Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

11:56, 15. 5. 2013.

Šetao psa bez korpe i udario policajca

pas-bez-korpe-ilustracija-JV-kosta.jpg Ilustracija

Protiv Nišlije Miloša Đ. (31) koji je šetao psa bez korpe policija je podnela krivičnu prijavu jer je, posle opomene i pokušaja legitimisanja, udario policajca koji ga je sustigao dok je bežao.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • Немања Поповић

    12:21 // 15. 5. 2013.

    Nemaju pametnija posla, nego da maltretiraju ljude koji šetaju pse?!

    • Japysha

      13:28 // 15. 5. 2013.

      Sta pricas gluposti! A kad neko seta decu u istom tom parku a oni pse bez korpe STA ONDA

  • Predrag

    14:01 // 15. 5. 2013.

    Policajci u pokusaju... Ili svi psi nose korpe ili ni jedna rasa. Kakva je to diskriminacija. Ne omalovazavam nikoga ali gospoda policajci veoma selektivno zaustavljaju i kaznjavaju. Vlasnik sam i velikog i malog kuceta i znam o cemu pricam...

  • bez komentara

    17:43 // 15. 5. 2013.

    pa kad bi roditelji svoju svilenu decu od malena edukovali da nije svaki pas agresivan i da ne cice i vriste kad ih vide mozda takvih situacija ne bi ni bilo. vise puta se desilo da dete isprepada mog psa nego obrnuto. a o ovoj situaciji nemam komentara, bolje neka resavaju neka ozbiljnija pitanja nego sto maltretiraju ljude koji setaju svoje ljubimce.toliko

  • Maja Prokic

    15:38 // 15. 5. 2013.

    Muka mi je od tih licemera koji dovode u vezu velicinu tj rasu psa i bezbednost dece! Vlasnik sam psa vece pasmine i mogu da vam kazem da najvece neprijatnosti prozivljavam od malih pasa-pinc, civava, maltezeri, pikinezeri. Cak je pikinezer pokusao da me napadne a za njih ne vazi pravilo da moraju da imaju korpu!? Ili svima brnjica ili svima opomena/kazna. I bolje bi bilo da se deca uce da vole zivotinje bez obzira na vrstu jer sam dozivela da me petogodisnjak gadja na ulici iz cista mira dok setam psa jer se plasi pasa.Koliko bezobrazne i bahate dece ima bolje neka povedu racuna o njihovom vaspitanju da ne dodjemo u situaciju da treba nekoj da stavljamo korpu!

    • Jelena

      16:53 // 15. 5. 2013.

      Maja,ti sigurno nemas decu pa tako mozes da kazes. Ja sam licno veliki ljubitelj pasa i moje dete isto ali kada vidi nekog velikog psa ume da se uplasi. Nikada ne znas kako ce koje kuce da reguje.Zato imamo toliko slucajeva gde su ljidi bili ujedeni. Svako kuce treba da ako se seta u parku gde ima puno ljudi da nosi korpu!

    • Ja i Ja

      12:49 // 16. 5. 2013.

      Ne postoji rasa pIkinezeri vec samo Pekinski dvorski pas ili pEkinezer. I da, ja sam vlasnica pekinezera koji nije agresivana a i ne bih imala na sta da joj stavim korpu. I malo mi muka od vlasnika pasa velikih rasa koji se ubise od dokazivanja da im je rotvajler umiljat ko mace a pekinezer gremlin. Manite se te price, svi neka idu vezani kad su deca u blizini jer da, deca su nemoguca ali za to su krivi roditelji. Kao i sto su za agresivne ispade pasa krivi vlasnici. Tacka

    • hmm

      10:11 // 19. 5. 2013.

      Da pitam samo ,gde vodite psa da vrsi nuzdu...u park,neko skolsko dvoriste...i da li pokupite izmet svog ljubimca...cisto sumnjam,hvala unapred na odgovoru.Za korpu necu ni da pitam.

  • Slobodan

    15:54 // 15. 5. 2013.

    Pa niko nije lud da pusti psa koji je agresivan nemojte da ste smesni a i kakve veze ima sto je pas veliki ako je miran i druzeljubi.i ja imam 10 velika psa a ni jedan nije naucio da nosi korpu a svi su mirni ne diraju ni macke.slazem se da treba agresivni pas da ima korpu.

  • catch me

    14:10 // 15. 5. 2013.

    gospodo,
    poznajem vinovnika ovog slucaja, i moram reci po iskustvu koje imamo u cairu, sumnjam da je milos kriv. ko ga poznaje zna. kuce koje seta jeste te rase, zenka je, i jedna od najboljih kerova i najmirnijih koje znam, sto govori i o gazdi. znajuci kako rade i kako se ponasaju policajci i komunalci, mogu da tvrdim da mi je zao sto nisam bio ja tamo. milos ima 50kg i nimalo nije sportski tip. najmanje je agresivan. nasli su se komunalci opet sa nekim manjim i slabijim i evo ishoda. i druge po cairu stalno sikaniraju sa kerovima, ali drugi nisu tako fizicki sitni i mladi kao milos. bas mi je zao milosa, zao mi je sto nisam bio u blizini.

  • lazniprofil

    18:20 // 15. 5. 2013.

    treba da ga oderu od kazne...

    a ko cuva pse treba da, kao u civilizovanom svetu, cisti za njim na ulici i da mu stavlja brnjicu...inace debela kazna...dok ne nauce

    • Cair

      21:24 // 15. 5. 2013.

      Pa, kad budemo imali standard ko Svajcarska ili Nemacka, gde se to radi zadnjih 20 godina, onda mogu da se kaznjavaju... Imam psa mesanca, koji se vise plasi buke nego neka beba, ne moze da podnese ni kamion ni autobus, a deca, koju roditelji uce da su psi ''azdaje'' i ''cudovista'' vriste i beze ko da ih juri vepar, a kuce je VEZANO!!!

  • ivan

    13:54 // 15. 5. 2013.

    Nemanja, nisi u pravu. To što on šeta psa nikome ne smeta, ali šetati tolikog psa bez korpe, to definitivno jeste za kaznu.

    • Predrag

      14:12 // 15. 5. 2013.

      Ono sto je cane corso za odraslog coveka to je pudlica za dete... srazmerno... znaci to je budalastina. Kervi treba da se razvrstavaju prema tome jel imaju potvrdu da su dresirani od nadleznih organa ili ne. Ako nemaju potvrdu nezavisno od rase treba da nose korpu. Zivim u Nemackoj i moj staford ide bez povodnika i korpe svuda. Nosim papir sa sobom i ako me zaustavi policija pokazem i produzim dalje. Jedino u Srbiji se ljudi kaznjavaju bez pravila vec po nahodjenju polupismenih i polupametnih. Kao da smo jos u 13. veku

    • Predrag Simic

      14:20 // 15. 5. 2013.

      nema velicina psa veze. za tebe je cane corso veliki pas a za dete od godinu dana je pudlica veliki pas. Poenta je napraviti sistem ako pas prodje obuku socijalizacije ne treba korpa ako ne prodje treba korpa i kraj kao u svim razvijenim zemljama a ne po osecaju kursadzija da li neki pas treba ili ne da nosi korpu to je budalastina

  • XX

    18:08 // 15. 5. 2013.

    Ja razumem da je službena dužnost takva, ali u ovom konkretnom slučaju, moraju i komunalni policajci da procene situaciju. Radi se o toliko miroljubivom psu,da je pitomiji i od pudlice. A vlasnik psa je momak sa posebnim potrebama (što je okom vidljivo), te treba nekad proceniti i pustiti uz opomenu.

