Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

15:52, 26. 8. 2015.

| Ekonomija

Nakon RT "Caribrod" Radoica Milosavljević kupio i TV “Pirot”

Autor:M. VučićIzvor:Južne vesti
490x370-tvpirot
Sedmi medij u vlasništvu kontroverznog biznismena; foto: FB strana "Televizija Pirot"

Kontroverzni kruševački biznismen Radoica Milosavljević, koji je pre dva dana kupio RT "Caribrod", kao jedini ponuđač kupio je i TV "Pirot" za 26.300 evra. Ovim je Milosavljević postao vlasnik i sedmog lokalnog medija u Srbiji. 

Otvaranje ponuda je bilo zakazano za prošlu nedelju ali tada Milosavljević nije dostavio potvrdu da nije osuđivan za krivična dela u vezi sa privatizacijom.

Zastupnik kapitala TV “Pirot” Zoran Savić kaže da je na današnjem ponovljenom otvaranju ponuda dokumentacija bila kompletna.

On ima sudski dosije, ali mu Zakon o privatizaciji dozvoljava da uprkos tome postane vlasnik medija. Dokumentacija je prihvaćena, kao i njegova ponuda od 26.300 evra, što je 9 evra više od početne cene - kaže Savić.

Prema proceduri, ostalo je samo da iz Uprave za sprečavanje pranja novca Ministarstva finansija i Regulatornog tela za elektronske medije stignu pozitivna mišljenja o nepostojanju smetnji za zaključivanje ugovora.

To bi, kaže Savić, trebalo da se desi najkasnije za mesec dana, kada će ovaj biznismen najverovatnije postati vlasnik pirotske televizije.


Do sada kupio sedam medija

Radoica Milosavljević je pre dva dana kupio i RT “Caribrod” iz Dimitrovgrada, a današnjom kupovinom TV "Pirot" postao je vlasnik ukupno 7 lokalnih medija.

800x600-radoica Radoica Milosavljević; foto: sps-ks.orgDo sada je kupio i RTV “Pančevo”, RTV “Kragujevac”, RTV “Kruševac”, TV “Požega” i Centae za informisanje Novi Kneževac.

Kako je ranije izjavio za N1, zainteresovan je za kupovinu ukupno 11 lokalnih medija, i to pre svega “iz komercijalnih interesa”.


Ko je Milosavljević?

Radoica Milosavljević je kruševački biznismen i vlasnik nekoliko preduzeća. Kao kadar SPS-a, a od 2009. do 2012. godine bio je zamenik gradonačelnika Kruševca.

Interesantno je da imam i Dom zdravlja sa 40 radnika, visoku školu za industrijski menadžment i fabriku koja mi je omogućila da steknem kapital. Želim da sa zaposlenima radim korektno i da te televizije rade bolje - objašnjava Milosavljević za N1.

Ovaj biznismen je u istoj izjavi nazvao neistinitim pisanja medija da je 4 godine robijao, dodajući da 1978. godine jeste bio osuđen na 16 meseci kao predsednik FK “Napredak”.

Podeli sa prijateljima
Komentari
Poslednji komentari
  • Vojvoda

    19:29 // 28. 8. 2015.

    Komunisticko-radikalski mrak.

Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.