Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

13:15, 11. 11. 2015.

| Ekonomija

"Niška televizija" i formalno prodata

Autor:B. G.Izvor:Južne vesti
Nekadašnji voditeljski tim Niške televizije
Nekadašnji voditeljski tim Niške televizije

Nakon što je Ministarstvo privrede odbilo žalbu drugog ponuđača, konzorcijum koji čine "Narodne novine" i direktorka TV "Zona plus" Slađana Ostojić i zvanično je postao novi vlasnik gradske televizije, potvrđeno je iz NTV.

Kako je objavljeno na sajtu NTV, ugovor je u ime konzorcijuma u ponedeljak popodne u Agenciji za privatizaiciju potpisala Slađana Ostojić.

Smatramo da je to dobar ishod, jer nakon svih ovih godina u kojima su Niš i jug Srbije gubili medije, mislimo da su našem gradu i ovom delu zemlje potrebni mediji. Dobro je da je Niška televizija dobila vlasnika jer je to garant da će dalje nastaviti da radi - rekla je Ostojićeva za NTV.

Ona je dodala da je "važno sačuvati jedan niški brend kakav je Niška televizija".

Važno je uložiti napore da ona i dalje prozvodi ozbiljan informativni program, kao i do sada - kaže Ostojićeva.

Podsetimo, na aukciji održanoj 7. oktobra nadmetali su se konzorcijum Narodne novine-Slađana Ostojić i Aleksandar Živadinović, tadašnji direktor marketinga NTV.

Stručnjaci su ovu prodaju ocenili kao "spornu", zbog toga što Zakon o informisanju definiše da kupac ne može biti firma koja se "u celini ili delom finansira iz javnih budžeta", a Narodne novine su po istraživanju Južnih vesti u 2014. godini najmanje 70 % svojih ukupnih prihoda zaradile od poslova koji su plaćeni iz javnih budžeta.

Vlasnik Narodnih novina Vidosav Radomirović je tvrdio da je reč o "zarađenom novcu", a ne o "finansiranju iz javnih budžeta".

Takođe, komentari stručne javnosti su se odnosili i na očitu vezu Slađane Ostojić sa potpredsednikom SNS i ministrom odbrane Bratislavom Gašićem, jer je direktor i glavni i odgovorni urednik televizije "Zona plus" čiji vlasnik je bio Gašićev sin, sada njegov kum Dragan Milošević.

Inače, prvi pokušaj prodaje NTV početkom avgusta je proglašen neuspešnim, nakon čega je njena cena prepolovljena.

Tada je ponudu dao samo konzorcijum koji su činile "Narodne novine" i Dragan Milošević, osnivač TV Zona plus.

Podeli sa prijateljima
Komentari
Poslednji komentari
  • Dragan Petrovic

    18:36 // 11. 11. 2015.

    ..a sta se drugo moglo ocekivati, pa gazda gazduje...nego vidim nni Juzne vesti nista ne javljaju o pressu LAFa

  • Sonja

    15:09 // 11. 11. 2015.

    Kada ste toliko profesionalni, objektivni, požrtvovani za blagovremenu i pravu informisanost svih Nišlija, zašto zabraniste ekipi NTV-a da danas, prvog dana Vašeg "činodejstvovanja" na NTV-u, isprate konferenciju za novinare LAF-a?
    Čemu cenzura gospodine Vitko i gospodjo Ostojić?

Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.