    • bez komentara

      22:45 // 15. 5. 2013.

      u potpunosti se slazem jer znam o kome se radi, znam decka duze vreme i svoje pse je uvek setao kako treba...a taj komunalac koji je protiv njega podigo prijavu jer ga je ne znam kako "ozledio" trebalo bi da ide da radi neki damski posao jer bi ga pre vetar oduvao nego sto bi milos uspeo da ga povredi. sacuvaj boze od nasih pravila i propisa, ko sve vrsi duznost i na koji nacin. bruka cega sam se sve nagledala u onom cairu, ko slobodno seta a koga maltretiraju.

  • Nemanja

    17:32 // 17. 5. 2013.

    Kako u Beogradu netreba korpa za kane korso postu su po gradskoj odluci Beograda rekli da je miran pas neujedljiv, a u nekom Nisu je krvolok i agresivan pas i treba korpa po nekoj gradskoj odluci grada ili palanke Nisa. I jedno pitanje za gospodu koja sve pljuje kako u jagodini nema komunalne policije? Da od Nisa koji su bili bila palanka, a sad je Nis za Jagodinu palanka. Gde je Nisu akva park, zoloski vrt, muzej vostanih figura?

  • Aca

    19:09 // 15. 5. 2013.

    Ovde je najviše brige usmereno na malu decu. Koliko ja znam psi vole malu decu i nisam još čuo da je pas ujeo malo dete. Najčešće i mala deca vole pse.
    Da li su komunalni inspektori i komunalni policajci u toku intervencije imali korpe na brnjicama'? Trebalo bi da ih nose.

  • illuminat

    15:33 // 16. 5. 2013.

    dobar deo gradjana naseg grada kao i vecina gradjana nase Srbije jedva sastavlja kraj sa krajem,tj jedva da za hleba ima ako ima uopste,a ovi setaju raznorazne marke kerova koji su u trendu danas,te stoga i njihovo odrzavanje kosta dosta,pa ako je u redu da kerovi zive bolje nego vecina gradjana Srbije onda neka ide sve dodjavola.A batica koji je setao ovog kera bez korpe bolje neka nahrani neko gladno dete umesto sto hrani takvog psa!!!

    • dog lover

      18:33 // 16. 5. 2013.

      jao muka mi je od ovakvih komentara,svako je krojac svoje sudbine, pa ako nemas ne pravi dete koje ce da gladuje. ne razumem zasto bi nekoga trebalo da zanima kako neko neguje i cuva svog psa, stojim iza toga da psi zasluzuju bolji zivot od vecine ljudi. kad bi ljudi vise gledali svoja posla mnogo bi manje bilo ovakvih situacija, ali u nasoj zemlji ce uvek biti primitivizma i ovakvih komentara. cuvacu milion pasa i ni jedno dete, pa?

    • illuminat

      21:46 // 16. 5. 2013.

      za dog lover-deca su ukras sveta,a za pitbulove,kane korso,staforde..ne bi se bas to reklo.

    • dog lover

      11:55 // 17. 5. 2013.

      slazem se da su deca ukras sveta, daleko da sam neki hejter dece, ali se jednostvano gnusam neljubitelja zivotinja, odnosno mozes da ih ne volis ali nemoj da ih povredjujes, a opasnih rasa nema, ima opasnih vlasnika...u konkretnom slucaju, vlasnika znam i nikada svog psa ne bi doveo u kontakt sa bilo kom koga bi mogao da povredi, s tim sto pas stvarno ni najmanje nije agresivan, sto ne znaci da nisu svi iste rase. ali komunalci uporno maltretiraju ljude koje ne bi trebalo a one agresivce samo zaobilaze, ako ga je udario udario ga je s razlogom jer imaju izmisljeno radno mesto a pojedinci znaju da budu vrlo drski i bezobrazni i sama sam bila svedok. ne postoji los pas, postoji los gazda!

  • Znalac

    14:18 // 15. 5. 2013.

    Pozdravljam napore komunalne policije da uredi stanje u ovom, inace haoticnom segmentu naseg drustvenog zivota. Dobro je da su krenuli sa opominjanjem i sankcionisanjem vlasnika pasa(pogotovu onih opasnijih),koji se ne pridrzavaju propisanih pravila o drzanju pasa. Svakodnevno nasa deca prolaze pored pasa koji nemaju korpe na brnjici a cesto i nisu na povocu, za koje neznamo kakve su naravi i kako ce protumaciti deciju igru u njihovoj blizini. Najbolji nacin da predupredimo nezeljene situacija, za koje smo svi svedoci da se svakodnevno desavaju, je da se pridrzavamo propisanih pravila. U nasem gradu, siguran sam, ima mesta i za nas i nase pse. Gnusam se coveka koji fizicki napada komunalne policajce, inace od nas zaduzene da sporovode komunalne propise i zelim mu najtezu mogucu kaznu za ucinjeno delo.

    • bauk

      10:32 // 16. 5. 2013.

      znam coveka kog optuzuju za fizicki napad, ako je on mogo da povredi komunalnog policajca onda taj uopste ne bi trebalo da radi na toj funkciji vec da prodaje semenke u nekom kiosku. a komunalci znaju da budu vrlo neprijatni i to uglavnom prema zenama i vidno slabijim muskarcima dok nekom jacem baji ni u ludilu ne prilaze, tako da o cemu govorimo? primenjuju silu gde im se moze a gde ne bi trebalo, pa i ako je dobio cusku nadam se da je bila dobra.

  • toorista

    15:23 // 15. 5. 2013.

    Obavezno kaznjavati sve vlasnike koji setaju pse bez korpe, parkovi puni izmeta pasa, nemoze covek decu da izvede normalno...Da cekamo da se desi neka tragedija pa cemo onda da se trgnemo?

    • Milan

      19:25 // 15. 5. 2013.

      Bez uvrede, ali Čair je pun i ljudskih izmeta svakodnevno ljudi, a naročito deca vrše nuždu u svim delovima Čaira, pored svakog izmeta ima i maramice i toalet papira. Mislim da bi prvo ljudi trebalo da se dovedu u red!!!

  • ;)

    15:57 // 15. 5. 2013.

    Nadam se da će vlasnik psa popiti adekvatnu kaznu, ne zbog toga što meni psi smetaju, već zbog neodgovornog ponašanja vlasnika. Kada vide dete kako grebe uz roditelje mnogi krenu sa ubeđivanjem kako je pas pitom, a šta tom detetu prolazi kroz glavu i kako mu srce kuca, njima je to nebitno. Ako gradska odluka kaže povodac i korpa ima da se poštuje, kao što treba da se poštuje i odluka o zapregama, a pošto ne vidim da je primenjuju smatram da odgovorni zaslužuju raskid ugovora o radu i da prepuste mesta onima koji će savesno obavljati poveren im posao.

    • Sonic_Youth

      17:58 // 15. 5. 2013.

      Daaa, kao i sve ostale gradske odluke sto se postuju...Pa oni sami sebe demantuju.
      Komunalnu policiju nemam snage da komentarisem, jer se ne zna ko je svileniji.
      Nadam se da psu nije nista i da nije povredjen.

  • Dragoljub J.

    10:30 // 16. 5. 2013.

    Žao mi je što živim ovde. I istovremeno me obuzima paničan strah. Manje od pasa, mnogo više od ljudi. 36 komentara i 36 apsolutnih promašaja! Ne mogu da pojmim ni da verujem, da ni jedan od komentatora nije pogodio TEMU!! Pustite pse, Čair, lične karte, korpe i filozofije, za svakog iole normalnog čoveka tema je JEDNA jedina: NAPADNUT JE POLICAJAC!!! I tu je kraj. Šta ja da očekujem ako vodim dete za ruku i toj barabi skrenem pažnju na psa bez brnje. Kako li ste i kakve li ste škole završavali kad dalje od nosa ne vidite??! Nisu brnjice samo za pse, ja bi ih u Srbiji uveo i za ljude. Pogotovu za takve komentatore. A "Nišliji Milošu" i njegovoj džukeli želim sve najgore. U paketu.

  • Radisav

    16:18 // 15. 5. 2013.

    Eh sinko, da si se nasao u moje vreme kad sam ja radeo u sluzbu - na tekme bi te nosili.

    • Mica Nislija bre

      19:05 // 15. 5. 2013.

      E moj Radisave, vidi se u koju si ti sluzbu RADEO,tu vam nije bio potreban pravopis vec buzdovan.

    • Dusan

      21:51 // 15. 5. 2013.

      Sram te bilo, kakav si ti to sluzbenik bio i kog organa kad ovako upucujes "pretnje"!? Voleo bih zaista da ti se za sva nezasluzena batinanja u karijeri(kojih je ocigledno bilo, sudeci po izlaganju) petostruko vrati!

  • Dusko

    19:19 // 19. 5. 2013.

    A zašto ga onda nisu samo opomenuli a ne odmah legitimisanje i mandatna kazna,ČISTO IŽIVLJAVANJE pojedinih komunalaca(svaka čast većini).Ako je džigerica meso onda je i kom. pol. policajac. Zbog gradjana su tu!? Kakav bullshit,zbog SEBE su tu! I bar nek imaju poštovanja prema ljudima od kojih jedu hleb,da ne bi zaista ''izeli ću'teci''.

  • Kane Korsić

    09:43 // 16. 5. 2013.

    90% velikih rasa pasa nikad ne laje nit je agresivno bez razloga, NIKAD ne bi napali decu ili nekog nepoznatog bez razloga i ako su bar malo socijalizovani. u 90% slučajeva između velike i male rase nastaje konflikt tako što se mala rasa čačka i izvuče deblji kraj...

    Taj pas, Hana, i taj dečko koji je šeta su otprilike iste težine, kapiram da su samo njemu i smeli da priđu kao što smeju da prilaze i devojkama po parku i da ih maltretiraju i vuku za kosu... Nek priđu meni a ja ću namerno uvek da šetam kuče nevezano i bez korpe samo da bi mi prišli pa ćemo da vidimo ko će da pase travu kroz čair...

    • Neko iz mase

      14:02 // 16. 5. 2013.

      Ako je pas iste težine kao i dečko onda dečko nebi ni mogao da ga zadrži ako krene na neko dete. A tebe bi voleo da sretnem, pogotovu da mi ne daj Bože tvoje kuče krene na dete. Ne bi mi policija padala na pamet! Nema spasa nego će ljudi sami da počnu da se brane od raznih bolesnika.

    • Kane Korsić

      23:29 // 16. 5. 2013.

      Čim sme da ga šeta onoliko mali znači da je siguran da mu pas nije opasan po okolinu. Nećeš mene da sretneš tako lako, a i da me sretneš ja uvek mogu na mog drugara da se oslonim, moj kane korso je dresiran kao radni/vojni pas i uvek bi me zaštitio, može na komandu da padne na zemlju i da leži 20 minuta ali zato bez komande postaje krvoločan ako oseti opasnost.

  • Vladimir Lazarevic

    13:03 // 15. 5. 2013.

    političari Boga pokradoše, mafijaši luduju po gradu, pucaju, bodu noževima, klinci pljačkaju menjačnice, sve u haosu a ovi kerovi pišu kazne ljudima što im pas nema korpu ili muče onog dekicu što prodavao povrće ispred prodavnice.. luda zemlja ne znam dal smo pošli il smo došli..

  • nislija

    14:06 // 15. 5. 2013.

    @Nemanja Popovic>Mnogo si ti pametan,pa da solis ovde po komentarima.

  • Blablan

    11:44 // 16. 5. 2013.

    Ja sam za to da se deci stavljaju brnjice (znate svi dobro kakva su današnja deca) i da se oštro kažnjavaju roditelji koji ih po Čairu skidaju i dozvoljavaju im da vrše nuždu na javnom mestu... Takođe, možda bi trebalo razmisliti o šinterskoj službi za roditelje, jer ništa gore od savremenih roditelja...

    • bauk

      15:31 // 16. 5. 2013.

      ahahahaha, odlicno :) u potpunosti se slazem :)

  • komentar

    22:07 // 15. 5. 2013.

    ta stoka od komunalne policije treba da bude pored divljih deponija na moravi a ne da se setka po gradu sluzbenim kolima i da pravi samo troskove ovoj jadnoj drzavi.

  • Branislav Petrović

    14:29 // 15. 5. 2013.

    Kučiki mogu da se šetaju po brdima i selima bez gazde i brnjice.U naseljenom mestu gazde obavezno moraju da obezbede brnjice svojim kučikima.A da se zna da moraju i da čiste izmet.To znači rukavica i kesa je obavezan pribor za šetajuće kučike tj. njihove gazde.

  • Nemanja

    16:46 // 17. 5. 2013.

    Kane Korso je lovni pas za informaciju ovde ko prica da je sluzbeni ili borbeni pas. Nastao je u italiji i vidite u standardu i nameni sto su propisali italijani. A komunalci u Nisu su primnjeni koji su clanovi LDP-a. A zna se kakva je to stranka i kakvi ljudi su u njemu!

    • slag

      18:56 // 7. 7. 2013.

      Al se ti nalupa!?

  • razmislite

    21:38 // 15. 5. 2013.

    zamislite sliku milosa sa 40 kg i 1.60 koji svog psa ne seta bez povodca/ pas je uvek vezan.A sad zamislite dva komunalca lepo gradjena korpulentna.uumesto jure likove koji pitbulove pustaju sloobodno da trce , oni ganjaju sitnog decka kome su zapravo i SMELI da se obrate.I na kraju zamislite koliko je opasan taj milos kad je na kraju vezan a moguce i udaren i ostalo.I na kraju cemu bahatost komunalnih policajaca i kurcenje.vaspitanje za vaspitanje.a znacku neki ljudi ne treba da imaju

  • Opet Ja

    00:43 // 16. 5. 2013.

    1.šta je ‘opasna rasa‘?
    Ne postoji pas koji je sam po sebi agresivan. To sve od gazde zavisi! Imam pekinezera već 7 godina i ona je mirna, ali kada oseti moju ili nervozu ukućana i ona se uznemiri i bude ‘opasna rasa‘. Tako je i sa velikim psima. I naizgled krvožedna zver je možda odan pas, miran i pun ljubavi prema gazdi i okolini.
    2. zašto niko ne spominje lutalice koje uglavnom idu u čoporu i napadaju ljude, decu, pa i pse koje čuvamo? Skoro im je društvo za zaštitu životinja stavilo ogrlice, i učinulo ih manje opasnim po okolinu. Da kako da ne.
    3. Razmislite - Zašto bi pas, koji ima hranu, vodu, topao dom, ljubav porodice koja se brine o njemu, bio opasan po okolinu u trenucima kada je u šetnji? To je vrene predviđeno samo za njega i njegove potrebe, a to psima pričinjava neizmernu radost.

  • Vedran

    17:08 // 15. 5. 2013.

    Blago zemlji kojoj su ovo najvazniji problemi

  • xx

    21:55 // 15. 5. 2013.

    Ima svedoka koji tvrde suprotno, pas je bio uredno vezan, skinuta korpa jer se radi o kuji pred okotom, i neprimerena primena sile od strane komunalne policije, jer su procenili da se radi o momku neznije gradje, a kako svedoci tvrde, lica komunalne policije su bili ljudi izrazito krupne gradje. Pitam se da li bi se usudili da reaguju jednako, da se pojavio neku krupan momak, po mogucstvu tetoviran, celav i nabildovan! Na ovo pitanje svi znamo odgovor, iz prostog razloga sto se upravo to i desilo! Takve osobe ne diraju. Dvostruki standardi, selektivno vrsenje duznosti. Ukinuti ih sto pre! Od njih ispastaju bakice sto prodaju cvece pored pijace, normalni ljudi u setnji sa psima i decom! Bagra!

  • michael

    01:35 // 16. 5. 2013.

    Citam komentare i ne mogu da verujem koliko ste ograniceni. Prvo, slika nije ta, valjda to mozete da provalite. Drugo, odakle znate da je informacija tacna, mislim sve to sto su "sluzbena lica" napisala u izvestaju. Trece nema logike da bilo koji policajac ili komunalac moze i zeli da se trudi da stigne momka sa kucetom. Iz licnog iskustva znam da su to veoma iskompleksirani ljudi (sluzbena lica) koja se KRIJU iza znacke. Svaki izvestaj koji napisu za napad na sluzbeno lice je proizvod njihovih kompleksa, ne pravite se ludi jer svi znate zasto. NE OPRAVDAVAM decka koji je setao kuce bez zastite!

  • Milos

    15:29 // 15. 5. 2013.

    Pa i veliki i mali kucici moraju da imaju korpe, to je jasno, tako je zakonski regulisano.
    ne razumem ljude sto se bune sto moraju njihovi psi da nose korpe. moraju i tacka, zbog ljudi, pre svega dece. Nikad se ne zna kada ce, mozda iz igre, da nasrne na nekog coveka, ili ne daj Boze dete, koje ce svojom reakcijom mozda jos vise razdraziti psa i eto belaja. Dakle, pamet u glavu, korpa na njusci!

  • hedonist

    09:11 // 16. 5. 2013.

    zivotinja nije nikad kriva.neki novi skorojevici i kvazi gradjani smatraju da vodjenje psa na povocu i stavljanje korpe za njih ne vazi.smatraju da njihovi psi mogu da kake gde stignu,bolje ispred opstine nego kuci....samo kazne i ,to drasticne.ne kaze se za dzabe:otiso iz sela,ali selo nije iz njega!

  • Gugler

    23:31 // 16. 5. 2013.

    Na netu postoje mnogobrojni slučaji ubistva dece i ljudi od strane dotične rase psa, čiji su ih vlasnici opisivali kao bubice koje nikog ne bi povredile...
    Toliko o korpama za pse...

  • Kolega

    14:09 // 15. 5. 2013.

    Nemanja mislio sam da si pametniji.

  • djivan

    21:28 // 16. 5. 2013.

    Gradske odluke moraju da se postuju I sprovode I komunalna policija je tu da ih sprovodi I kontrolise njihovu primenu. Pas moze da se pusti bez povoca samo u delu grada koji je propisom odredil gradska opstina za setnju pasa.- ovim se izbegavaju kontakti dece I drugih ljudi sa pustenim psima. Jedini problem je sto gradska opstina Medijana vec 5,6 godina ne donosi takvu odluku o odredjivanju teritorije za setnju pasa.

  • EdgarDavids

    13:16 // 6. 3. 2015.

    Ovde se svodi uglavnom prica na komunalnu policiju i vecina ljidi je u pravu...komunalna sve radi sem svog posla,cimaju ljude koje mogu da bi ispunili odredjenu kvotu za taj dan

  • Slavisa

    23:05 // 9. 7. 2013.

    Jos od 2007 godine u Nisu se gradi setaliste za pse.Postoji odredjena lokacija i idejno resenje Svake godine u budzetu se planiraju sredstva za njegovu izgradnju,a gde zavrsi novac pojma nemam.

  • Slavisa

    23:10 // 9. 7. 2013.

    Zbog cega je nama potrebna EU.Upravo zbog toga.Ako meni koji redovno placam poreze drzava nije obezbedila da na to predvidjenom mestu slobodno setam svog ljubimca,moci cu i ja da tuzim istu.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Obično se policija ne meša u svoj posao. Kako se ovo desilo?

Žika čitalac

Tekst: Vozio u Nišu 103 kilometara na sat gde je dozvoljeno 60, i to pod dejstvom alkohola i kokaina

Pronađite nas na: