Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

10:29, 22. 11. 2012.

Oduzeta dozvola za rad TV Zoni

tv-zona.jpg

Republička radiodifuzna agencija saopštila je da je oduzela dozvolu za emitovanje još jednoj niškoj televiziji.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Poslednji komentari:
  • Sasa Vasilic

    11:28 // 22. 11. 2012.

    rastacanje niskih medija se nastavlja!zbog cega zaposljeni u tv zoni cute,neka objave koje vlasnik-ci,koliko duguju RRA i zbog cega isti nemaju motiv da ova tv kuca nastavi sa radom?nemaju sta da izgube,ionako su ih gazde pustile niz vodu!

    • Nebojsa Ozimic

      13:41 // 22. 11. 2012.

      Vlasnik (većinski) je Dušan Petrović, aktuelni potpredsednik DS, kupio je za 2 miliona evra ovu TV. Koliko duguju? Zar je bitno kada je u pitanju privatni kapital? Probudi se čovek jedno jutro, shvati da se preračunao, otpiše dug da ne naraste i- to je to. Sirovo i surovo.Svi smo emotivno reagovali na vest o gašenju RTV5 - ja prvi - zaboravivši da je većinski vlasnik tako odlučio...

    • Branislav Petrović

      14:00 // 22. 11. 2012.

      Čekaj,čekaj polako,da li ja dobro vidim, suma od 2 miliona evra?
      Aman zaman sada smo prešli na milionske evriće.Da li treba da se pitamo odakle tom liku tolike pare?

    • Predrag Blagojevic

      14:06 // 22. 11. 2012.

      Nebojša, tako bismo mogli da gledamo kada bi tržište ne bi bilo kontrolisano.

      Ako Grad, Opštine i javna preduzeća jednom privatnom mediju daju desetine miliona godišnje, a ostalima ni dinar, onda ne može da se kaže "pa, privatna su firma. Ako ne mogu da izdrže, nek se ugase".

      Grad je npr. Narodnim novinama samo u ovoj godini donirao više od 15 miliona dinara, a podsetiću te da je TV5 oduzeta dozvola za rad zbog duga prema RRA od 7 miliona dinara.

      U tekstu koji sam nedavno objavio ("Niški mediji pod kontrolom vlasti") možeš da vidiš da skoro sav novac namenjen privatnim medijima ide samo jednom čoveku koji je vlasnik nekoliko medija.

  • Branislav Petrović

    11:44 // 22. 11. 2012.

    Znači "Veliki Brat" definitivno sve elektronske medije preselio u najveće selo zvano Beograd.Nama preostaje da buljimo u "Oblak"ili NTV a od državnih "Pink" u svim oblicima.

  • Mile

    12:03 // 22. 11. 2012.

    Nastavlja se zatvaranje oci narodu, narocito ovde kod nas na jugu Srbije.

  • Milos Bogdanovic

    12:07 // 22. 11. 2012.

    sramota ubijaju sve sto nije beogradsko

    • Alter Ego

      15:11 // 22. 11. 2012.

      Jeste sramota!
      Posle nam je kriv đavo što nas nazivaju seljacima i nepismenjacima!
      A ne znaju da nije nas ne bi bilo ni njih!
      MOREEEEE.....samo decentralizacija pa da vidiš kako bi pukli ko zvečke za pola godine!
      NIakd u životu nisam gledao Zonu ali brate krivo mi....samo jedan po jedan medij se gasi...

    • pera pera

      22:54 // 22. 11. 2012.

      Priče o beogradizaciji i tome kako ona uništava Niš su priče na koje nasedaju široke narodne mase koje ne vide dalje od nos a pokriće su za mahinacije,korupciju i lopovluk koji je na svakom koraku u našem gradu.Da li je beogradizacija kriva što se Narodnim novinama daje 15 miliona iz džepa svih građana Niša a ovamo se gase televizije zbog duga koji nije ni peti deo tih para,da ne govorimo o ceni zgrade u centru grada?Da li je Beograd kriv što je za renoviranje hale utrošeno oko 10 miliona evra?Da li je beogradizacija kriva što je čovek iz vlasti Niša u više od 15 upravnih odbora?Jel nam Beograd odredio učitelja i veterinara u UO Tržnica i Aerodrom?Jel nam Beograd kriv što Tržnica,Parking-servis,Toplana grcaju u milionskim dugovima iako nema logike da to tako bude?Jel nam beogradizacija zaposlila 70 inžinjera i 10 pravnika u toplani,o vodovodu da ne govorimo?...jel treba još,a ima!?Dosta više tih gluposti i navodnih boraca i oslobodioca od Beograda!Nama su potrebni oslobodioci Niša !

    • pera pera

      22:57 // 22. 11. 2012.

      P.S/...ime poznato redakciji,nadam se da ovo neće zloupotrebiti kao ranije!Znam a ne mogu da ukrotim ovaj moj jezik !

  • Dragan

    12:42 // 22. 11. 2012.

    Zbog kompletne informisanosti gradjana nisa treba objaviti ko su vlasnici i TV5 i TV ZONA.

  • cvrcak

    13:01 // 22. 11. 2012.

    Muka mi je od ovih komentara kako Beograd unistava Nis i tome slicno...

    To je kao da ja drzim kafic koji radi lepo ima svoje goste koji vole tu da sede. Medjutim ne placam kiriju struju, i dodje lepo gazda i izbacime iz lokala a ja organizujem goste da se bune i demonstriraju da mi se dozvoli da radim.

    Pravo pitanje dragi novinari je zasto su radili toliko dugo odnosno godinu dana ako im je oduzeta dozvola i koje stajao iza njih!!

    • Predrag Blagojevic

      14:12 // 22. 11. 2012.

      Gde ste videli da je dozvola oduzeta pre godinu dana?

  • Perko

    13:05 // 22. 11. 2012.

    Dajte ljudi, budite malo objektivni. Vecina niskih televizija je kao i niski sport, kultura (pr. Narodno pozoriste), privreda i dr. Koji je napredak, program i sve drugo tih televizija bio svih ovih godina. Jedna soba studio, par amatera kojima se daje po neki dinar da prezive ,bez ideja,inovacija, napretka. I sta na kraju , nemaju para ni za vodu i struju a kamoli za nesto drugo. Kave veze ima sa time Beograd.Jedino sto mozda u njemu ne smeju tek tako da zatvaraju medije.

  • Меда

    13:10 // 22. 11. 2012.

    Колико кошта та такса за фреквенцију кад нека ТВ станица не може да је плати?

    100,000?
    1,000,000?
    10,000,000?

    • Predrag Blagojevic

      14:18 // 22. 11. 2012.

      23. oktobra su Južne vesti od RRA tražile podatak koliko koja TV stanica ukupno duguje, a prekjuče smo pitali i koliko je kome propisano da plaća.

      Nažalost, još nismo dobili odgovor ni na pitanje postavljeno oktobra.

      Sutra ćemo objaviti tekst o tome.

    • Alter Ego

      15:13 // 22. 11. 2012.

      Mnogo bi bilo lepo kada bi se stvarno objavilo na nivou Srbije i posebno na nivou južne Srbije koliko koja Tv stanica duguje i koliko dugo!
      Mada, s obzirom da ćute, nešto me baš i ne greje sunce da će se i sada oglasiti!
      Čim ne pričaju znači da kriju nešto i to debelo!!!

  • mile

    13:10 // 22. 11. 2012.

    Što onaj poslanik DS-a sad ne priča u skupštini o ovom problemu, dok još može nešto da se uradi?

  • Jovan

    13:11 // 22. 11. 2012.

    http://www.rra.org.rs/pages/view_permit/latinica/47

    Na zvanicnoj adresi RRA ne postoje zabrane.

    • Obavešteni

      14:21 // 22. 11. 2012.

      a da pogledaš vesti?
      http://www.rra.org.rs/latinica/sednice-saveta

    • Alter Ego

      15:16 // 22. 11. 2012.

      Što ne izađe ta Lukićeva da objasni o čemu se ovde sad radi?!?!?

    • Neko ko zna

      17:52 // 22. 11. 2012.

      Zato što gospođa Lukić niti živi u Nišu, niti Zonu "hvata" u svom gradu. Ta ne zna ništa o televiziji na kojoj je direktor, a još je manje i interesuje. Ima žena privatan biznis, prodaje rasne pse, a što ljudi na televiziji nemaju para za hleb, to nikome ne smeta!!!

  • miodrag

    13:37 // 22. 11. 2012.

    E ajde ljudi ne zamajavajte se nego daljinski u ruke i brzo pustite pink,pocinju indijske serije a posle toga grand show a uvece karamela sa napumpanim djusnama juri preljubnike...jao majko moja gde zivim :(

  • Milenko Jovanović

    14:03 // 22. 11. 2012.

    Za 2 miliona evra mogu 300 godina da trošim 500e mesečno. Nikoga nije briga odakle mu toliki keš.

  • Dragan Karic

    14:07 // 22. 11. 2012.

    Bitno da Banana čuva Don Vitka i njegovu "gledanu" televiziju. Živele Zvezde Granda!
    Svi smo mi Saša Popović!

  • Milan Terzic

    14:39 // 22. 11. 2012.

    http://www.nuns.rs/info/news/18064/ratel-za-zakup-zgrade-potrosio-41-milion-evra.html

  • sramota

    17:23 // 22. 11. 2012.

    pa nije ovo u redu, nis treba da ima neku od ovakvih televizija.. jedino us ove dve i vredele... bitno da pinka ima hiljadu

  • jovana

    18:43 // 22. 11. 2012.

    Zivo me interesuje koji su izvori finansiranja Juznih vesti. Mozda suvlasnik Predraga Blagojevica pljuvanjem na pravoslavnu crkvu zaradjuje pare preko nevladinih organizacija.

    Treba ugasiti bezboznike, a ne zute, crvene...

    • Predrag Blagojevic

      21:09 // 22. 11. 2012.

      ? Jovana, siguran sam da i sami možete da vidite reklame na Južnim vestima (u vrhu stranice, sa strane, unutar rubrika,..).

      Popularni nacionalni dnevni listovi u
      Nišu se prodaju u tiražu od oko 30.000 primeraka, a Južne vesti su tokom oktobra imale prosečnih 25.000 poseta dnevno.

      Ali, nisam siguran da sam razumeo komentar o "pljuvanju na pravoslavnu crkvu"?

    • pera pera

      23:00 // 22. 11. 2012.

      Jovana budi dobra jer te mogu provaliti !? ;)

    • Jovan

      10:28 // 23. 11. 2012.

      @Predrag Blagojevic
      Trebalo bi postaviti brojac poseta na vasem portalu gde bi posetici imali stvarni i tacni podatci koliko su citane Juzne vesti.

    • Predrag Blagojevic

      00:47 // 24. 11. 2012.

      @Jovan - kada vidite brojač na nekom sajtu, samo pritisnite F5 (refresh) i videćete da će brojač povećati cifru za još jedan. Ponovo F5 i eto još jedne posete.

      Da ne dužim, to nisu i ne mogu da budu precizni podaci.

      Osim Google Analytics, našu posećenost meri ABC (Audit Bureau of Circulations), kao i Gemius - čije podatke kao referentne koriste sve vodeće svetske marketinške agencije.

      Da nam je cilj da falsifikujemo podatke o posećenosti, ne bismo angažovali ABC i Gemius da vrše kontrolu.

  • pera,boško.zona...ime znaju u redakciji

    22:28 // 22. 11. 2012.

    Zona je bila jedna od retkih televizija u gradu,bolje rečeno jedina koja nije imala strahove u objavljivanju bilo kakvih informacija i vesti vezano za Niš.Šteta,šta drugo reći.

  • jovana

    07:40 // 23. 11. 2012.

    Velecasni Blagojevicu,
    ne mesaj babe i zabe. Pokazi spisak izvora finansiranja. Ne finansira te neka opstina malo, malo neko dr.???!!! Ili mozda kesic na ruke?

    • Predrag Blagojevic

      00:36 // 24. 11. 2012.

      Iako sam se u svom poslu uvek trudio da dokazujem nečiju odgovornost, ovog puta upadam u zamku dokazivanja svoje nevinosti.

      Ukoliko posedujete bilo kakav dokaz da su Južne vesti dobile novac od bilo kog budžetskog korisnika u Nišu (Grad, opštine, javna preduzeća, ustanove,..), a da to nismo do sada javno objavili, vrlo rado ću iz svog džepa ja Vama lično vratiti 3 puta više novca od te sume.

      Je l može?

      PS: nije u redu da se potpisujete različitim imenima "Marko", "Jelena",... samo odlučite ko ste i postavite pitanje. Osećam neprijatno kad se onaj s kim razgovaram krije pod različitim imenima.

  • Juzna Pruga

    10:45 // 23. 11. 2012.

    Ugašen Radio Niš.
    Ugašena TV5.
    Gasi se Zona.

    Živećemo u zoni sumraka.

  • SRBIJO MOJA

    12:03 // 23. 11. 2012.

    Izgleda gde g-dja Corbic stane trava ne nice,

  • Onako usput

    11:10 // 24. 11. 2012.

    Da li se sa Alter Ego uvek potpisuje isti covek? Ili ga koriste dva coveka?
    Karakteristican je nickname, pa upada u oci da u raznim clancima neke komentare pise kao da je nepismen,neke kao da je doktor nauka, a neke bas kao da iz prve ruke ima podatke iz gradskih finansijskih knjiga...
    Ili kao da je podeljena licnost,potpuno suprotni stavovi za istu stvar, a potpis isti.
    Hmmm...

  • Cvrle

    09:49 // 27. 11. 2012.

    I dalje mislim da je nesposobnost i nezainteresovanost vlasnika i 5-ice i zone dovelo tu gde sada jesu.

    Pitanje zasto je tek sada oduzeta dozvola kada je dug 7 000 000?!?! Ko ih je sve ovo vreme cuvao...

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.