deo toka, to ne menja stvari. Ovo prosto nije kruzni tok.

    • @Predrag Blagojevic

      19:46 // 6. 12. 2012.

      A zasto ne pogledate u istoj toj Somborskoj ulici kafanu GRAND, ruglo tog dela grada. Da vidite kako se za par pljeskavica menja plan izgradnje. Vidite da deo kafane zadire u trotoar. Zatim svakodnevno su zauzeti i pesacka i biciklisticka staza, zato sto sve baje koje dolaze da zderu u GRANDU (a to su svi gradski funkcioneri) moraju da parkiraju ispred GRANDA. A tokom leta je pesacka i biciklisticka staza zauzeta kafanskim stolovima a pesaci su prinudjeni da silaze na kolovoz i zaobilaze sve to. Pisite malo o tome!

    • Dusan Popovic

      21:16 // 6. 12. 2012.

      Malo je glupo porediti Bananin kružni tok i kružni tok koji ste naveli u Švajcarskoj. Niko nije rekao da kružni tok mora da bude i kružnog oblika ali preglednost u Banoninom je daleko od zadovoljavajuće, dok je preglednost u Švajvarskom itekako dobra. E u tome je razlika.

    • Pantelejac

      22:38 // 6. 12. 2012.

      Ma ljudi, kod tog monstruma od kruznog toka nema nikakve signalizacije, pa oni koji idu od Studenicke i ne usporavaju vec projure kao mahniti. Kad se kruzni tok uradi kako treba svi ulazi u njega vode ka centru tog kruga da bi vozaci morali da uspore a ovo... ko da su ga projektovali u vrticu. Verovatno cekaju da neko pogine pa da rese problem

    • Joca

      23:38 // 6. 12. 2012.

      Još kad se malo bolje pogleda i vidi da ovaj kružni tok nije ni završen sa "donje" strane (prateća slika iz članka), najverovatnije je taj deo presvučen asfaltom dok se ne reše sporna pitanja i onda ne odradi pun krug, kako ne bi ljudi lomili automobile i gazili po blatu. Da je objekat zvanično završen i dobio upotrebnu dozvolu, onda bi ova priča i imala nekog smisla, ovako samo "duvanje tiraža" bombastičnim naslovima. Da napomeneem, da nisam iz Niša i ne bavim se politikom, a po najmanje sam simpatizer stranke pomenutog gospodina!

  • Nikolaaa

    15:26 // 6. 12. 2012.

    Pre neki dan vozim ja auto i vidim Bananu, daje neku izjavu za TV. Kasno sam ga video, inace bih otvorio prozor i izdrao se "BANANAAAA" mozda bi se i na snimku culo :))

  • srba

    13:43 // 6. 12. 2012.

    Pa da banana-man je poznat po tome da moze da pravi puteve po tudjem imanju.
    Dosta Nislija je to iskusila na svojim ledjima.

  • Goran Jovanovic

    13:58 // 6. 12. 2012.

    Мала је вероватноћа да су машине случајно изашле само пар дана после вашег писања. Од овога вам не треба већа сатисфакција.

    • jasmina

      14:16 // 7. 12. 2012.

      Tu nije ni bio potreban kruzni tok, bio je potrebniji na raskrsnici Somborske i Studenicke....

  • sasa todorovic

    17:57 // 6. 12. 2012.

    kruzni tok bi sasvim trebao da drugacije izgleda,ovo ovako je totalno bez veze,trebao bi vise da bude na sredini i da bude normalnog kruznog oblika,a slazem se da bi kucu na kraju bulevara trebalo ukloniti,i kazniti onog ko je dao gradjevinsku dozvolu kada se znalo da tu treba da prodje bulevar.!!!!!!!!

  • Doktor Zli

    14:01 // 6. 12. 2012.

    Radovi su izvedeni bez građevinske dozvole, ne da bi se ubrzalo sa Somborskim bulevarom, nego da bi se Banana slikao tokom predizborne kampanje. Vlasnik kuće je povukao saglasnost jer se novac od grada, u praksi, dobija tek posle sudskog spora. Sudski spor bi bio priveden kraju tek kad se dobije građevinska dozvola. Začarani krug. A jajce je napravljeno, pa će po našim dobrim starim običajima da se prepravlja. Dobro je samo Banetu Jovanoviću. I da napomenem, jadni Perišić veze nema, da je gradonačelnik, a ne Banetova marioneta, uradio bi nešto.

  • Milos Bogdanovic

    14:32 // 6. 12. 2012.

    Svaka cast Juznim vestima zahvaljujuci vama se ispravlja greska. Slikajte i pisite o ogradi nasred Gornjomatevacke ulice u Panteleju i o novoizgradjenoj zgradi u koju udara Somborski Bulevar u produzetku ka Bulevaru Nikole Tesle zbog koje se stalo sa radovima mozda im i tu ubraze ispravke gradjevinarskih bruka

    • komšija

      18:54 // 6. 12. 2012.

      Mala ispravka - radovi na Somborskom bulevaru nisu stali zbog te zgrade. Zgrada je sagrađena kompletno u skladu sa tada i sada važećim urbanističkim planovima. Prema tim planovima tu postoji krivina na bulevaru i on prolazi sa južne strane zgrade. A u nadležnim gradskim službama tvrde da će radovi na Somborskom bulevaru biti nastavljeni nakon rešavanja imovinsko pravnih odnosa sa Vojskom.

  • Ananga

    18:57 // 6. 12. 2012.

    Sve pohvale Juznim vestima za angazovanje oko ovog pitanja. Mogli bi ste da pisete o onim nestandardnim lezecim policajcima po Panteleju koji unistavaju automobile ma koliko se sporo kretali preko njih. Biciklisti i vozaci motora su u jos goroj situaciji. Postavljani su i na drugim mestima ali ih (valjda) ljudi uklone i tako ostane a u Studenickoj ih ponovo postavljaju. Neka stave 2 puta vise obicnih ako treba. Putevi su nam ionako uzasni, jos nam onakvi lezeci policajci fale da potpuno uniste automobile.

    • jasmina

      14:15 // 7. 12. 2012.

      Lezeci policajci u Studenickoj su preko potrebni. Od kada su se naselile zgrade voze kao ludi. Pitaj ljude koji zive na krivini izmedju Studenicke i Knjazevacke koliko puta su im kola uletela u dvoriste.

    • Ananga

      19:33 // 7. 12. 2012.

      U pravu si ali ja sam samo za zamenu onog tipa lezecih policajaca. Kao sto sam gore napisao, neka postave duplo vise klasicnih lezecih policajaca, onih jednodelnih u celoj sirini ulice. Neka zamene ove sto su sad jer su stvarno uzasni za automobile, koliko god sporo prelazili preko njih

  • Igor Djoric

    08:17 // 7. 12. 2012.

    Uz gitaru gromoglasno Mlađan viče
    oljušti to jaje Branislavu Eriče

    http://www.youtube.com/watch?v=rUTxIlYc9BE

    http://www.youtube.com/watch?v=LH5ay10RTGY

  • milan

    10:02 // 7. 12. 2012.

    ama kreteni jedni, stavite znak na somborskom bulevaru, pa ono je strasno, niko nema pojma da je kruzni tok, a i nema znaka nikakvog nigde....

  • Mihajlo 77

    11:54 // 7. 12. 2012.

    Šta ste očekivali od ljudi koji ne znaju da koriste računar u 21-om veku, a koji rade u direkciji? Jel da će oni da urade nešto pametno i korisno sa ulicama? Sve je to zapošljavano preko rođačkih i kumovskih veza...

  • Milos Bogdanovic

    18:41 // 5. 1. 2013.

    pisete i slikate radove a evo mesec dana posle vaseg slikanja se stoji na tome sto je uradjeno tog jednog dana ZALOSNO ALI ISTINITO proverite

  • mosa

    18:53 // 11. 12. 2012.

    Gubimo vreme i energiju kukajuci zbog Banane a svako normalan (da je na njegovom mestu) bi se sam prijavio u KPZ da ga gradani ne gledaju.Medutim on je kreten koji ne silazi sa TV-a laze,muva,obecava...gleda nas i misli da smo debili.Vreme je da tom zlu pokazemo da nismo!

  • Super Mario

    14:09 // 6. 12. 2012.

    Naravno, Banana radi sve da bi spojio lepo i korisno- dobio političke poene i ugradio se u asfalt (ako me razumete). Čak je i pregovarao o formiranju gradske vlasti tako da mu niko ništa ne može. Prijavite ga građevinskoj inspekciji - tamo sedi njegov čovek. Lepo je na svim nivoima povezan da sam sebe kontroliše, a to su mu ovi amateri naprdnjaci omogućili. DOšli su zajedno- tako će i otići. Jedino ga plaše Južne Vesti što potvrđuje da se ubrzo po pisanju jaje pretvara u krug. Naravno, to su "naknadni i nepredviđeni radovi".

  • komsija

    13:59 // 17. 1. 2013.

    Ovaj komentar j upucen JUZNIM vESTIMA
    "jajasti kruzni tok" o kome ste pisali [re vise od mesec dana(kada su i konacno poceli da uklanjaju kucu koja smeta, ostalo je na tome...

    Mislim da ste doprineli dosta tim clankom, i nilo bi dobro da ponovo pokrenete temu o tome, kako bi IM skrenuli paznju, jer dok ih neko ne opomene da treba da rade nesto, samo bi sedeli...

  • Nishlija

    21:32 // 8. 12. 2012.

    Kamo srece da je ovo jedinini "uspeh" nasih saobracajnica!!??

    Ko li je pametan smislio resenje iz B.Krsmanovica da nemoze da se skrene prema Merkatoru nego mora prvo u Romanijsku?!!

    Ili, ceo severni deo od skole Njegos do Poste nemoze da skrene prema Vrezini nego iskljucivo prema Niteksu!!??

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Obično se policija ne meša u svoj posao. Kako se ovo desilo?

Žika čitalac

Tekst: Vozio u Nišu 103 kilometara na sat gde je dozvoljeno 60, i to pod dejstvom alkohola i kokaina

Pronađite nas na: