Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

11:59, 10. 5. 2017.

| Društvo

Sud ponovo poništio medijski konkurs u Leskovcu

Autor:A. K.Izvor:Južne vesti, Danas
mediji kamere foto aleksandar kostic
Novac građana podelili samo naprednjačkim medijima?; Ilutracija; foto: JV / A. Kostić

Niški Upravni sud i drugu godinu zaredom poništio je rešenje leskovačke Gradske uprave za dodelu sredstava medijima iz lokalnog budžeta. Rešenje je poništeno po tužbi Radija 016 čiji direktor tvrdi da je novac, po naredbi gradonačelnika Leskovca, nezakonito dodeljen medijima bliskim SNS-u.

Kako je za dnevni list Danas rekao direktor Radija 016 Jugoslav Tomić, gradonačelnik Goran Cvetanović je, ignorišući pravila konkursa, "svojim poslušnicima koji sede u Komisiji i Gradskom veću dao unapred sastavljen spisak kojim glasilima treba dati novac".

Protivzakonito za dve godine podeliti 30 miliona dinara poreskih obveznika podobnim medijima u Leskovcu i okolini i platiti još 150.000 dinara sudske troškove, a da za to niko nije odgovoran, govori o bahatoj i neodgovornoj vlasti u našem gradu - rekao je Tomić za "Danas".

Direktor leskovačkog radija tvrdi i da gradonačelnik nezakonite radnje prilikom dodele sredstava medijima sprovodi preko svog čoveka Srđana Conića, dopisnika RTS-a iz Leskovca, koji je, kako se navodi, i prošle i pretprošle godine bio predsednik, a ove godine "samo" član Komisije.

Ti ljudi u Komisiji, Upravi za društvene delatnosti i Gradskom veću urušavaju pravni sistem naše države, stavljajući se iznad suda i Zakona, smatrajući da im niko ništa ne može. Gube iz vida da u državi ipak postoji mehanizam da se sprovedu odluke suda, ali će to nažalost ponovo koštati poreske obveznike Leskovca, ovoga puta mnogo više. Mi idemo do kraja - poručio je Tomić.

On je najavio i novu tužbu ukoliko lokalni funkcioneri nastave staru praksu dodele novca medijima bliskim vladajućoj koaliciji na ovogodišnjem konkursu.


Mediji koji su dobili novac na poništenom konkursu 

Među medijima za koje Tomić tvrdi da su bliski SNS-u, a koji su dobili novac iz budžeta na poništenom konkursu su TV Leskovac (4,8 miliona dinara), DINKOM K-1 (3 miliona), Studio MT (2 miliona), Kopernikus (milion dinara), RTV Belami (milion dinara), Jugmedia (1,2 miliona), RTV 4S (2 miliona) i Jugpress (milion dinara).


Konkurs već poništavan po tužbi Južnih vesti

Zbog brojnih nepravilnosti u konkursu iz 2015. za sufinansiranje javnog interesa u Leskovcu koje su utvrđene po tužbama Južnih vesti i Infoporta, Upravni sud je 2016. godine poništio odluku gradskih vlasti i naložio da ponove proceduru.

Uz poništenje konkursa, zbog pogrešnih poteza gradskih vlasti, poreski obveznici u Leskovcu tada su morali da plate i sudske troškove od oko 70.000 dinara.

Podeli sa prijateljima
Povezane teme:
Komentari
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.