Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

00:49, 23. 2. 2012.

Zapošljavanje preko veze na PMFu?

hemija laboratorija ilustracija; foto: brenntag_cee

Iako preostalih 7 kandidata ima bolje ocene i više naučnih radova i jače reference, za asistenta na niškom fakultetu predložen onaj koji radi kod predsednika kadrovske komisije.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Poslednji komentari:
  • nišlija

    08:18 // 23. 2. 2012.

    Zapošljavaju preko veze , ma nije moguće ?!?!?!?!?!?!!?!?!

  • Nepotizam

    08:30 // 23. 2. 2012.

    Sodoma i Gomora

  • Aleks

    08:31 // 23. 2. 2012.

    Imajuci u vidu kakvih je sve konkursa na hemiji bilo, ovaj na zalost nije za najvise cudjenje. Pogledajte samo prezimena, rodbinske i prijateljske veze i sve ce vam biti jasno. Obzirom da je svojevremeno Gordana Stojanovic bila primorana, iako je bila najbolji kandidat, da se povuce sa konkursa od nje se tako nesto nije ocekivalo, ali ocigledno je dobar ucenik. Istini za volju prvi kandidat na vasoj listi vec je bio zaposlen na fakultetu i napustio je to mesto, pa mi je bar tu jasno zasto neko ne zeli ponovo da mu da sansu. Mladost nije kriterujum za zaposljavanje ali prosek i duzina studiranja jesu. Gledajuci sttukuru zaposlenih na fakultetu pitamse je li kasno da stanemo depotizmu na put?

  • Ivan Ristic

    08:52 // 23. 2. 2012.

    Ispravna stvar bi ovako izgledala:
    Precednica komisije izvrsava hara-kiri. Mufjuz Snezana Jovanovic dobrovoljno daje otkaz i odlazi u neki manastir do krja zivota.

    • Foreveralone

      16:41 // 23. 2. 2012.

      Meni izgleda da u celoj prici Snezana Joavnovic nista nije kriva. Ona se prijavila na Konkurs, na sta je i imala prava, ali je i ona verovatno samo igracka u rukama Komisije.

    • Keeper

      23:29 // 26. 2. 2012.

      Ispravna stvar bi bila da ne lupaš gluposti MUFLJUZU JEDAN!!!

  • Aleksandar-Nis

    08:55 // 23. 2. 2012.

    Konacno da se neko seti da pocne da pominje imena i prezimena javno. Inace, ova pojava je toliko normalna da je sad veca vest ako neko posteno dobije posao :)
    Predlazem Juznim vestima da angazuje pravnika koji ce sve ovakve pojave koje otkrijete da progoni zakonski :) Znaci, kazete otkrili smo slucaj korupcije, aj da ih progonimo, to kosta toliko i toliko. Ko je za neka pusti SMS na taj i taj broj... I mi lepo platimo, Vi ih progonite i izvestavate, mi citamo i zabavljamo se :))))
    Pa ako ne mozemo drzavu da promenimo onda bar nekoliko ovakvih slucajeva da dobiju otkaze i super... A, ako i ne dobiju otkaze, onda bar neka se razvlace po sudovima da im se zivot smuci :)
    Znam i da nema nista od ovog predloga :))) al' aj kao da napisem nesto ;)

    • Nikola

      14:10 // 23. 2. 2012.

      Odlican predlog :)

      Nebitno da li je to izvidljivo ili ne, stvarno prija oku da se konacno procitaju ovakvi tekstovi sa jasno naznacenom individualnom krivicom poimenice. Slicno bi moglo da se istrazi i po tehnickim fakultetima, recimo, koje su kvalifikacije asistenata na arhitekturi, ili postoje li ikakve naucne pretenzije na elektronskom fakultetu?

      Puna podrska!

    • Vesna

      08:31 // 24. 2. 2012.

      Aleksandre, odlican predlog, ali na zalost i ovo ce kao i svaka vest u Srbiji biti aktuelna 2-3 dana, ponistice se konkurs, a onda ista prica, s tim sto tada medijima nece biti zanimljiva jer ce biti bajata! Nego kofere u ruke i bezanjac odavde!!!

    • Ivan Ristic

      09:27 // 24. 2. 2012.

      Podrzavam ovakav predlog.

    • spontanost

      19:16 // 26. 2. 2012.

      koliko je omiljena po ovim spontanim kometarima, Marija bi mogla i za predsednika da se kandiduje

    • Aleksandar-Nis

      10:12 // 27. 2. 2012.

      Raduje me sto ovoliko ljudi pordzava javni progon korupcionasa :) Izgleda da nismo bas toliko pukli koliko mislimo da jesmo.
      Inace, stvarno mislim da bi ovo bila super ideja, ali nema nista od toga :)
      Video sam sad da je neko lupio minus, to je verovatno profesorka negativka :)))) Uskoro ocekujem i drugi, od asistentkinje :))))

  • Миљковић Снежана

    09:29 // 23. 2. 2012.

    Боже драги шта ово значи? Зар није логично да девојка, БИЉАНА АРСИЋ, са просеком оцена 9,97 и 13 објављених научних радова без конкуренције добије место асистента.Госпођо др.Стојановић и ви и комисија на чијем сте челу требало би да се стидите одлуке коју сте донели и коју без аргумената браните. Поздрав за наше будуће праве наде као што је БИЉАНА АРСИЋ.

  • Dragan

    09:44 // 23. 2. 2012.

    Na osnovu liste kandidata sve je jasno zena je ubedljivo prva po svim kriteijumima ali ODPOZADI.Mora da su im spisak otkucali naopacke.

  • Marina

    11:38 // 23. 2. 2012.

    Na PMF u Nishu se uglavnom konkursi reshavaju na ovaj nachin, chast izuzecima a na zalost takvih je jako malo. "zato shto je najmladja" koliko mene sluzi matematika a sluzi me, ima chak dva mladja kandidata od izabrane. Ako cemo po pravdi, Biljana Arsic ima najveci broj objavljenih radova i najvetji prosek, ali na zalost nema nikog da je gura, nema uticajne roditelje jednom rechju nema vezu. I kad je ovakva situacija u visokoobrazovnim ustanovama, zvanim fakulteti shta mi ostali da ochekujemo....

  • Reformista

    11:48 // 23. 2. 2012.

    Trenutno je i na Medicinskom fakultetu konkurs za saradnike u nastavi i asistente i to na skoro svim katedrama. A šta se tamo tek dešava i kakva korupcija, rodbinske veze odlučuju o prijemu to bi trebalo da istražuju ne samo novinari, već i prosvetna inspekcija, policija, tužilaštvo za organizovani kriminal.

  • JG

    12:00 // 23. 2. 2012.

    Ništa novo, tako je na svim fakultetima. Na FZNR na primer, tata je profesor a ćerka asistent!? Što bi rekao Mlađan Dinkić " stručnost ispred politike" ali u nekoj drugoj zemlji, u Srbiji teško...

    • Student

      13:47 // 23. 2. 2012.

      Samo što je tata Mile Ilić, a ćerka mu je asistent...

  • Milos Veljovic

    12:15 // 23. 2. 2012.

    Da se ne lažemo. Ovi poslovi se dobijaju preko debele veze ili da se plati par iljada evra. Ovde je došlo do zabune jer je pitanje ko od svih ovih ima jaču vezu tj ko nudi veću cifru evra za ovaj posao. Treba sa tim javno da se izađe pa pošteno da dobije radno mesto onaj koji ima najdeblju vezu i koji daje najvise iljada evra! Nije u redu da ovi što imaju bolje ocene ne dobiju posao samo zato što imaju slabiju vezu i nemaju dovoljno iljada evra :(

  • Warduk

    12:29 // 23. 2. 2012.

    Pa ko ih je terao da pisu tolike radove? Normalno da je komisija tako odlucila, ko ce da cita toliko radova... ej!

    :)

    • U kandzama Kadije

      23:42 // 23. 2. 2012.

      Naravno da je Komisija tako odlucila i ne moze da cita tolike radove, ali zalosno je ne samo to sto ne moze da ih cita, vec ne moze ni da ih pise. Pojedini clanovi komisije (dr Ivan Placi, dr Natasa Trutic) imaju manji broj objavljenih strucnih radova od polovina prijavljenih kandidata (Konzorcijum biblioteka Srbije za objedinjenu nabavku (KoBSON)). Isti slucaj je i sa velikom vecinom docenta i vanrednih profesora, kako na ovom, tako i na drugim fakultetima. Mozda je doslo vreme da se promene Statuti, da stolice ne bude tako sigrne, da malo padnu kapi znoja na usijane glave i da vec jednom prestane da vazi ona dobro poznata "Kadija te tuzi, Kadija ti sudi..."

  • fantastichni

    13:16 // 23. 2. 2012.

    copy paste. To je jedino sto se na niskim fakultetima vidi kada skinete tabelu sa spiskom profesora i asistenata. Prezimena se jednostavno ponavljaju i ponavljaju. Sto se fakulteta Hemije tice, bolje da se promeni naziv u fakultet ALhemije bosto se ovde blato pretvara u zlato a zlato u blato.

  • Prekvalifikovani

    13:27 // 23. 2. 2012.

    Ista stvar i sa Filozofskim fakultetom. Samo su oni ipak malo mudriji, pa su recimo za uzu naucnu oblast Filozofija, raspisali konkurs za "saradnika u nastavi" a ne za "asistenta" jer tako samo jedan od petoro prijavljanih kandidata odgovara konkursu jer je on student master studija, a preostali kandidati su PREKVALIFIKOVANI jer su na doktorskim studijama. Kud plovi ovaj brod???

  • Pera Peric

    13:35 // 23. 2. 2012.

    Ako uporedite Mariju Denic i Biljanu Arsic, videcete da imaju istu prosecnu ocenu tokom studiranja. Biljana je od Marije starija 5 godina i naravno da je za ocekivati da ima vise radova. Marija Denic sa svojih nepunih 26 godina starosti vec ima 4 rada na SCI listi, a pritom je od svih prijavljenih kandidata nosilac velikih prestiznih nagrada kao sto su:
    1. Najbolji student PMF-a 2007. i 2009. godine dodeljen od strane grada Nisa povodom 11. januara-dana oslobodjenja grada Nisa od Turaka (Jedini student PMF-a i jedini diplomirani hemicar koji je u istorini postojanja fakulteta dvaput dobio ovu nagradu!!!)
    2. Srebrni znak Univerziteta u Nisu kao najboljem diplomiranom studentu na polju prirodno-matematickih nauka 2008/09 godine.
    3.Priznanje za najboljeg diplomiranog studenta na Odseku za hemiju PMF-a u Nisu 2008/09 godine
    4. Godisnja nagrada Srpskog hemijskog drustva za najboljeg diplomiranog studenta hemije na Univerzitetu u Nisu 2010. god

    • ja se izvinjavam

      07:27 // 26. 2. 2012.

      Devojka koju ovde silno promovisete je ocigledno mnogo kvalitetna, to bez sumnje. Kao i svi ostali kandidati, razlika u proseku ocena je zanemarljiva (svi preko 9). Samo sam video da ta cetiri rada sa SCI liste, na koja se pozivate, nisu autorska, ni jedan.

    • Jeka

      23:23 // 26. 2. 2012.

      Jeste kvalitetna. A 9.96 u roku naspram 9.12 sa obnovljenom godinom i nije zanemarljivo, to je gotovo cela ocena ako me matematika dobro sluzi. A sto se tice radova, nisu autorski,vec koautorski ali na 2. ili 3. mestu. Bice autorskih, nista se ne brini, i sam znas kako to ide. Nisu ni kod ostalih autorski, ali ova sa 9.12 ih nema nijedan, ma kakav bio. Kod svakog kandidata treba podeliti prosecnu ocenu sa godinama studiranja, to je faktor uspesnosti studiranja. Izbodovati radove, ali i nagrade, pa sve to sabrati. Mozda neki kandidati imaju vise radova, ali se to u zbiru lako nadomesti priznanjima i nagradama.

  • Pera Peric

    13:40 // 23. 2. 2012.

    Marija Denic...nastavak o nagradama
    5. Prva nagrada na konkursu "Nenad M. Kostic" na najbolji diplomski i master rad iz oblasti hemijskih nauka na Univerzitetima u Srbiji 2010. god.

    Takodje je jedna od najuspesnijih ucesnika Republickih takmicenja iz hemije ucenika srednjih skola gde je za 4 godine osvojila 6 nagrada u obe kategorije( tri prve, jednu drugu i dve trece, gde se resavaju zadaci koji su izuzetno teski, a iz licnog iskustva mogu da tvrdim da 90% profesora iz hemije ne zna da resi te zadadtke. Takodje je bila dobitnik svih mogucih stipendija u nasoj zemlji (spisak je podugacak).

  • Pera Peric

    13:43 // 23. 2. 2012.

    Biljana Arsic je vec bila zaposljena na PMF-u kao asistent-pripravnik, napustila je svoje radno mesto (dobila je otkaz) , otisla u inostranstvo na usavrsavanje i sad se opet vratila u Nis i konskurisala za isto radno mesto, sto po meni zaista nije u radu. Takodje, znatno je starija od Marije, tako da ce Marija u njenim godinama sigurno imati i vise radova.

  • Pera Peric

    13:46 // 23. 2. 2012.

    Marija je veliki lokal-patriota, voli svoj grad, imala je dosta ponuda od drugih Univerziteta u Evropi da svoje doktorske studije zavrsi tamo, ali je ipak ostala ovde uverena da ce se njen dugogodisnji rad ceniti. Ona je najbolji promoter svog fakulteta i vidite sta je dobila. Najbolji si i neces biti zaposljen! To moze samo u zemlji Srbiji!!!!

  • Pera Peric

    13:52 // 23. 2. 2012.

    A doticnu profesorku, kao i ostale clanove komisije treba da bude sramota sto su doneli ovakvu odluku i sto brukaju svoj fakultet. Nek im je na cast! Da se nisu mozda uplasili sto dolaze mladi ljudi koji ce uskoro biti uspesniji od njih i sto su sa svojih dvadesetak godina postogli ono sto oni nisu za duplo vise vremena. Klasicna zloba i sujeta odredjenog klana okupljenog oko Goce Stojanovic. Treba da im se vec jednom stane na put, da odgovaraju za svoje postupke i da ne privatizuju fakultet posto doticna profesorka voli da bude umesana u sva desavanja kakko na PMF-u, tako i na drugim fakultetima. Strasno!!!! Stop ovakvim odlukama i neka vlasti reaguju da najbolji kanditat, MARIJA DENIC, bude izabrana!!!! Pitajte koga zelite za ovu devojku i sami cete zakljuciti kakav je to mladi naucnik, pre svega kulturan i lepo vaspitan, prepun ideja i znanja.

  • Nebojša Stojilković

    13:54 // 23. 2. 2012.

    Drugo novo sta ima?

  • Pera Peric

    14:16 // 23. 2. 2012.

    I posle se pitaju zasto svrseni srednjoskolci sve manje upisuju studije iz hemije.....eto upravo iz ovih razloga. Marija nema tatu i mamu na fakultetu da joj srede radno mesto vec samo svoje uspehe koji evidentno smetaju clanovima komisije. ZALOSNO!!!!! Da sam clan komisije, mene bi bilo sramota da izadjem na ulicu nakon ovakve odluke. Pravda je spora, ali dostizna!!!!!!I da, studenti koji su obnavljali godine postaju asistenti i profesori i posle ocenjuju studente...KATASTROFA!!!!!

    • JG

      08:09 // 24. 2. 2012.

      Neznam dal si primetio, ali smaraš...

  • Milenko

    14:19 // 23. 2. 2012.

    a u PCELICU kako se zaposljavaju, ne preko veze nego korupcije

    • Pera

      19:31 // 23. 2. 2012.

      Tako je

    • Milijana

      00:16 // 24. 2. 2012.

      Pitaj pcelicu Maju sa PMF-a kako se zaposlila, kad si vec kod pcelice. :-)
      Da, isto se zaposlila, preko veze i korupcije. Sve pcelice su iste i lete svome trutu!

    • Milijana

      00:23 // 24. 2. 2012.

      A ista ta pcelica Maja vredja Mariju Denic. Sram je bilo!

  • Pera Peric

    14:20 // 23. 2. 2012.

    Sto neko od clanova komisije ne da komentar na sve ovo?????? ZATO STO GA NEMA!!!!! Na 30 strana prigovora obrazlozenje na pola strane, eto tako pisu profesori i akadmeski gradjani. Zna se sta sledi....obaranje konkursa....sve drugo je porazavajuce za naucnu zajednicu grada Nisa i naravno za PMF. BRUKA!!!!!!!!!!! MARIJA DENIC ZA ASISTENTA!!!!!!!!

    • M

      01:00 // 25. 2. 2012.

      Pero, disi malo

    • objektivno?

      10:45 // 26. 2. 2012.

      Aha, znaci i ovi linkovi, i informacije u izvestaju i odgovoru komisije nisu tacni nego su namesteni od strane doticnog muza? Sram ga bilo. Nego, cudim se jer je onda petljao i po sajtu fakulteta.

  • Aleks

    14:55 // 23. 2. 2012.

    Ovo ipak najvise lici na MEDJUSOBNI DRUGARSKI obracun! Sada ce se videti ko se kome i kada zamerio, bio u vezi, ili pak ne?!

    • Muž

      09:49 // 25. 2. 2012.

      nece se videti
      sve informacje koje ne idu u prilog Denćki vrlo tendenciozno se brišu što ne čudi imajući u vidu da je autor članjka suprug profesorke PMF-a na hemiji koja je takođe uložila prigovor na izveštaj. Tako da o objektivnosti ovde nema ni reči

    • žene i deca

      17:21 // 26. 2. 2012.

      A i ovde ima puno komentara koji ne idu u prilog Denićki, tako da možete mirno da spavate, profesorka.

      Kao što neko gore reče, ovde je kriterijum stručnost i iskustvo u nastavi, a ne čiji je muž novinar.

    • Predrag Blagojevic

      17:54 // 26. 2. 2012.

      @žene i deca - Vaši komentari nisu objavljeni jer se odnose na ljude koji nisu u direktnoj vezi sa tekstom.
      Inače, Južne vesti već nekoliko meseci rade na temi nepotizma pri zapošljavanju, pa će nam podaci koje ste nam dostavili biti od velike koristi.

    • Svaka cast!

      19:27 // 26. 2. 2012.

      Svaka vam cast ako se bavite nepotizmom pri zaposljavanju ali samo za hemiju vam treba jedan novinar ( u pripremnoj fazi moze da pregleda trenutno dostupne referate na sajtu i tu vec ima materjala i vrlo interesantnih izvestaja komisije).

  • Pera Peric

    15:17 // 23. 2. 2012.

    A ja bi takodje da se preispita kakvi su studenti bili i clanovi komisije, predsednica i njena dva clana sa PMF-a, takodje koje su to sve nagrade osvojili kako studenti i koji je njihov doprinos siroj naucnoj zajednici sem izbora najslabijih kanditata-obnavljaca godina za asistente koji ce nadalje da ocenjuju buduce studente. BRUKA!!!!!!! Sve se zna, ali clanovi komisije naravno nemaju obraza, pored adekvatnog obrazlozenja.

    • Kako ko

      10:27 // 25. 2. 2012.

      Istini za volju predsednica komisije bila je jedan od najboljih studenata koje je hemija videla. Ostale clanove komisije nebih mnogo komentarisao ni pre ni posle studija...

  • Sitna riba u ovom moru plavom

    16:15 // 23. 2. 2012.

    Ovaj komentar nije u vezi sa Konkursom, ali si tiče PMF-a, na kome se dešavaju i druge stvari koje dobrim studentima jasno stavljaju do znanja da mu nisu potrebni. Poštujući Zakon o radu, Fakultet istraživače (koji su i studenti doktorskih studija) angažovane na projektima Ministarstva prosvete i nauke stavlja u nepovoljniji položaj u odnosu na kolege sa drugih fakulteta. Da ne bi morali da nas prime u stalni radni odnos, što mi i ne očekujemo, raskida sa nama ugovore o radu i pravi pauzu, što je i u skladu sa Zakonom. Ali, neki fakulteti su napravili prekid od jednog dana, drugi prekid od mesec dana, a pri tom su istraživači tih mesec dana radili po ugovoru o autorskom honoraru, a PMF-Niš je rešio da napravi prekid od 30 dana, i to radnih, tako da su istraživači celog januara i 20 dana februara ostali bez plate.

  • Sitna riba u ovom moru plavom

    16:16 // 23. 2. 2012.

    U Ministarstvu smo dobili informaciju da je novac za plate istraživača za januar i februar uplaćen i da Fakultet ukoliko ne isplati plate taj novac mora da vrati, ali pitanje je do kada. Možda i do kraja godine, što se i desilo sa platom za januar 2011. To znači da će se Fakultet služiti novcem istraživača, a istraživači ostati praznih ruku. Treba naglasiti da Fakultet isplaćuje istraživačima novac koji obezbeđuje Ministarstvo, ne daje iz svog džepa, tako da nije jasno zašto niko sa Fakulteta nije pokazao volju da istraživače stimuliše i da im isplati ono što im država daje. Da li se od para istraživača grade i opremaju laboratorije, koje moraju da se sa Filozofskog presele na PMF???

  • Foreveralone

    16:39 // 23. 2. 2012.

    Citanjem ovih toliko iscrpnih komentara o "zivotu i delu" Marije Denic, stice se utisak da se sve ovo radilo kako bi se njoj napakostilo. Treba uzeti u obzir i ostale cinjenice, kao i to da se ne radi samo o nezaposljavaju Marije vec o tradicionalnom srpskom nacinu izbora najboljeg za bilo koji posao. Meni se nekako cini da su u celoj toj situaciji verovatno bitnije zelje i frustracije clanova komisije, a ne sposobnosti i kvaliteti samih kandidata.

  • Sasa Vasilic

    17:03 // 23. 2. 2012.

    cudno,to se prvi put u nisu dogadja!

  • Srecko

    17:15 // 23. 2. 2012.

    A što je ta sto oni hoce da je izaberu bila na analitickoj uzoj oblasti, a tek kad je videla da ima konkurs presla kod goce...

  • Neimar

    18:10 // 23. 2. 2012.

    Treba pogledati listu sa kandidatima koji su se prijavili na konkurs i videti koliko kvalitetnih mladih hemicara je zapostavljeno. Verujem da su ovim naucili lekciju da u zemlji dembeliji za njih nema mesta i da polako pakuju kofere. Evropa obozava takve ljude, strucnjake u koje je zemlja dembelija ulozila toliko novca za skolovanje a zatim ih ostavila na cedilu zbog nepismenih tatinih sinova.

    • Beraci krusaka

      23:01 // 23. 2. 2012.

      Upravo tako! Da ne pominjemo cinjenicu kolike stipendije i placene kongrese drzava daje studentima doktorskih studija, uz uslov da ne napustaju zemlju po zavrsetku istih, toliko godina koliko su bili stipendirani, sto je sve lepo narod platio. I sta da oni rade po zavrsetku tih studija kao doktori nauka kad ne mogu doci do posla. Kofer ili kruske, a sta trece?

  • no name

    20:12 // 23. 2. 2012.

    agree with pera peric :)

  • Profesorka hemije

    21:39 // 23. 2. 2012.

    Kao profesor hemije koji je dugi niz godina radi sa ucenicima, prosto sam "zgrozena" nepravdom koja je pocinjena prema Mariji Denic. Dete koje je sebi krcilo put radom, trudom, zalaganjem, bez icije pomoci je zaista zasluzilo to asistentsko mesto. Proslavila je i svoju srednju skolu i fakultet uspesima koje je postigla. Cenim rad ostalih predlozenih kandidata, ali potrudite se da osvojite bar jedno priznanje iz Marijine riznice, pa onda sudite da li je najbolja ili ne. Predsednicu komisije ne zelim da komentarisem, dovoljno se prasine diglo oko svega, neka joj ide na cast sve ono sto je napisala u izvestaju.

  • Pravnik

    23:08 // 23. 2. 2012.

    Odlični kandidati, skočite do Pravnog fakulteta ili Ekonomskog fakulteta da vidite neregularnosti i čitava plemena koja rade na fakultetu. Svaka čast svim kandidatima sa ove liste a nepravilnosti je uvek bilo i biće pa i kod zapošljavanja higijeničarki...

    • jovan

      23:30 // 23. 2. 2012.

      I šta hoćeš da kažeš, da je dobro što se ćuti o tome?

    • sramota

      00:54 // 24. 2. 2012.

      sramota je sto se samo jedna strana pusta da iznosi svoj stav
      kranje neprofesionalno

  • Arambasa

    00:49 // 24. 2. 2012.

    Pera Peric je trebalo da se zove Pera detlic

    • Bistra Miljana

      02:39 // 24. 2. 2012.

      Ne znam kako je trebalo da se zove- ali se sigurno preziva Denic!

  • dokaz

    00:59 // 24. 2. 2012.

    Sitna riba u ovom moru plavom da li to mozes da dokazes

    • Jovana

      08:26 // 24. 2. 2012.

      naravno da moze da dokaze. na medicinskom fakultetu, masinskom fakultetu i ostalim tehnickim fakultetima doktoranti koji su zaposljeni preko projekata su normalno produzili radni odnos 1. februara bez ijednog dana prekida, bez ikakvih spekulacija i neisplacenih zarada. to se lako moze proveriti. sramno je to sto su doktornati pmf-a uskraceni za dve mesecne plate iako je ministarstvo uplatilo novac. fakultet taj novac ne daje iz svog dzepa i nema pravo da ga oduzima ljudima koji su ga svojim radom zasluzili. ovo je slucaj za advokate, jer po ovome ispada da vecina ostalih pravnika ne ume da tumaci zakon, vec samo oni koji rade na pmf-u. vratite doktorantima novac koji im sleduje.

  • Podaci

    06:11 // 24. 2. 2012.

    Mozda nije lose, ne zelim da ulazim u zakonske odredbe, ali ipak u moralne, nije lose iz konkursne dokumentacije izbrisati ( na sajtu) privatne podatke kandidata ( adrese, brojevi telefona...). Ne Mislim da ijedan kandidat treba necega da se stidi, oni su najbolje sto ova zemlja ima! Pogledajte na listi je 8 kandidata sa prosekom preko 9! Vratite im dostojanstvo, kritikujte komisiju, Istrazite, ispitajte ranije slucajeve. Hajde da ispitamo sve konkurse za asistente pripravnike u zadnjih 15 godina i za pocetak utvrdimo koliko kandidata koji su zaposljeni nije uopste ispunjavalouslove konkursa a zatim koliko ih nije bilo najbolje na konkursu pa da onda idemo dalje i vidimo zasto je to bilo tako. najcesce nije tesko, sin, snaja, ujna , tetka ......

  • nikola

    06:29 // 24. 2. 2012.

    Cekajte sada gledamo sliku iz jednog ugla tj. sa papora. ne stuidiram na pMF vec sam na medicinskom i vec odavno sam naucio da visok prosek nije uvek i bolji. Ne ynamnikog od kandidata ali malo mi je nelogicno da neko sa 25 godina moze da postane asistent. Saradnik u nastavi da ali asistent nikako. Manimo se tih studentskih tzv. radova.Svako ko studira zna kolika je to sprdnja i koje je to porepisivanje knjiga ili cak radova. Lepo zavrsi fakultet, opredeli se za neku uzu oblast i pocni da radis. Kada stignu rezultati docice i titula tj. postace asistent, a kasnije i docent.

    • Milos

      10:58 // 24. 2. 2012.

      Nikola, izgleda da nisi upucen sa organizacijom obrazovanja u Evropi. Posto svi tezimo tom sistemu i Bolonjskoj deklaraciji, ljudi u Evropi su doktori nauka vec sa 27-28 godina, a asistenti i sa manje godina. Kod nas je to jos uvek neprihvatljivo. Svi ocekuju da budes asistent sa 35 godina, docent sa 45,a profesor sa 60 tik pred penziju. U nasoj zemlji je sve vise mladih naucnika koji su neumorni, rade, a vecina na gore navedenoj listi vec mogu da doktoriraju sto je za svaku pohvalu. Nazalost, uvek proradi sujeta starijih profesora koji gledaju da to sprece na svaki moguci nacin jer dolaze nove mlade i uspesne snage.

    • Neimar

      13:08 // 24. 2. 2012.

      Nikola, molim te pogledaj biografije kandidata, izmedju kojih sam i ja, videces da su sve to ozbiljni radovi M21, M22 ili M23, ako znas sta znaci ova kategorizacija.

    • Goran

      14:16 // 24. 2. 2012.

      Gledao sam malo...M21, M22 i M23 nisu studentski radovi, nego radovi u medjunarodnim casopisima koji su morali da prodju evaluaciju od strane anonimnih ali renomiranih strucnjaka iz oblasti.

    • Aleks

      17:57 // 24. 2. 2012.

      Nemora s da imas 40 godina da bi doktorirao ali kao neko ko je doktorirao sa 28 dajem sebi za pravo da kazem da doktorant na pocetku karijere ne moze da ime vise od jednog-dva rada u oblastima o kojima je rec ako su to stvarni radovi a ne oni na koje pisemo sve clanove porodice. Meni je palo u oci da su kod svih kandidata takoreci isti autori na radovima(svi clanovi komisije....). Malo ko od gore navedenih autora moze po nekim svetskim kriterijumima da doktorira. Ako ste autor rada ili ste prvi ili ste poslednji autor na radu, to je najvazniji broj, ostali radovi zovu se ostali radovi....Ali to nas udaljava od teme nije tema ko moze da doktorira vec zasto ne zaposlajvamo najbolje..A kako smo poceli da se udaljavamo od teme bice tresla se gora rodio se mis ...nikom nista naravno. Nazalost mislim da su kandidati orudje u rukama vecih igraca u jednom obracunu mentora i bivseg doktoranta, po uzoru na onaj koji je i mentor svojevremeno izveo.Ove je Srbija

  • Laza

    09:10 // 24. 2. 2012.

    A tek sta je na Institutu za geografiju i na smeru za turizam!!! Tamo tek predaju ljudi - najvise asistenti bez ikakvog znanja...

    • trut pavao

      11:42 // 26. 2. 2012.

      a zašto se o ovome ćuti

  • Zoki

    11:25 // 24. 2. 2012.

    Ako je razlog za zaposlenje bilo godiste kandidata velika je verovatnoca da je u pitanju diskriminacija. Na zapadu nije dozvoljena ta vrsta diskriminacije!

  • Milos

    12:49 // 24. 2. 2012.

    Svi vec znamo da je Niski PMF porodicni biznis. Nije drugacije ni na departmanu za biologiju. Licno sam se uverio.

  • nikola

    13:52 // 24. 2. 2012.

    Nazalost Milose ja to znam, ali isto tako znam da je ta bolonja upropastila nase fakultete. Pa kakvi crni naucnici sa 28 godina u Srbiji u Nisu. Sta su oni mogli da istrazuju u kojim uslovima kada jedva ima para racunare da im obezbede.
    A to da doktor nauka postane neko posle 4 godina dodatnog studiranja je najveca moguca glupost. Moj otac je u 50 godina doktorirao, a pri tome je gotovo 20 godina skupljao podatke da bi mogao da se bavi naucnim radom. I sta sad treba da mu dodje neki moj drug sa 27 godina i kazemu mi smo isto. E pa to nije normalno....

    • Joksa

      15:51 // 24. 2. 2012.

      To sto je tvoj radio doktorat 20 godina govori najvise o njemu. Za 4 godine je i te kako moguce doci do dovoljno rezultata za doktorat.

    • Ivana

      18:51 // 24. 2. 2012.

      Znači ako tvoj tata nije umeo pre 50. da doktorira, onda ne treba niko. Dođi pa se uveri, Marija a i ostali iz njene grupe su svi odreda sjajni. I bez uslova, oni imaju radova koliko hoćeš, i to u inostranim časopisima. NEznam koliko tvoj tata ima radova.

    • Sami smo sebe upropastili

      13:31 // 25. 2. 2012.

      Nije nas upropastila Bolonja, nego to kako su nasi profesori shvatili i primenili "Bolonju". Nigde ne stoji da fakultet napr. hemija treba da ima stalno zaposlenog nastavnog osoblja 33+1! Sto je suludo! Kao uvek Bolonja nam je izgovor i sto smo od fakulteta napravili porodicni biznis. Ali krivi smo mi jer smo ih pustili!

    • Momir

      03:36 // 18. 3. 2012.

      Mudro zboriš, ali nemaš pravu publiku. Gre'ota je trošiti reči tamo gde se samo glasni čuju.

  • marko

    14:39 // 24. 2. 2012.

    Marija da li zaista misliš da si odabrala pravi način borbe?
    Ovakvo blaćenje firme u kojoj bi da radiš nikako ne može da ti bude preporuka.
    Ja imam privatnu firmu iz koje bi svako ko išta loše o njoj iznese u javnost leteo po kratkom postupku - problemi se rešavaju unutar firme.
    Sumnjam da će sada posle svega iko da glasa za tebe ako zna da ne biraš sredstva. Dete, pogrešila si u startu.

    • Milica

      15:35 // 24. 2. 2012.

      Pa upravo zbog takvih sefova kao sto ste vi ona je i odlucila da se oglasi. Ko bi trpeo torturu ljudi koji rade sve po svome. Na ovaj nacin ona ne blati firmu u kojoj radi, vece zeli da ukaze na samovolju i prljave radnje odredjenih ljudi. A vi, da li mislite da je komisija odabrala prava sredstva? Pa oni prvi rade sta zele i kako zele, bez ikakvih pravila i propisa, ne birajuci sredstva.

    • answer

      16:35 // 24. 2. 2012.

      Mislim da Marija nije u startu htela da na ovakav nacin istice sebe vec svojim rezultatima da joj se vrati adekvatnim mestom koje joj pripada, ali ukoliko se ne ukljuce mediji i podigne svest o nepravdi oja je pocinjena, unutar firme se svodi to na "Vazi" , "Videcemo" , "Jeste, to je tako, ali ja ne bih da se nikom zameram", "Ti si kvalitetna, ali sistem je takav", "Boze, kako smes takvim tonom eminentnoj komisiji da se obracas", i tako... pa pretpostavljam da se tad preslo na povaj nacin borbe za pravdu

    • Neimar

      16:35 // 24. 2. 2012.

      Pa zbog takvog misljenja radnici u Srbiji cute i trpe torturu takvih kao sto si ti! Sram te bilo!

    • Ana S.

      17:51 // 24. 2. 2012.

      Sto znaci da u vasoj privatnoj firmi sve funkcionise kao i u ovom konkursu. Bruka je nastala zbog sramne odluke komisije, a ne zbog toga sto je to izaslo u javnost. Uostalom, fakultet je drzavna institucija, a ne privatna firma u tudjem vlasnistvu. Lako je da osudjujete nekog kad isto niste osetili na svojoj kozi. Zamislite da je vase dete na njenom mestu. Sigurno bi ste je potapsali po ramenu i rekli-Cero, to tako mora da bude, tu se nista ne moze, bolje ti je da cutis i sedis kuci. Tako je i kod tate u firmi. MA KAKO DA NE! KO ZNA STA BI STE SVE URADILI U TAKVOJ SITUACIJI!

    • milos

      21:23 // 24. 2. 2012.

      Nemoj tako da pišeš po internetu, zbog takvog otpuštanja možeš i u zatvor. :)

    • tatino dete

      14:42 // 25. 2. 2012.

      nece ti dugo ta firma opstati, batice :P Ko munja trans, haha

    • Marko Dimitrijević

      21:25 // 26. 2. 2012.

      Dragi Marko,
      Šta ćeš da radiš u svojoj firmi je tvoja stvar dok god poštuješ zakone i plaćaš porez. Kako je kapital tvoj, u tvom najboljem interesu je da vodiš korektnu politiku zapošljavanja i biraš najbolje saradnike.
      Državni univerziteti i fakulteti se finansiraju iz budžeta (čitaj od para građana), osnovala ih je država od državnih para (čitaj para građana), pa prema tome moraju da rade javno i transparentno. Samim tim i konkusri moraju biti javni i podložni kritici javnog mjenja, jer je to jedini način da se zaštite interesi građana, koji finansiraju te fakultete.

  • Profesorka

    21:31 // 24. 2. 2012.

    Kandidat Marija Denic svakako zasluzuje da bude primljena ali me je njeno eksponiranje i blacenje fakulteta razocaralo i mislim da je upravo zbog toga u sredu necu podrzati. Takodje znam da Marija ima i jako los odnos sa profesorima kojima treba da bude asistent, pa se postavlja pitanje kako primiti kandidata koji vam se na hodniku ne javi ni sa dobar dan a treba da vam bude najblizi saradnik. To su stvari koje ljudi koji ne rade nas posao ne razumeju. Ipak ne podrzavam izbor kandidata koji je po svim relevantnim kriterijumima najgori. Samo se pitam sta je sa kandidatom Anom Miltojević koja je po meni isto veoma kvalitetna ali sam sa druge strane cula pohvale i u vezi njenog ophodjenja prema kolegama na fakultetu. Zar prema njoj nije ucinjena nepravda a ipak se nije ni oglasila? Mislim da je fakultet institucija na kojoj treba da rade pametni ali i svakako odmereni ljudi.

    • Milena

      08:20 // 25. 2. 2012.

      Ovo svakako nije pravi nacin borbe. Toliko blacenje fakulteta na kome ZELI da radi??? Drugo, ako zaista ima tako lose odnose i nepostovanje prema profesorima sa katedre, ne vidim zasto bi ti isti profesori izabrali bas nju za svog asistenta. Pored nakue moramo nauciti da budemo ljudi pre svega.

    • palacinka

      10:06 // 25. 2. 2012.

      da rade odmereni i pametni ljudi do ovoga ne bi ni doslo. a to sto "profesorka"ceni konformizam, to je stvar njenog licnog ubedjenja i ubedjenja svih pretpostavljenih u ovoj zemlji- pognuti glavu i slusati pretpostavljenog bez komentara.

    • MIlena

      10:37 // 25. 2. 2012.

      Postovana profesorka, da li ste se Vi ikada zapitali da li Marija ima "los odnos" sa nekim profesorima kojima treba da bude asistent ili oni sa njom?! Da li ste ikada pokusali da razgovarate sa njom o tome, da je mozda posavetujete?! Ili je posredi neka gotovo treca stvar, a to su losi odnosi izmedju profesora na katedri?! To da je ona nevaspitana i da ne zeli da se javi na hodniku je totalna neistina, to i sami znate. Recite nam, cime ona to blati fakultet kada u izjavi kojoj je dala nikog nije navela poimence, a jos manje uvredila.Ako nas secanje dobro sluzi, i drugi studenti su se povodom slicnih stvari oglasavali u medijima, pa to nije bilo blacenje fakulteta. Vase je pravo da nekog podrzite ili ne, ali stavite se na Marijino mesto i zapitajte se kako bi ste svi vi odreagovali. Naravno da je prema svim ostalim kandidatima nacinjena nepravda, ali samo je ona imala hrabrost da otvoreno prica o tome, a pritom nikog nije uvredila, sto je takodje stvar licnog izbora.

    • Kica

      11:12 // 25. 2. 2012.

      Zaista ne shavatam zasto Marijino iznosenje jednog izuzetno ozbiljnog problema u javnost shvatate kao "blacenje fakulteta", kad je ona na sasvim odmeren nacin u izjavi Vecernjim novostima ukazala na propuste koji su se desili na ovom Konkursu. Za to je trebalo imati hrabrosti, jer kao posledicu mogu imati upravo ovakve reakcije vas profesora! Marija je mozda za svagda zapecatila svoja vrata na PMF-u, ali je ukazala na problem i mozda sprecila nekorektnosti na buducim konkursima! Na tome joj treba cestitati!

    • thefour

      11:12 // 25. 2. 2012.

      Opet o tome kako je blacen fakultet. Procitah Marijin intervju i ne videh nigde ni jednu ruznu, a kamoli uvredljivu rec. Fakultet je institucija i nju ne cini par ljudi sa katedre. I nije tacno da cela katedra nije podrzala Mariju. Uz duzno postovanje, ako vec smatrate da je losa, vi izadjite u javnost imenom i prezimenom i recite zasto je Marija takva osoba. Ili mozda uposte nije losa osoba?! Ovakve prepiske pod tajnim imenima nicemu ne vode. Ovde moze svako da kaze sta god zeli, a izrecena rec je istinita i ima tezinu tek kad covek svojim imenom i prezimenom stane iza nje. Kao i u svakoj prici, uvek ce biti onih koji je podrzavaju ili osporavaju, sto je i za ocekivati.

    • Milford

      12:44 // 25. 2. 2012.

      Milena, ocigledno je da niko ovde ne vredja fakultet time sto iznosi istinite cinjenice. Da je malo pravednosti ne bi doslo do ovoga, zatim ima 7 prigovora na koje je dobijen smesan odgovor. I sta je onda preostalo? Da se cuti i da Snezana dobije posao? Pa mora nekad da pukne, i mislim da treba sad podrska sa svih fakulteta sa slicnim situacijama a takvih u Nisu ima previse!

    • Odgovor

      14:02 // 25. 2. 2012.

      Svaka cast sto ste se setili Ane Miltojevic. Njoj mozda i nije potrebno da se oglasava, njeno oruzje je drugacije.

    • Asistent

      14:32 // 25. 2. 2012.

      Stvarno cudno da blati faklutet u kome je po svemu bila najbolja, a radi na projektu sa 10 i po meseci plate godisnje u laboratoriji velicine trafike a bez ventilacije. I sad se prijavila na konkurs a nije izabrana zato sto nije najmladja i ne voli je doticna profesorka. Draga Profesorka, nebitno je koga ko voli, a koga ne, ovo je drzavni fakultet, razumete? Mi smo nastavnici i treba da obrazujemo decu, ne da se jedan drugom svidjamo. Samo se vi pitajte sta je sa drugim kandidatima, a podrzavajte najgoreg.

    • Milena

      20:34 // 25. 2. 2012.

      Koliko ja vidim, ovo se jos nije zavrsilo. Izborno vece, na kome se donosi konacna odluka, jos uvek nije odrzano. A ovakve stvari se resavaju na izbonom vecu, a ne u medijima. To je pravo mesto gde je ona trebalo da se bori, ako je vec neki profesori podrzavaju. Iznosenje ovakvih stvari u medije, pre da se uopste zna konacan ishod, kao sto vidite - ima za posledicu puno negativnih komentara i rusenje ugleda fakulteta. Koliko vidim i sam naziv clanka je blacenje fakulteta. A posto radim na fakultetu (ne na PMF-u, ali pretpostavljam da je isto), znam da je u ugovoru o radu jedna od stavki za koje poslodavac moze da otkaz zaposljenom je upravo vredjanje i urusavanje ugleda ustanove u kojoj radite. Znaci, nacin borbe nikako nije dobar.

    • Ivan

      00:14 // 26. 2. 2012.

      ODGOVOR MILENI
      Milena, posto radite na fakultetu (na kome god) vrlo dobro znate sta se i kao resava na Izbornom vecu. Niko od predlozenih kandidata, pa ni od onih koji su se prijavili na konkurs a ni su predlozeni, nema pravo da prisustvuje sednici Izbornog veca, a samim tim da se na taj nacin bori. Ovde je vise negativnih komentara na sraman predlog komisije. Takodje, iznosenje ovakvih stvari u medije je slobodna izbor svakog gradjanina ove zemlje, pogotovo kad se radi o tako dobrom kandidatu i o ovakvim stvarima. O blacenju nema ni govora, a to sto se pojedinci osecaju krivim ili pronalaze sebe u tekstu, to je druga stvar. To su trebali da se zapitaju kada su donosili predlog vecinske odluke i neosnovano zanemarili preostale kandidate.

    • Zakon?

      07:48 // 26. 2. 2012.

      Gospodo profesori ako su svi propisi ispostovani, i ako je zaista po zakonu o univerzitetu kriterijum za izbor u zvanje godina rodjenja, prosvetlite nas, pokazite nam paragraf zakona da svi procitamo...Svi znate da nit je tako nit je ikada bilo...Ja znam da vam zakon dozvoljava odredjenu slobodu, ali vi valjda imate i moralnu obavezu prema ovom drustvu! Poverenje ste izgubili kada ste poceli svoju decu i vama bliske ljude da proguravate kroz studije sa visokim prosecima, po sistemu ja tebi ti meni, a onda su oni na volseban nacin zaposljavani i zavrsavali doktorate. Mora tu da ima i neke zaista dobre dece ali ko bi smeo to da tvrdi!
      A ako je sve zaista cisto, zasto je onda iznosenje u javnost tako los potez? Imate priliku da objasnite, mi ne shvatamo. Po vama sve je cisto ali ipak je blacenje, kako je to uopste moguce?
      Vi ne birate asistenta vi birate buduceg profesora (akademsko zvamje je u pitanju i vi to dobro znate). Ima profesora i drugde na svetu ne samo u Nisu...

  • Ciga svoga konja hvali

    10:45 // 25. 2. 2012.

    Ispade promocija kandidata na sajtu, nekvalifikovano izborno vece, kada se sve sabere isto tako lose kao i izvestaj komisije. Svi kandidati su vise nego dobri, tu nema spora, i svako ko je zavrsio bilo koji fakultet ocenom preko 9 to mora da prizna. Postoje kriterijumi po zakonu o univerzitetu i treba ih se drzati i to je sve. Marija je iskoriscena kao sredstvo za rat u kome, na zalost, ona ne moze da pobedi. A sto je jos tuznije ni onima koji je podrzavaju nije cilj da ona pobedi, oni su svoj cilj vec ostvarili i odlicno znaju kako ce se sve zavrsiti . Ni akademski gradjani nisu ono sto su nekada bili. Kako da budemo moralno drustvo kada se oni koji bi trebalo da nam budu uzor obracunavaju kao na estradi?Jos samo da studio TV Pinka premeste na sednicu nastavno naucnog...

    • Marko

      14:40 // 25. 2. 2012.

      Naravno, sve na estradu. Ne treba nikome dozvoliti da se krije iza lažnog akademskog morala, i to samo onda kada njemu odgovara. Treba jednom svi da saznaju da je kod nas sve isto - pijaca, mafija, zdravstvo, estrada, fakultet.

  • Tamara

    10:53 // 25. 2. 2012.

    slazem se da su ovom odlukom svi preostali kandidati osteceni i da im je, pored marije, takodje nanesena nepravda. citajuci vas komentar mislim da ste malo kontradiktorni u svojoj izjavi. ako ste profesor na toj katedri, smatrate da ne treba podrzati kandidata koji je po relevantnim kriterijumima najgori, zasto ste onda u startu podrzali vecinski predlog odluke u kojoj se taj kandidat neosnovano favorizuje. da ste uradili suprotno, mozda do svega ovoga i ne bi doslo, ili da ste umesto marije u startu predlozili anu kao odgovarajuceg kandidata. lako je sad mariju osudjivati i reci da ima los odnos sa ostalima, da je nevaspitana i slicno, zato sto je jedina otvoreno progovorila o svemu. ipak mislim da su tu posredi neke druge stvari. posle glasanja, nema kajanja.

  • Afrodita Karambolo

    11:57 // 25. 2. 2012.

    Zašto toliko negativnih komentara protiv Snežane? Znate li koliko je danas teško pronaći pouzdanu vezu za zaposlenje? Umesto što kritikujete pohvalite i nagradite snalažljivost!

  • palacinka

    12:18 // 25. 2. 2012.

    Alo ljudi, ako niste primetili, ovde ima i drugih kandidata osim Marije....

    • Boka

      00:03 // 27. 2. 2012.

      Pa ostali kandidati nisu toliko interesantni za osudu i kritiku kao Marija. Vidim sve je zive izvredjala, i komisiju i fakultet, samo su oni ispravno postupili.

  • Privilegija

    13:58 // 25. 2. 2012.

    Kako se dekan PMF-a javno oglasio na sajtu svog fakulteta, ovim putem zelim da mu postavim par pitanja. Postovani gospodine dr Dragane Djordjevicu, mozete li mi objasniti sta zapravo znaci rec privilegija? Da li se to odnosi na zaposljene osoba na vasem fakultetu koje su plave krvi ili one koje bi svojim radom trebalo da steknu naucnicka zvanja na tom fakultetu. Da li mladi ljudi koji su najbolji u ovoj drzavi imaju pravo na rad ili im vasom izjavom porucujete da treba da napuste ovu zemlju PRIVILEGOVANIH! Takodje, da li vi kao dekan zaista znate koliko zapoljenih na fakultetu imate? Kako je moguce da vas sekretar kaze da ih ima 80 a vi da ih ima nesto vise od 100. Da se ne lazemo glasovi 20 nastavnika su petina, ukoliko vam MATEMATIKA dobro ide, sami cete se sloziti!

  • stvarnost

    16:34 // 25. 2. 2012.

    Profesor u asistenta mora da ima potpuno poverenje.
    Asistentu de daju testovi za ispit, on dežura, ocenjuje rad sutdenata tokom semestra, značajno može da utiče na ocenu.
    Ako profesor sumnja u moralne vrline nekoga ko bi trebao da bude asistent na njegovim predmetima, recimo davanje testova unapred nekim studentima, nerealnost u proceni, bahato ophođenje sa studentima i sl. kako onda da sarađuje sa njim i zašto da bira takvog kandidata.
    Na papiru svi zadovoljavaju kriterijum, ali papir je jedno stvarnost drugo - kandidat koji ima naviše radova i prosečnu ocenu recimo već je na istom tom fakultetu radio godinama i nije ni magistrirao ni doktorirao, izgubio posao i sad se javlja ponovo.Za to vreme ljudi koji nisu upoznati sa suštinom stvari komentarišu njen neizbor grubom greškom komisije.
    Kandidat koji se bira treba da bude asistent na predmetima koje drže članovi komisije koliko shvatam, pa je normalno da biraju onog koji im najviše odgovara pošto isunjava uslove.

    • Steel teeth

      19:47 // 25. 2. 2012.

      Istina je da ce buduci asistent drzati vezbe I NEKOM OD CLANOVA KOMISIJE, ali ne iskljucivo njima. Ovde se ipak trazi asistent za predmete gde vec postojeci asistent koji samo sto nije postao docent ili je jedva pre nepunih 6 meseci postao (sa bar 50 godina), a onima koji su pre 2 godine doktorirali daje se da drze vezbe sa zvanjem docenta! Pa gde je tu trunka logike!
      Ako nista bar svi prijavljeni, osim izabranice komisije znaju sta se dobija oksidacijom benzena i da li treba da greju balon na sredini resoa!
      Davno je proslo vreme kada su asistenti prali kola profesorima i kupovali im burek!
      Face it!

    • hektor

      20:03 // 25. 2. 2012.

      A drugi kandidati? Nevenka Djordjevic, druga na spisku. Da li se i u njene moralne vrline sumnja? A Ana Miltojevic? A ostali kandidati?

      Ispada da je Snezana Jovanovic jedina moralna gromada na fakultetu. A kako komisija moze da bude sigurna da Snezana nece da daje testove nekim studentima?

      Gluposti.

    • Sodoma

      20:32 // 25. 2. 2012.

      Ponovo gomila ludorija, pa ti si, profesorka, malo pobrkala lončiće - nije ovo TVOJ fakultet, ne biraš ni ti, a ni bilo ko drugi iz komisije SVOG asistenta, asistent se bira za fakultet, kakve veze ima kakvo je tvoje mišljenje o njegovom moralu. Ne znam devojku, ali sam i o njenom moralu čuo samo najbolje. Uostalom, o tvom moralu, profesorka, znam ja mnogo dobro, a i još gomila studenata, zato budi zahvalna što još uvek ćutimo! Ovde se ne sudi o moralu ljudi ovo je POSAO eeeej! Baš nas briga da li neko odgovara ili ne odgovara profesorima, nećemo još jednog u dugom nizu izmontiranih asistenata.
      Stvar je prosta - troše se sredstva nas poreskih obveznika na zapošljavanje kandidata koji nije najbolji po ZNANJU, nego je NAJPODOBNIJI za dotičnu garnituru!!!

    • Ivan

      00:41 // 26. 2. 2012.

      I vi smatrate da ce najslabiji kanditat moci sve to da ispuni????? Ako vec profesori biraju osobu po zelji, nebitno da li je ona najbolja ili najgora, zasto se onda uopste raspisuju konkursi. Trebali ste odmah da zaposlite predlozenu na mesto asistenta i to je to. Ali ne mozete tako? A zasto?! Vama se sve moze, zar ne?! Budite covek i ispostujte kriterijume, rangirajte kandidate po njima. Uostalom, asistent se ne bira samo za predmete koje drze clanovi komisije, vec za uzu naucnu oblast Organska hemija i biohemija koju cini velika grupacija predmeta. Ana, Marija i Nevenka vam ne odgovaraju iz nekog drugog razloga, a ne zbog toga sto ne poseduju moralne vrline, nerealne su u proceni, bahate i ne mozete da imate poverenje u njih. Pritom su dobile sve najvise ocene iz svih premeta sa katedre, tako da je njihovo znanje neosporno, to i sami znate. Kamo srece da su vam sve tri asistenti jer propustiti takve kandidate je suludo.

    • A zato je to tako

      18:57 // 26. 2. 2012.

      @stvarnost: Sada mi je jasno zasto svako mora svoje dete da zaposli na fakultetu i postavi ga za pocetak naravno) za asistenta, to je sve zbog poverenja i dobre medjusobne saradnje. Ma necuveni nepotizam...

  • Anonimusss Anomi

    17:34 // 25. 2. 2012.

    Kad smo vec kod veza i vezica resite zagonetku:
    http://postimage.org/image/pyebimqht/

    • Daredevil

      17:57 // 25. 2. 2012.

      Imam ti ja takvih zagonetki koliko hoćeš, samo pogledaj spisak zaposlenih na PMF-u.

    • podvuci crvenim

      20:30 // 25. 2. 2012.

      pokazi ih i nama te spiskove sa vezama i vezicama

    • Elektronka

      00:00 // 26. 2. 2012.

      Anonimusss Anomi....lose ti je resenje.....pao si na ispitu.....izgleda da ti pretpostavljeni nisu dali adekvatnu literaturu da savladas pravo gradivo. Ako zelis da resavas takve zagonetke i pitalice, kreni od svojih pretpostavljenih, zaprepastices se koliko postoji kombinacija i resenja na kojima mozes da vezbas, a tacni odgovori su ti svakako blizi i laksi od ovog.

  • Činjenice

    20:37 // 25. 2. 2012.

    http://www.pmf.ni.ac.rs/pmf/cinjenice.pdf

    Eto vam da vidite koliko ste u stvari svi srecni sto radite. Samo nisam znala da je Prirodno Matematicki fakultet osmislio projekte Ministarstva prosvete i nauke. Nas dekan isto tvrdi da ih je on osmislio :D

  • Aleksa

    20:54 // 25. 2. 2012.

    Ne bih da izgleda kao da branim clanove komisije. Ne poznajem ih. Ali mi se cini da su to ljudi koji su dugi niz godina stiskali zube i trpeli od svojih nadredjenih, starijih profesora i povlacili se kada je od njih to trazeno. Verovatno su mislili da je to vredna zrtva i da ce njihovo vreme doci. A sada, zbog nekih mladih i nestrpljivih, koji izgleda ne znaju da postuju autoritet, opet gube svoj trenutak i mir. Pomislite malo i o tome.

    • Elektronka

      23:51 // 25. 2. 2012.

      Pa ako su zaista stiskali zube i trpeli, kao sto govoris, zasto sada kada su postali profesori isto to cine sa mladjima???? Ako su sve to iskusili na svojoj kozi, zasto se na isti nacin ophode prema novim generacijama. Ovde se ne radi o nepostovanju autoriteta starijih vec o tome da su sadasnji profesori izgleda bili fenomenalni ucenici svojih starijih profesora, pa sada primenjuju njihove podle trikove. Izgleda da su kao ucenici opasno nadmasili svoje stare ucitelje po tome.

    • Asistent

      00:19 // 26. 2. 2012.

      Opet ˝nepristrasna¨, mudra osoba. To ko je stiskao zube i zbog čega nije naš problem, niti naša krivica što oni nisu smeli da ustanu za pravdu. Mir i nerad većine profesora, ponovo su samo njihov problem. Ovde smo videli argumente osoba koje podržavaju komisiju:

      1. Marija je nemoralna i davaće testove studentima (nije dokazano),
      2. Blatila fakultet u javnosti i time narušila svoj akademski profil(dokazano nije tačno, pročitajte šta je zapravo ona izjavila),
      3. Sadašnji profesori trpeli na njihovim izborima, pa i sada treba da se trpi! (ovo neću ni da komentarišem

      Sve ovo je irelevantno, kriterijum je stručnost i iskustvo u nastavno-naučnom radu. A toga, kako mi izgleda, svi kandidati imaju daleko više nego izabrana Snezana Jovanovic.

  • Elektronka

    23:43 // 25. 2. 2012.

    Ovom odlukom su ostecene i Marija i Ana i Nevenka. Da je bilo koja od njih tri u startu predlozena za asistenta, ovakvih sukoba ne bi ni bilo. To sto je Marija izasla u javnost, to je njeno pravo i time nije nikog uvredila, a kamoli blatila fakultet. Kada se na konkurs pored vaseg kandidata koga favorizujete (nebitno da li vam je dete, rodjak, komsija, dragi student,....)jave kandidati koji su po svim kriterijumima bolji od vaseg, onda se za to moze naci resenje tako sto cete izmisliti neki novi, neosnovan i smesan kriterijum. Ali ako neko od kandidata izadje u javnost i to obelodani, on je odmah okarakterisan kao losa osoba, nekulturan, bahat, neodmeren i sl. Zasto?! Zato sto ne spada ni u jednu kategoriju od gore pobrojanih u zagradi, a ne smete da potcenjujete njegov kvalitet jer je u svakom slucaju "jaci" od vaseg kandidata. Da su ovo isto uradile Nevenka, Ana, ili bilo ko od ostalih 7 kandidata isto bi ih snaslo jer bi opet boli oci time sto bi zeleli da javno ukazu na nepravdu

  • marko

    04:15 // 26. 2. 2012.

    @Joksa, Ivana - mogao je on mnogo ranije, ali nije rec o kvantitetu vec o kvalitetu. Posto ste toliko pametne recite mi da li ste ista korisno uradili, napisali, istrazili sto bi pomoglo siroj narodnoj masi a ne samo vama, osim sto prepisujete tj. prevodite strane knjige.

    • Nemanja

      14:00 // 26. 2. 2012.

      Kakvo prepisivanje, pogledaj na wikipediji šta znači M21, M22, M23, pa onda pričaj o prepisivanju. Nemoj da pričaš o nauci tako napamet, prvo se informiši.

    • Marko

      20:40 // 26. 2. 2012.

      Kao doktorant na odseku za hemiju, odgovorno tvrdim da je nemoguce objaviti rad prevodjenjem stranih knjiga, jer su svi nasi radovi na engleskom i objavljeni u casopisima M21, M22 i M23 gde ugledni recenzenti odlucuju o kvalitetu rada i njegovom doprinosu nauci, ako se i neka recenica iskoristi to se navede kao referenca...ali ti to ne znas... I zao mi je sto se neko tako neobrazovan zove kao i ja.

  • farmacija

    09:15 // 26. 2. 2012.

    ma dajte ljudi
    ovo je smešno
    neka novinar pročačka izbore kad nas na farmaciji i medicini

  • nije baš tako

    11:40 // 26. 2. 2012.

    i da su predolžene Nevenka ili Ana, Marija bi reagovala na isti nacin jer tolika doza samoljublja i nevaspitanja ne dovodi u sumnju takvu reakciju.O takvom njenom ponašanju znamo i mi koji nismo na hemiji.
    Koliko sam se u međuvremenu raspitao po fakultetu, Nevenka je završila doktorat, Ana je na samom kraju te je to mozda razlog zašto ih komisija nije birala imajući u vidu da se traži student doktorskih studija a ne neko ko je na samom kraju ili čak i napisao tezu.

    • Nevenka

      14:33 // 26. 2. 2012.

      Izgleda da ste se bas lose informisali, odnosno, da vam je izvor informacija bio neko od clanova Komisije. Uostalom, i sami pogledajte konkursnu dokumentaciju,da su svi prijavljeni kandidati studenti doktorskih studija, sto znaci da nisu zavrsili doktorat. Pored toga, proucite i Statut fakulteta, pa saznajte ko sve ima pravo da se bira u asistenta. Ne znam zasto je potrebno da vas neko svojim subjektivnim stavom ubedjuje u ispravnost kandidata? Mislim da ja najbolje znam da li sam doktorirala ili NE! Takodje, verujem da nijednom prijavljenom kandidatu ne bi smetalo da radi u nastavi kao asistent, cak i da je u zvanju docenta, a jos manje bi to islio na stetu studentima. Trebalo je da se raspitate malo i o radom iskustvu i odnosu sa studentima za svakog kandidata, pre nego sto ste odlucili da pisete neproveren i nekorektan komentar.

    • Branka

      14:41 // 26. 2. 2012.

      Zaista si smesan. Nisi na hemiji, a stigao si da se raspitas po faxu, a pritom ni ne poznajes Mariju. Ona je fina, kulturna, lepo vaspitana i previse za ljude koji je ovde osudjuju i blate. Hoces da kazes da ona nije pri kraju izdrade doktorata?! Mozda je tek na pocetku?????? Nisi se lepo raspitao, tj. nisi se uopste raspitao. Ili sve dobro znas, samo se pravis da ne znas. Sad kad je javno iznela nepradvu nemate drugih sredstava nego da je vredjate da je nevaspitana. Dzabe je blatis, dobro se zna ko je kakav. Vidi se ko prolazi podignute glave i cistog obraza, a ko pognute glave. Sujeta i ljubomora su cudo! I jesi na hemiji, to sigurno, samo pronalazis izgovore da opravdas sramnu odluku komisije kojoj i sam mozda pripadas ili je mozda podrzavas pa sad kao "isto bi bilo da su predlozene Ana i Neveka". Ko te ne zna, skupo bi te platio!

  • @nije baš tako

    14:07 // 26. 2. 2012.

    Nije Ana ni blizu doktorata, a ni Marija. Nevenku ne poznajem. Koliko ja znam, nigde u izboru ne piše da treba da se prijave samo oni koji su daleko od doktorata. Kakva glupost, ispada da treba da budeš sve, samo ne ono što se traži na konkursu. Pretpostavljam da je ovaj marko neko iz sporne komisije. Mogu samo da kažem da su ovakvi pokušaji pravdanja patetični. I da znate da ovoga ima samo kod vas u Nišu, svi ostali su najvećoj meri odbacili ovakvu bazičnu korupciju.

  • viktor

    16:13 // 26. 2. 2012.

    Zanima me sto bi ministar prosvete ili neko iz vlade imao da kaze na ovo. Tolike godine se prica kako treba spreciti odliv mozgova, kako mladi naucnici treba da ostanu i rade u Srbiji i onda se desi ovako nesto.

    Trend zaposljavanja mediokriteta na PMF-u nije od juce. A mogu da se kladim da ce Marija i ostali kandidati napustit zemlju za par godina. Tuzno ali to je nasa realnost.

  • hahaha @ PMF NIS

    17:03 // 26. 2. 2012.

    http://www.pmf.ni.ac.rs/pmf/cinjenice.pdf

    Pa ovo je smesno! Po njihovim saznanjima nije praksa na vecini fakulteta da se doktoranti zaposljavaju na projektima. Kakva su to saznanja, pa svi fakulteti imaju ljude na projektima! Jos su oni osmislili da se ljudi tako zaposljavaju, hahahaha nisam znao da za projekte imam da zahvalim dekanu Prirodno matematickog fakuleta. Taj vas dekan je neki mnogo duhovit covek. A i vi ste privilegovani, zamisli i radite i primate platu!

    A i sto spominju da zaposljavaju samo 10% profesora, a nigde ne pise da imate celih 20 studenata po godini. Jos malo pa vise profesora nego studenata! A i te silne radove bas pisu profesori, garantovano.

    Dragi profesore Djordjevicu, zelim i ja da studiram kod Vas i budem i ja privilegovan.

  • e jeste bas tako

    18:21 // 26. 2. 2012.

    iz konkursne dokumentacije se jasno vidi
    Nevenka je doktorske studije upisala 2007/08
    Marija je student trece godine znaci jos ovaj semestar
    obe su polozile sve ispite i to su navele u dokumentaciji.
    i Nevenka objanite mi onda kako niste pri kraju domtorskih studija.
    Da li one na hemiji traju deceniju

    • Smiley

      18:45 // 26. 2. 2012.

      Pa? To svakako treba da bude prednost sto su osnovne studije zavrsile u roku i odmah upisale i doktorske studije godinu za godinom. A to sto su neki na osnovnim studijama obnavljali godine i nisu bili u mogunosti da odmah upisu doktorske, bas kao i predlozena kandidatkinja, to je uopste ne kvalifikuje za asistentsko mesto. Uostalom, kad odslusate predmete imate jos 3 godine da odbranite doktorat. Evidentno je da uopste nisi upucen u tu problematiku ili se pravis da nisi. A predlozena je tek upisala doktorske studije i odmah bi ni manje ni vise da bude asistent. Na osnovu cega? Ima toliko nepravilnosti prilikom njenog konkurisanja, te menjala predmete nakon objave konkursa, najduze studirala, najnizi prosek, nijedan rad, nije cak ni bila angazovana na projektu u trenutku objave konkursa. Eeeeeee, i to bi da bude asistent. Ajde odmah joj raspisite konkurs za docenta, ako moze, posto ove tri ne mogu ni asistenti da budu po vama.

    • Asistent

      18:57 // 26. 2. 2012.

      Znate vi profesorka dobro, da to što je neko završio treću godinu doktorskih ne znači da mora da doktorira, već ima još godina na raspolaganju. Postoji nekoliko ljudi na hemiji koji su upravo tako uradili - bili asistenti po 20 godina, i zašto sada da se koplje lomi baš na njima.
      Ne vidim ni zašto bi sad bio neki problem vezano za njih dve.

      Zakon i Statut su jasni, nije uopšte važno ko je koliko blitu ili daleko od doktorata, samo prosek, radovi i iskustvo u nastavi. Vaša kandidatkinja nema radova, nema iskustva u nastavi, i ima najmanji prosek. Ne vidim svrhu rasprave o tome ko je koliko blizu doktorata, niti koga ko voli ili ko se sa kim pozdravlja na hodniku. Sve su to GLUPOSTI, i vi to dobro znate.
      NADAM SE DA NEKO NADLEŽAN IZ MINISTARSTVA ČITA OVO I VIDI KAKVE VI NAZOVI ARGUMENTE NAVODITE!

  • Bogdana

    18:22 // 26. 2. 2012.

    Mozda Marija Denic posle ovoga nikada nece biti zaposljena kao asistent na PMF-u, ali svaka joj cast sto je izasla u medije. Ceo grad komentarise bruku, ne njenu, ne PMF-a, vec sramnu odluku komisije. Mozete da pitate obicne prolaznike na ulici i da vidite na cijoj su strani.Pricate o njoj da je nevaspitana, nemoralna, nekultrurna, ali je uvek bila najbolji reprezent svog fakulteta. To vam mozemo potvrditi i mi,kolege i ucenici sa kojima je radila i u Nisu i u Petnici, profesori iz gimnazije B.Stankovic, kolege sa Hemijskog fakulteta u Beogradu, PMF-a u Kragujevcu. Prosto je neverovatno cime se sluze ljudi koji je ne vole samo da bi joj napakostili. Marija, tvoji prijatelji, profesori iz osnovne i srednje skole, kolege, poznanici, sugradjani su uz tebe, a nas svakako vise ima od par ljudi sa katedre za Organsku hemiju i biohemiju. Mi znamo koliko vredis. Ovo je nauk za sve ostale konkurse, da se ne smeju zanemariti svi kandidati koji zaista vrede, a tu svakako spadaju i Nevenka i Ana.

    • Keeper

      23:25 // 26. 2. 2012.

      Ovo je ČISTA LJUBOMORA "OVIH" tako reći budućih akademskih ljudi!

  • :D

    18:55 // 26. 2. 2012.

    nije bas tako, i jeste bas tako, pa gde ti je inspiracija da malo promenis ime, mnogo postade providno, hahahah

    • gaga

      23:33 // 26. 2. 2012.

      nije bas tako, i jeste bas tako.....
      Koristi ove iste nikove i na sajtu Novosti da nacrni Mariju, a ovde da nacrni i Nevenku i Mariju. Bas providno!

  • medicina

    19:33 // 26. 2. 2012.

    podržavam akciju da se na svim fakultetima preispitaju nepotističke veze.
    Kod nas na fakultetu ima materijala na pretek.

  • Power

    20:01 // 26. 2. 2012.

    Profesorka, niste ni svesni na kakav je odjek naišla vaša sramna odluka, a jos više blaćenje pojedinih kandidata, objašnjenje ko treba da bude asistent, ko je na kojoj godini doktorskih studija, ko je nemoralan i nekulturan. Povucite odluku na vreme da se ne bi digla jos veća prašina, studentska "kuka i motika". Vi pričate o nekom moralu i kriterijumu, a pogazili ste sve principe ljudskosti i društva kome pripadate. Ako se pokaže ko je kako priman na asistentska mesta, neće vam biti prijatno ni na ulicu da izađete. Niko vas nije vređao, ali ovog puta ste stvarno preterali. Sa vama čovek ne može drugačije, sem da vam se suprostaviti istinom. Zanemarili ste njih tri, pa još imate obraza dodatno da se raspravljate. Svi znaju sve, ćute i samo je pitanje vremena kad će da progovore, jedan po jedan. To će biti uskoro.

  • Milan Silni

    23:21 // 26. 2. 2012.

    Dobro de narode, da zaista vredi ta vaša kandidatkinja ona bi bila izabrana! Krijete se iza tuđih imena a u stvari, svi ste sa istog fakulteta i svi se znate.Pravičnost je stati iza svojih reči a ne kriti se iza tuđih imena ili nadimaka.

    • Sarkazam?

      12:33 // 27. 2. 2012.

      A šta, tebi je Dušan Silni pravo ime? :P

  • Upućeni pogled sa strane

    20:44 // 27. 2. 2012.

    Nije problem u kandidatima. Ako ćemo da tražimo suštinu problema i uzroke ovog sukoba, onda treba da pogledamo stanje stvari na Katedri za organsku hemiju. Nijedan od najboljih kandidata nije izabran zato što je za mentora odabrao N. Radulovića. Problem leži u činjenici da on, iako najmlađi nastavnik katedre, ima najbolje naučne rezultate, te ostatak zaposlenih strahuje za svoje pozicije moći na katedri, koje bi izbor njegovog doktoranta na ovom konkursu dodatno uzdrmao. Greh najboljih kandidata sa ovog konkursa sastoji se u njihovom izboru mentora na doktorskim studijama, koji su načinili kao najbolji studenti svojih generacija u želji da steknu što više znanja.

  • Vuk ili magarac...

    18:39 // 29. 2. 2012.

    I kako to kod nas biva pojeo vuk magarca...Nikom nista...

  • Poništen konkurs!

    16:36 // 1. 3. 2012.

    Konkurs je poništen, ipak smo nešto pozitivno postigli. Malo, ali zasad dovoljno...

  • Grašak mene treba a i ja njega

    19:39 // 10. 3. 2012.

    Ovo je za no comment!!! Mesec dana nemam net i sad listam, bruka za brukom... No comment... Bravo za istraživanje i objavljivanje ovakvih stvari..

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Da stave Hitnu na Kamenički vis?

Miloš Čitalac

Tekst: Zbog gradnje nove Hitne i Porodilišta menja se Plan generalne regulacije

Pronađite nas na: