Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

10:28, 2. 3. 2011.

Okrugli sto o godišnjici Milanskog edikta

U petak u Niškom kulturnom centru biće održan još jedan skup posvećen razmeni ideja o organizaciji jubileja 1.700 godina Milanskog edikta.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • Nebojsa Ozimic

    12:52 // 4. 3. 2011.

    @Ivana, većina stvari koje ste izneli tehnički je tačna. Ali...Podsetiću Vas da niko nie pitao građane Niša ni kada su se gradili podzemni prolazi,Kalča,Dušanov bazar,Ambasador,Zone I-III.Zašto biste onda očekivali da gradska vlast pita građane? Kada je koja vlast to uopšte radila? Nijedna!
    Nejasno mi je odakle Vam podatak da su celu stvar potegli ekonomski zainteresovani pojedinci (mada u tome lično ne vidim ništa loše)? Odakle znate da priča nije krenula od tadašnjeg episkopa Niškog Irineja, u okviru SPC tada zaduženog za obležavanje 1700 godina Milanskog edikta.
    Iako verovatno to znate,o tome ne pišete.Zašto ne kažete da je sve išlo ubrzanije jer je u jednom trenutku (maja 2009) skoro bila gotova priča o tome da se proslava preseli u Beograd.
    U poslednje vreme, zahvaljujući između ostalog i ovakvim komentarima, sve sam ubeđeniji da će na kraju proslava završiti u Belome gradu a Vi onda utvrđujte o čemu se radi.Pozdrav

  • Milan

    16:00 // 7. 3. 2011.

    @Ivana

    Tebi kao zenskoj osobi pre svega cestitam na ovom gestu
    ..imas pice od mene

  • Milan

    11:02 // 2. 3. 2011.

    Voleo bih kad bi nislije a pogotovu ovaj sloj koji se idvaja kao intelektualni pokazao zrelost, optimizam i kosntruktivizam u pogledu buduce proslave i sta ona znaci... bez izlizane i ofucane manije kritikovanja i nipodastavanja svake inicijative..

    nislije dosta smo bili malodusni ..dosta je u nisu vladao negativizam i gusenje u startu svake inicijative..

    ja kao nislija hocu jasne predloge ako ih ima ako ne ..ono bar razumevanje i postovanje prema buducem dogadjaju ako ni toga nema ..ne zelim da slusam samoreklamerske kritike nikad nepotvrdjenih intelektualaca.. imajte gospodo malo samokriticnosti..ako nemate sta pametno reci i ne dolazite na tribinu..

  • Konstancije I Hlor

    17:28 // 2. 3. 2011.

    Deplasirano je vise polemisati na ovu temu - vec prionuti na posao i raditi. Struka i odgovorni su blagovremeno ukazivali na potrebe i aktivnosti u susret 1700.godina od "Edikta o verskoj toleranciji". Za ovim okruglim stolom vecini nije mesto, pa se cudim ostatku sto pomaze u "trosenju vremena". Shvatimo da ce oci celog sveta, jednog momenta 2013.g, biti uprte u Nis i da tu razvojnu sansu moramo iskoristiti. Nislije osecaju zabrinutost, da proslava nece imati potreban nivo, zbog niskog kapaciteta gradske vlasti. Niko nema pravo, da zbog neznanja i nesposobnosti ili verskih dilema, uskrati razvojnu sansu zaboravljenom jugu.

  • Nebojsa

    20:55 // 2. 3. 2011.

    @Konstancije I Hlor, odlično zapažanje. Potpiši se pravim imenom kao što ti rekoh uživo - glupo da ovakav stav neupućeni pripisuju ocu Konstantina Velikog.Pozdrav,vidimo se sutra u prizemlju

  • ivana

    04:25 // 3. 3. 2011.

    @ Milan i Konstancije I Hlor Kada procitam dva komentara u kojima se kritikuje negativizam, malodusje i pravo na drugacije misljenje a pri tom se u oba upotrebi vise od pet sustinski negativnih reci (ne zelim, nikad nepotvrdjenih (sto je krupan lingvisticki lapsus), nemate, ne dolazite, niko, nema, neznanje, nesposobnost ) - u meni to izazove odmah bas tako nezeljenu, negativnu energiju i zelju da polemisem.
    Nije mi jasno zasto se optuzuje jedna strana da nesto gusi (samo time sto kritikuje, sta li je) uz upotrebu bas teskih kvalifikacija na racun ljudi sa spiska panelista. Vec mesecima slusam: dajte konkretni predlog! a ne cuh nigde da je iko ko uzvikuje prozivajucim tonom takav poziv i sam pokazao malo inventivnosti i predlozio nesto osim sto se slozio sa jednim i jedinim bez javne rasprave usvojenim, dakle, svidjalo se nekom ili ne, u stvari nametnutim predlogom, jer nema drugog/ boljeg.
    Ne radi se ovde o tome da bi neki da grade a drugi da razgradjuju. Imam ja opravdanja nekakvog plitkog ljudskog i za jedne i za druge. Radi se o tome da postoji i treca akomodatorska strana koja se priklanja jedinom resenju - jer drugog nema a bez toga da i sama nesto osmisli i pokrene.
    Takodje mi nije jasno zasto se uvek u argumentaciji, vuce ta teza da je proslava 2013 vazna pa sad kao neki su toga svesni a neki nisu. U ovom gradu ne zive neprosveceni poluludi ljudi koji ne uvidjaju znacaj tog dogadjaja. Zapravo je to jedina tacka oko koje se SVI slazu - da, vazno je da se proslava odrzi bas u Nisu, da dobro je da se Nis razvije i to je jedina stvar oko koje nema nikakve polemike.
    Nislije su zabrinute s pravom. Mozda smo se u svojoj maloj lokalpatriotskoj zanesenosti i dokopali kolaca koji je iznad nasih mogucnosti? Nije greh priznati i potraziti pomoc sa strane. Greh je srljati u neizvesno, mutno i skupo bez jasnog proracuna sta to Nisu zapravo nosi. Bez brojki, sve se svodi na sferu mitologije (sta ce biti ako bude) a to je zapravo odraz nesposobnosti i neznanja.

    • Milan

      21:37 // 17. 1. 2013.

      Bas tako, uvek smo srljali ali ovog puta se bojim da nemamo alternativu jer su to lepo uredili. Ponizili, bombardovali i na kraju ubili moral kod ljudi(kao u svakom uspesnom osvajanju naroda u istoriji). Jedino oruzje nam je znanje koje ocito nemamo...mislim na partijsku Srbiju koja je zavedena nemoralnim stvarima...

  • Milan

    10:56 // 3. 3. 2011.

    @Ivana U nekim delovima si lepo rekla neke stvari i slazem se s tobom u mnogo cemu.
    Medjutim,
    Govoris kao da nam je predlog nametnut. Ne radi se o tome, radi se pre svega o vecitoj i nikad dokazanoj sposobnosti ove nase niske inteligencije da uradi nesto. Nisu Ivana imali petlje da uzmu inicijativu da pokrenu siroku akciju. Pa svako bi se povuko pred ozbiljnim projektima podrzanim od crkve i od akademije nauka. Koji bi biznismen i pomislio da donosi predlog ako je pre toga usvojena neka platforma na liniiji zavod-grad-crkva-akademija (vizantoloski institut u krajnjoj linij).
    Zato, ono sto ne razumem je da iako se izdogadjalo kako jeste i na kraju bio usvojen predlog i bio podrzan od patrijarha i predsednika i stavljena je tacka na to. Onda dolaze neki marksisticki sociolozi i kojekakvi profili da razglabaju o toj temi za koju ni izdaleka nisu kompetentni..
    Njihov i nas problem koji nas davi i vuce na dno je komunisticki odgoj..koji je, metaforicno, Boga proglasio mrtvim..i tako otvorio vrata bahatosti i drskosti da se gazi i pljuje sve sveto i vredno.. Ti ljudi nekada komunisti danas borci za gradjanska prava..ne shvataju da su ono isto sto su bili.. samo imaju drugo nalicije..promenili su vokabular i odezdu ali su im maniri i mentalni sklop identicni.. Kad je umro patrijarh prosto je bilo utrkivanje ko ce vise da ga popljuje u pescaniku i na b92.. a sve to zarad licne afirmacije.. jer intelektualna afirmacija je nesto najuzvisenije za cim zude ti polurealizovani tipovi....ona uvek nadilazi dnevno politicke kategorije i oni to znaju....jedino su se te neokomunjare prevarile mislju da ce "precicom" (bljuvanjem i ukazivanjem na tzv "kic" preko ledja konstantinovog nasledja - gotovo degute) da na brz nacin dobiju ista..

    Ivana napravi mali test oslusni ljude s kojima ides na pice ili se druzis.. da li iko ima postovanja prema icemu? U tom smislu ja krivim komunizam kao nasu rak ranu..

  • ivana

    02:55 // 4. 3. 2011.

    Milane,
    pojam nametnut upravo to znaci. Ne, nije predlog usvojen pa odobren od strane patrijarha i predsednika. Da bi bio usvojen morao je da bude podnet nekome na usvajanje a taj neko je gradska vlast. A da bi bio podnet na usvajanje trebalo je i moralo se objaviti to nekako u vidu poziva svim zainteresovanim licima sto se podrazumeva, a ne ovako. I nije to bio ni posao ni obaveza niske inteligencije (ma kakva ona bila) vec iskljucivo i jedino ljudi koji su dobili poverenje gradjana da rukovode ovim gradom. Ovde je ucinjeno sve upravo suprotno. Grupa biznismena je pokrenula inicijativu, otrcala kod tadasnjeg vladike po blagoslov pa kod Gradonacelnika po odobrenje. I do tog trenutka nista nije sporno. Sporno je medjutim, sto se ta i takva inicijativa istog trenutka proglasila jedinom i sto je sira javnost sa njom upoznata tek nakon potpisivanja te neke Deklaracije o crkveno-narodnom jedinstvu. Paradoks je dragi moj u tome sto je to u stvari (kad pogledate potpisnike) zapravo deklaracija o svepartijsko -vojno- policijsko -crkvenom jedinstvu ali narod u cije je ime potpisana niko nije pozvao da se o svemu tome izjasni (osim ako se pod narodom ne smatraju iskljucivo podnosioci inicijative u ovome slucaju izuzetno ekonomsko zainteresovani pojedinci). Normalnom coveku to normalno mora da zasmeta. Kao sto mora da zasmeta i to sto se na apsolutno proizvoljan nacin interpretira finansiranje prvo bese krsta, pa kompleksa a najnovije cuh i nekih xy nacionalnih kuca. Najpre je bilo reci da ce to grupa privrednika finansirati sama , da bi u prvom obracanju javnosti vodeci inicijator, uzgred meni poznat samo po tome sto je devedesetih snabdevao policiju spijunskim kamerama za uhodjenje gradjana koji su protestovali na trgu (sto mi se sjajno nekako uklapa u pricu o hriscanskim pobudama) izjavio da sa prikupljanjem sredstava treba otpoceti sto pre a Gradonacelnik pozvao da se svi ukljuce u to prikupljanje. Onda se preslo na pricu o "nekim" donatorima da bi na kraju

  • ivana

    03:20 // 4. 3. 2011.

    ..u citavu pricu usla i sredstva iz NIP-a. Cekalo se godinu dana a onda je potpisan ugovor izmedju grada i crkve o poklanjanju zemljista crkvi? I sada ako se drznete da postavite pitanje: Cekajte prijatelji, ko tu pije a ko placa? Da li govorimo o investiciji ili donaciji? Ako je donacija da vidimo ko su donatori a ako je investicija zasto bi samo jedna sacica bizmismena imala ekskluzivno pravo da investira a ne i ostali. Gde je tender? Svi graknu: Ti mrzis ovaj grad, ne das da se razvija. A ja ga naprotiv ne mrzim, nego ga volim i bas zato zelim da ta zaista lepa prica i sansa za sve nas ne postane jednog dana tema juzna Kolubara samo zato sto je neko u brzini, svestan da nema mnogo vremena krenuo da gradi kucu od krova.
    O svemu ostalom sto ste napisali dragi moj Milane, o nasoj crkvi (a moja je koliko i vasa) mogli bi da raspredamo do 100 i nazad i verovatno se ne bi slozili u mnogo cemu osim u cinjenici da je gubitkom blagopocivseg Patrijarha Pavla izgubljeno mnogo toga duhovnog i lepog, cestitog i skromnog, krotkog i moralnog. O komunistima, neokomunistima i inteligenciji cu reci samo sledece: Nisu oni ubili Boga u nama, pristali smo kao narod masovno da se obezbozimo. Iako volimo da mislimo o sebi da smo drugaciji od drugih, da smo pametniji, lepsi i bolji ako smo imalo iskreni priznacemo pre svega sebi da je to ogledalo nase uvecavajuce. Tuzno je da je inteligencija ovde uvek bila i jeste u zastrasujucoj manjini. A neokomunisti su na zalost i sa ove i sa one strane slatke secerleme zvane vlast. I jedni se krsta mozda i plase iz razloga koje ste naveli a drugi ih grade iz istih prizemnih pobuda. A crkva i blagoslov? Pa zar ne bi bilo bar neobicno da crkva ne blagoslovi izgradnju necega sto je njen simbol?
    Nasu crkvu postujem ali ne znaci da sam slepa i za ono sto joj nanosi stetu a u cemu ponekada pojedinci iz same crkve ucestvuju. Jer kako mi je jedan monah jednom rekao: "Sestro, pa ti u crkvi ocekujes andjele? Andjeli su na nebu. U crkvi su ljudi"

  • Milan

    11:16 // 4. 3. 2011.

    @Ivana
    Formalno gledano oces da kazes da je grad trebalo da mozda da raspise nekakv tender pa da se ljudi javljaju i da pobedi najbolji..
    Medjutim Ivana, ovaj praznik je jako specifican i on je u svoj svojoj sustini CRKVENI ma kolko se to tebi ili drugima svidjalo ili ne..znaci nije ni vasar ni prilika da se zaradjuje od prodatih kokica..
    Van crkvene ima i svoju CIVILIZACIJSKI siri kontekst..jer zapravo sve sto te okruzuje je u hriscanskom duhu formirano..nas nacin misljenja je duboko hriscanski..bili mi ateisti ili sta god mi smo prozeti hriscanskom etikom duboko u podsvesti..i filmovi i holivud i literatura..umetnost to je kroz vekove na ovaj ili onaj nacin dijalog s hriscanskim kategorijama..
    Tako da se itekako po meni ocekivalo od inteligencije da uzme inicijativu..i time ne ostavi prostora polupismenim ljudima da daju ikakav predlog.. bice sigurno negog ko ce reci ali rekli smo ..ali nisu slusali..ne braco moja dosta je tih prica..nisu slusali? -:>samo znaci nisi bio dovoljno dobar..tako da mislim ivana da u ovom slucaju ta demokratska procedura koju zastupas ..i o kojoj bi se narod kao odlucivao .po meni u ovom slucaju uopste nije bila nuzna..

  • ivana

    05:42 // 6. 3. 2011.

    Dragi Nebojsa,
    Uopste nemam nameru da ponovo objasnjavam nesto sto sam veoma jasno napisala. Da, naravno da mi smeta nedostatak zakonske procedure (koja je slazem se, slozena i komplikovana ali i obavezna za svakog gradjanina ove zemlje kad zeli da podigne i kucicu za psa). Sve te objekte dragi moj Nebojsa koje pominjete gradili su oni protiv kojih smo se, nadam se, zajednicki nekada borili. Ja ne znam zasto ste vi to radili (ako ste radili) ali za sebe znam da mi je jedan od glavnih razloga upravo bio to bahato ponasanje da se radi sta je kome cef bez toga da pita za misljenje one u cije ime navodno to radi. Da nije bilo tako ne bi se desavala situacija sa zlosrecnim TC Kalca da sedamnaest godina radi bez upotrebne dozvole?! a sa svim ostalim trznim centrima da zvrje poput hotela "Promaja" avetno prazni. Ali ja njima, tim bivsima nisam davala svoj glas i samim tim nisam imala ni moralnog prava da od njih ocekujem odgovore.
    Nasim gradom isti ljudi vladaju vec bezmalo 15 godina. E posto sam njima davala glas imam pravo da pitam sve dok ne dobijem odgovor. A javne rasprave se u ovom gradu sazivaju povodom mnogo, mnogo manje vaznih pitanja.
    Kazete znam sigurno a ne pominjem da je ideja potekla od gospodina Irineja. Igrom slucaja mozda poznajem dobro stanje unutar nase crkve cak i Sinoda ali to ne znam. Znam samo ono sto je milijardu puta prezvakano kroz medije a to je Masters - blagoslov - Gradonacelnik. A sve i da je drugacije, bilo bi opet sporno i ne bi izmenilo cinjenicu da je nezakonito.
    Sto se tice primedbe da su proslavu hteli da nam "otmu" i presele je za Beograd naravno da mi je poznato i sama sam podrzala inicijativu da to ne bude tako ali mi nije jasno zasto to sad opet potezete kada veoma jasno rekoh da proslava treba da bude ovde i da to jedino nije sporno, ukoliko smo sposobni da to kao grad uradimo kako valja. Pa nije valjda izgradnja tog kompleksa jedina stvar na dnevnom redu proslave? Ili jeste? Ako znate, recite. Ja pazljivo i slusam i c

  • ivana

    06:45 // 6. 3. 2011.

    Milane,
    Da ne ogresim dusu i ne kazem jos neku prejaku rec. Pazjivo ponovo procitah sve Vase komentare i shvatih da ste mi odrzali konfuzno predavanje o neokomunizmu pa o hriscanstvu i uticaju istog na civilizaciju i inteligenciju. (to mi je strasno sporno posto znam da na mnoge genijalne ljude hriscanstvo kao takvo nije imalo bas nikakav uticaj).
    Ne, nije to pre svega crkveni jubilej, vec jeste rame uz rame sa tim i jubilej romanske kulture i istorije i posto to sustinski jeste, na obelezavanje tog datuma imaju pravo svi postovaoci rimskog a samim tim i Konstantinovog nasledja pa bili oni hriscani, ateisti ili pripadnici drugih religija. Svakako da je za hriscane on posebno vazan zbog sadrzine samog Milanskog edikta ali i edikta koji mu je prethodio. Prica Krst ili vasar i kokice jeste besmislena i ne zavredjuje moj odgovor posto ni izgradnja krsta nije proslava sama po sebi a uostalom ko garantuje da se i to ne bi pretvorilo u vasariste? Dolazak pape? Svi to navode kao argumentaciju a spisak zvanica ni sama nasa crkva nema. Pa i ako dodje Papa? Da li je to proslava? Ne, ukoliko se ja pitam. I hajde da se vec jednom dogovorimo oko toga da li hocemo nesto materijalno vredno nakon proslave ili samo duhovno vredno? Svi grakcu zaradice Nis, sansa je velika ali niko ama bas niko da kaze procenu te zarade za 5,10,15 godina nakon 2013. Niko da strucno objasni ljudima koliko toliko ulaganje donosi i da ih pokrene da aktivno ucestvuju u organizovanju proslave. To je realan razum i stratesko razmisljanje.
    Ne, ne dozvoljavam nikome da me ubedjuje da je bolje ikako nego planski, zakonito i kvalitetno. Niti da me dovede do granice samoreklame kako bih njom ubedjivala da svoj grad, drzavu ili svoju crkvu volim barem podjednako.
    Nisam ni licemerna da mislim jedno, kazem drugo a trece radim. Niti da ocutim "zlatno tele" koje se sve vise transformise u Trojanskog konja.

  • Milan

    00:52 // 7. 3. 2011.

    @Ivana
    Iz tvojih komentara se jasno vidi da ti ponestaju reci..a da ti sujeta ne dozvoljava da prihvatis drukcija misljenja. Po svaku cenu forsiras svoje deplasirane argumente.. pa hajde kad ocajno trazis da odgovorim..mada svakom mislecem coveku je jasno iz predjasnih komentara sta je ko zeleo reci.
    Prvo. Shvatila si moju opasku o prozetosti stvaralastva zapadne kulture hriscanstvom u kako si htela – bukvalnom smislu – da su svi iole kvalitetniji ljudi bili crkvenjaci. To je daleko od poruke koju sam zeleo da prenesem. Probaj malo da mislis apstraktnije procitaj ponovo i razmisli.
    Druga stvar. Kako nije crkveni praznik? Konstantin je ozvanicio hriscanstvo kao religiju i to je za ono doba a i dan danas najveca stvar za crkvu koja je jedna osoba mogla da doprinese. Zatim osniva Konstantinopolj kao prvi zvanicni hriscanski grad u istoriji civilizacije. Seli prestonicu na istok i stvara novo HRISCANSKO rimsko carstvo. I sad bi ti s te teme presla na temu o investicijama tenderima itd. Prihvatas tu b92 stil retoriku totalno deplasiranu jer ti je to jedina moguca legitimacija tvojoj ociglednoj intelektualnoj inferiornosti..mlada damo..vreme prolazi..godine idu..ideje evoluiraju..ti se drzis retorike od pre 12 godina.. – pronadji novi stil prezivljavanja u intelektualnom svetu posto vidim da ti je to neprikosnoveni cilj..
    Trece. Koji postovaci “rimskog pa samim tim i konstantinovog nasledja”? i onda jos jedna floskula ..ma kojih religija ..ateisti..ivana da li se cujes kako zvucis? Deluje ti prazno recenica natrpana nekim recima koje kao "uvek prolaze”. Smesno je da pisem o konstantinu i vizantiji..posto za to trebaju tomovi a ne ovako - jednostavno ne razumes duh vizantije niti njen znacaj za ove prostore niti ulogu konstantina u svemu tome.
    Cetvrto. Ocigledno ne volis niti svoj grad niti drzavu a crkvu ponajmanje.. vuces Nis svojim stavovima na dno dna.. ubijas i ovo malo vere da nesto moze da se uradi bez zlonamernika i dusebriznika..

  • ivana

    14:53 // 7. 3. 2011.

    Milane,
    ogranicavajuca okolnost ovakvog nacina komunikacije jeste u tome da se zapravo sagovornici uglavnom ne poznaju bas kao sto je sa Vama i sa mnom slucaj a sa druge strane u tome je i lepota posto se sagovornik moze i vredjati sasvim nekaznjeno.
    Da sumiramo sve napisano i prekinemo ovu uzaludnu diskusiju: Na pokusaje uvreda necu odgovarati mada Vas oni jasno determinisu i bas lepo pokazuju ko ovde zapravo nema argumentaciju za civilizovan razgovor. Ja Vas nisam vredjala. To sto Vam se ne dopada moj stil pisanja, Boze moj, i to je stvar licnog ukusa. Ni Ducica nisu bas voleli zbog elitizma pa je opet Ducic.
    Danas je prvi dan Uskrsnjeg posta pa eto ja, Vama prastam i uvrede i osudu i presudu moje ljubavi, patriotizma, vere. Ja "sujetni mrzitelj crkve" Vama velikom borcu za hriscanstvo i velikom verniku eto prastam sve.
    I to sto mislite da imate vece pravo na buducnost ovog grada od moje porodice i mene i to sto ocigledno smatrate da ovom gradu i ovoj zemlji zakoni nisu potrebni i to sto se u svom zanosu uzdizete.
    Svako nosi svoj krst jel tako? I ja cu svoj sa radoscu da ponesem. A to zelim i Vama od srca.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Želeo bih da zahvalim ovoj vlasti jer su od prosečnog niškog vozača napravili veoma veštog vozača koji zaobilazi rupe poput profesionalnih trkača. Saobraćaj je bezbedniji jer vozači, da ne bi oštetili vozila, moraju mnogo dobro da voze.

Savetnik čitalac

Tekst: Saobraćaj u martu bio bezbedniji nego prošle godine, podaci su niške policije

Pronađite nas na: