Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

10:43, 14. 10. 2015.

| Ekonomija

Radomirovići kupili i TV Blace

Autor:B. G.Izvor:Južne vesti
Spomenik šljiva blace
I Blace pod "Medijskom imperijom"

"Niškoj medijskoj imperiji", kako sami sebe nazivaju, koju čini bezmalo 10 medija, među kojima su "TV Belami" i "Narodne novine", niška porodica Radomirović je pridodala još jednu televiziju.

Po početnoj ceni od 2.500 evra blačka televizija je prodata Televiziji "Belami", čiji je vlasnik Vidosav Radomirović.

Ipak, zasada se ova kupovina vodi kao "uslovna". To je, pojašnjeno je novinarima "Južnih vesti" u Agenciji za privatizaciju, standardna procedura.

Čekaju se izveštaj Agencije za sprečavanje pranja novca i Regulatornog tela za elektronske medije o eventualnom narušavanju medijskoj pluralizma.

Podsetimo, prodaja TV "Blace" je sredinom avgusta odložena jer nije pristigla nijedna ponuda za njenu kupovinu.

Procenjena vrednost ove medijske kuće bila je nešto više od 5.000 evra.


Medijska imperija

Porodica Radomirović je trenutno vlasnik najmanje 6 medija.

Belami Sve je krenulo kada je 1993. godine Vidosav Vitko Radomirović otvorio radio "Belami". To je bio prvi privatni radio u Nišu.

TV "Belami" je otpočela sa radom 1996. godine.

Deset godina kasnije Vidosavov brat Tomislav je privatizovao "Narodne novine".

U međuvremenu su članovi porodice Radomirović kupili i TV "Sokobanja", zaječarski dnevnik "Timok", kao i pirotske nedeljne novine "Slobodu".

Prošle nedelje je konzorcijum koji su činile "Narodne novine" i direktorka i urednica niške TV "Zona" Slađana Ostojić, privatizovao i Nišku televiziju.

Podeli sa prijateljima
Komentari
Poslednji komentari
  • shaft

    19:44 // 14. 10. 2015.

    Sledeci je CNN?Ma, nek ima i unuce televiziju,za zabavu,bolje nego stan mu kupi.

  • lex speciallis

    12:53 // 14. 10. 2015.

    Od sad mozda bolje da objavljujete koji medij nije kupio na jugu Srbije.

    • CVETKO prvi

      01:09 // 15. 10. 2015.

      @lex speciallis : Pa , nema više ni jedan TV "medij" koga nisu kupili ! Valjda , a ?

Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.