Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

19:01, 27. 1. 2011.

Simonović predsednik Skupštine Radničkog

Miloš Simonović novi predsednik Skupštine Fudbalskog kluba Radnički. Predsednik Upravnog odbora Slavoljub Vlajković. 

Povratak na vest
Pošalji komentar
Poslednji komentari:
  • Milutin Milanovic

    21:20 // 27. 1. 2011.

    Kako mi je preneo covek blizak klubu,u UO su ponovo sve ikovi koji su Radnicki vec nekoliko puta dovodili do Srpske lige!!!!!!!!!Dakle,mozemo ocekivati sve isto-smene trenera,price o nedostatku finansija i KLJUCNA STVAR-svi pricaju vec 10 godina da ce Radnicki vratiti tamo gde mu je mesto -u Superligu!Od toga naravno nema nista-samo Srpska liga i njive,operu malo para,malo pokradu i KUD KOJI MILI MOJI!!!!!!Scenario uvek isti-samo se glumci menaju.SRAMOTA ZA NEKADA FUDBALSKI GRAD!

  • De_Guzman

    23:19 // 27. 1. 2011.

    Navucen je kompleks Sindjelica, NIKAD vise Radnicki nece da bude ono sto je nekad bio, i zato je bolje da se lepo vidi gde realno stoji i da se bolji pusti i da se bolja ekipa pomogne koja bez ikakve pomoci grada je dosla do Prve lige Srbije a ne kao Radnicki koja mora da se vraca u Prvu ligu Srbije po svaku cenu... Sramota za niski sport....

  • don

    23:19 // 27. 1. 2011.

    U Vlajkovica imam poverenje. Covek je od reci i dela. Treba mu dati sansu! Nadam se i najzad obnovi stadiona. Pozdrav

  • MJ89

    00:07 // 28. 1. 2011.

    Dace Bog i sreca junacka.
    Nislije - Samo Meraklije !

  • Milan

    00:36 // 28. 1. 2011.

    @ De Guzman,ti si ovde najveca sramota...

  • De_Guzman

    01:05 // 28. 1. 2011.

    Milutine, pa zar si stvarno mislio da ce neko nov da dodje u klub, to su sve ista stara lica koja hoce da napune novcanik, a Simonovic je samo maska i dobra fora da se uzmu pare....

  • Neko iz mase

    02:06 // 28. 1. 2011.

    Slavoljub Vlajkovic? Hahahah... Hronicni pijanac, marginalni politicar i jos marginalnija licnost, a uz to i najnesposobniji direktor u Nisu.... Ako Radnicki on ne vrati na staze slave, niko nece... Tako je i od Koske cudo napravio dok je bio predsednik.... Bruka za SPS je i to (a ovde nije pomenuto) da je on predsednik Gradskog odbora te partije u Nisu...

    • crvena ruza

      13:45 // 30. 6. 2011.

      druze moj,goveda se nalaze u masi a ljudi u skupini pa posto si ti neko iz mase,nemoj da pricas stvari o coveku kog ne poznajes

  • Redar

    05:43 // 28. 1. 2011.

    de_guz man, sto ne puste zvezdu ili barsu (ima gubitak na god nivou 150 milki) da se udavi u dugovima! zato sto su neke stvari institucija, a sindja dok dodje tu gde je radnicki ce treba mozda 50god mozda i polufinale lige uefa (tj nikad)..

  • Marko

    08:27 // 28. 1. 2011.

    predsednik Gradskog odbora DS i SPS-a na vodećim funkcijama u klubu...nečuveno...
    Ali bliže se izbori i ovo treba posmatrati samo u tom kontekstu...

  • Durlan boy

    09:53 // 28. 1. 2011.

    De_Guzman, vidi se da se razumes u niski sport,marica u ...
    Idemo Radnicki do SL ,ceo Durlan je uz tebe !!!

  • hm

    11:00 // 28. 1. 2011.

    @Durlan boy

    Ovo nema veze sa sportom!

    Bas si drulanac!

  • Vladimir

    11:59 // 28. 1. 2011.

    Radnicki je ljubav Nisa!

  • Meraklija

    13:01 // 28. 1. 2011.

    De guzman - Da li si ti decko procitao sta si napisao ???!!!! O kakvom "kompleksu Sindjelica" pricas ?? !!! Zna se ko ima komplekse, tvoj predsednik stranke (posto se iz prilozenog vidi da si clan g 17) , najveci lopov ovoga grada !!!! Covek koji iz licnih interesa unistava niski sport i Radnicki unazad 15 godina !!!!

  • De_Guzman

    16:56 // 28. 1. 2011.

    Nisam clan ni jedne stranke,Radnicki unistavaju ljudi koji su u njemu zadnjih 10 godina, navucen je kompleks zato sto je neko bez pomoci uspeo da uradi nesto u ovom gradu,pa brze bolje daj da iskopitamo da vidimo da li i Radnicki moze isto,isti taj Radnicki MORA po svaku cenu da se gura jer je zaboga institucija.Bilo nekad i 20000 gledalaca i zvezde i partizana, a sada jedva 500 i gleda se Zitoradja, Svrljig, Trstenik.

  • Branko

    17:47 // 28. 1. 2011.

    De Guzmane pa Sindjelic je uzeo vise love iz Budzeta nego Radnicki prosle godine. Radnicki sa novim rukovodstvom uliva poverenje samo sa Bankovicem i Vlajkovicem, za gradonacelnika ne znam, ostali su vec vidjeni i za njihovo vreme su samo filozofirali. Ako novo rukovodstvo smogne snage da dovede u red radnu zajednicu i definise ko tamo radi, a ko seta pantalone, vec su zavrsili trecinu posla. Verujem da ce Meraklije dati puni doprinos rasciscavanju stvari u klubu jer su oni naj zreliji segment u klubu. RADNICKI U SUPER LIGU!!!

  • radicki_nis

    20:01 // 28. 1. 2011.

    @De_guzman nama pomaze grad, a sindjelicu fudbalski Kavez! malo li je sto je djordjevic potpredsednik saveza a predsednik sindjelica.."postena borba" e bruko jedna, idi skoci u nisavu!!

  • meraklija sa zapadne tribine

    22:32 // 28. 1. 2011.

    @De_Guzman
    Ja neznam kako neko ko nije upoznat sa stanjem u Niskom fudbalu moze da komentarise ovu vest.
    Sindjelic ne samo da je dobio vise para od Radnickog vec ima i veoma mocne ljude u svojoj upravi npr.Branislav Jovanovic-Bane Banana i Dragan Djordjevic koji je POTPREDSEDNIK FUDBALSKOG SAVEZA SRBIJE I PREDSEDNIK FUDBALSKOG SAVEZA REGIONA ISTOCNE SRBIJE EJJJJJJJJJJ koju oni moc imaju!!!!!!!
    Sto se tice nove uprave radnickog to i jeste deo stare uprave ali tu nema nista lose prosla uprava je super radila i da je na vreme dosla na celo radnickog (a nije)sigurno ne bi ispali iz 1.lige.Ako moze jedan Dragan Malkovic Palma gradonacelnik Jagodine da solidno vodi klub ne vidim razlog zasto to nebi mogo i Simonovic ali nista se nezna sanse su 50:50

  • merak nema cenu

    04:20 // 29. 1. 2011.

    Radnicki je institucija, ostalo su sitnice, sta je Sindelic...ko za njega navija?Grobari sramota...Nis nije crno-beli, Nis je crven meraklija do kraja...

  • Virus

    09:42 // 29. 1. 2011.

    Zna se ko je broj jedan u srcima ogromne vecine nislija i koji klub je gradski brend koji je slavu grada proneo sirom evrope !!!
    Sindjelicu svaka cast ali ko sto je neko vec napomenuo ni za 50 godina nece moci da bude nista vise od pilicarskog kluba sa periferije !!!
    Jedan je Radnicki !!!

  • Forca_torro

    10:36 // 29. 1. 2011.

    Isti taj grad je dugovao sindjelicu 2.5 miliona dinara iz istog tog budzeta.Isti ti Branislav Jovanovic i Dragan Djordjevic su ponudili saradnju Radnickom sto je uprava sa gnusanjem odbila.I nemojte molim vas da uporedjujete Palmu i Jagodinu sa Simonovicem, gradom i Radnickim, to su nespojive stvari,ovaj grad nece NIKADA dobiti nekog kao sto je Palma. To sto cujete na vestima kako se pljuje Sindjelic i njegova uprava je samo povrsina svega sta se u stvari desava, mnogo je drugacija situacija nego sto cujete.Da nije bilo Bankovica i njegovih 40000 Radnicki bi iz Srpske lige ispao, a podmladak je suspendovan iz svih takmicenja,igraci strajkuju jer nema plata, a sindjelicevi igraci igraju bez primanja i do 4 meseca,nemojte molim vas. Zato vas molim, otvorite oci malo, jer ko gubi ima pravo da se ljuti, trenutno je Sindjelic bolji i stabilniji klub od Radnickog i zasluzuje mnogo vise nego sto mu se daje.

  • Meraklija

    11:42 // 29. 1. 2011.

    @De_Guzman

    Ne vredi tebi dokazivati nista. Posto se ocigledno ne razumes u niski sport. Pricas o nekakvom "postenom" Sindjelicu !!! Sindjelic vise ne postoji decko - ovo ti je zlocinacki projetak fk "banana-djordjevic" ciji je jedini cilj unistenje Radnickog i prisvajanje stadiona Cair !!!

  • Nislija

    12:41 // 29. 1. 2011.

    Kakva patoloska mrznja prema Radnickom !!! I to od strane Nislija !!! Strasno..... Nije ni cudo sto nam je grad ovakav, kakav je.... Ja razumem da vi iz g17 morate da pratite vaseg velikog vodju...ali ovo sto vi pisete za Sindjelic, je smesno i zalosno..... Samo neko ko se ne razume u fudbal i u sport uopste, moze i da pomisli da uporedjuje instituciju ovog grada kao sto je Radnicki, sa nekim Sindjelicem.

    I ne znam dal stvarno ne shvatate, ili ne zelite da shvatite da ovo sto se danas predstavlja kao fk Sindjelic, nema apsolutno nikakve veze sa fudbalom i sportom uopste !!!! Zna se koji su tu motivi !!!

  • De_Guzman

    12:46 // 29. 1. 2011.

    Vredjajte koliko zelite, ja i dalje stojim do svog stava, Sindjelic je napravio nesto sto Radnicki mora po svaku cenu (da se vrati u PLS i da opet ispada ili da se muci u istoj), umesto da se radujete tome sto napokon Nis ima sansu da dobije superligasa vi pljujete, zbog toga je i Radnicki tu gde jeste, i iskreno bi voleo tu da ostane jer ne zasluzuje nista bolje ma kakav on pre 20 godina bio.Cair je GRADSKI stadion koga je RADNICKI prisvojio, on cak nije u njegovom vlasnistvu nego GRADSKOM, i ne pricajte kojesta, volite Radnicki i nema nista lose u tome, ali pruzite lepo ruku u ovom trenutku boljem i kvalitetnijem...A za vasu informaciju, ja od sporta zivim tako da izgleda znam malo vise nego sto se u stvari prica.Slobodno pljujte i vredjajte ne zanima me...

  • Sergej

    15:15 // 29. 1. 2011.

    RADNICKI JE LJUBAV NISA!!! Postovace bilo ko od nas Sindjelic kad odu ove 2 sramote, kao sto su Meraklije i pre pratile Sindjelic!!! Ali to neki ovde ne znaju!!!

  • Meraklije Nis

    17:24 // 29. 1. 2011.

    Niko nema pravo da uzima u usta Radnicki, a da mu mi to ne dozvolimo!
    To malogradjanima i parazitima ovoga grada treba da bude jasno! Zato sto smo mi ti koji smo ostali na mucenom Cairu, dok je klub posmatralo 100 ljudi, cistacice i semenkari. Zato sto smo mi ti koji smo ga ispratili po svim selendrama mucene Srbije zadnjih godina. I mi smo ti koji najbolje znaju ko se nakrao i ko je doveo klub do blata, a ko je zbog njega krvario za 3 plate godisnje! I mi smo ti koji najbolje znaju ko su Dragan Djordjevic i Branislav Jovanovic! Ima vise od 15. godina koliko traje nasa borba protiv kriminalaca.
    Mogu ovde partijski poltroni i secikese da prodaju maglu, ali svim gradjanima Nisa koji imalo prate sportsku i politicku scenu grada, je jasno da ce Sindjelic da traje koliko i OFK Nis,Jastrebac.., sve dok ova dvojica ne zavrse u zatvoru ili gradjani ovoga grada ne uzmu pravdu u svoje ruke!
    Dozvolili smo da jedan od brendova grada RK Zeleznicar nestane. Budite da se to nece dogoditi sa Radnickim.
    Posle serije razgovora izmedju kluba, gradonacelnika i Meraklija, odlucili smo da damo podrsku novom projektu. I tu se stavlja tacka na svaku dalju raspravu!
    Naredni dani dace odgovor da li smo pogresili sa procenom ili ne, ali sve dok se pojavi neko sposobniji, pusticemo novu upravu da pokaze koliko zna i ume.

    Meraklije Nis

  • MILOS STOJKOVICMILOOS

    17:41 // 29. 1. 2011.

    OK.VLAJKOVIC,SIMONOVIC. BANKOVIC I OSTALI MISLIM DA DOLAZE IZ KORISTI PA SAMIM TIM U PRVA TRI-CETRI KOLA ISTOPICE PREDNOST OD PET BODOVA.



    S R A M O T A

  • meraklija sa zapadne tribine

    18:09 // 29. 1. 2011.

    @De_Guzman
    Ajd sad ti meni kazi da li je normalno da u razvijenim zemljama potpredsednik fudbalskog saveza neke zemlje bude predsednik nekog fudbalskog kluba????naravno da NEE!!!ne kazem ni da je u redu da politicari,gradonacelnici i...... budu u nekom klubu ali na zalost Radnicki nema drugog izbora,a ovo sto igraci SIndjelica igraju 4 meseca bez plata to nije nista,igraci Radnickog su mnogo vise gladovali od vasih,a i ja neznam kako neko moze da mrzi Radnicki ajd razumem da ne navija u redu al brate sta ti je taj radnicki skrivio???
    Pretpostavljam da bi likovi kao sto si ti navijali za Radnicki da je on u slicnoj situaciji a pljuvali neki drugi klub.A i verovatno nisi bio "NAVIJAC"Sindjelica sve dok nije ostvario ove "uspehe"ali to nisu pravi uspesi verovatno ste primetili da mnogo malih klubova bez svojih stadiona i bez neke velike tradicije,guraju u super ligu iz razlicitih razloga koji nisu fudbalski npr:BSK Borca,Metalac GM,Cukaricki........a da kubovi kao sto je nas Radnicki propadaju sve nize i nize......PA SAD JA TEBE PITAM NA KOJOJ SI TI STRANI????

  • Branko

    22:50 // 29. 1. 2011.

    De Guzmane, kazes da od sporta zivis ali po komentarima bih rekao da ne zivis za sport. Kako mozes da nasem Niskom klubu zelis da ostane u ligi u kojoj je trenutno. Simdjelic jeste u PLS, trenutno je u vecem rangu od Radnickog, ali nemoj ispustati iz vida da Radnicki u kvalitetnoj ligi Srbije za mladje kategorije ima tri selekcije, to u Srbiji imaju trenutno 8 klubova, troskovi takmicenja tih selekcija su veci nego takmicenje ekipe u srpskoj ligi. Kamo srece da i Sindjelic ima ozbiljniju skolu fudbala i da i on ima mladje selekcije u kvalitetnoj ligi, na taj nacin bi se i broj talentovanih klinaca povecao a ne bi talenti obilazili Nis i odlazili u Bgd ili Vojvodinu. Niski fudbal mora da ima jednog superligasa, jednog prvoligasa i 3-4 srpskoligasa da bi tim koji igra u super ligu mogao da afirmise igrace za svoj sastav.

  • Comsheeya

    23:36 // 29. 1. 2011.

    ..I Obilic je bio prvak drzave dok su ga vodili banditi. Posle par godina su dosli na svoje. Primecujem samo..

  • De_Guzman

    08:57 // 30. 1. 2011.

    Kao prvo,cenim meraklije i njihovu borbu da se radnicki izvuce i sve ali nije njihova stvar da se uzima pravda u svoje ruke nego da se bodri i podrzi tim koji se voli (moje licno misljenje),ali vam to ne uspeva jer nije do vas.Za vasu inf bio sam na jugu nekada davno,i gledao Radnicki i sa juga i zapada,a nazovi vezu sa Sindjelicem imam od 2004. dok je jos bio u zoni,od tada pratim oba kluba,samo sto je Sindjelic rastao, a Radnicki padao.Podmladak Sindjelica ima reprezentativce ove zemlje,za par njih se proslog leta raspitivao Partizan i jos neki klubovi.Slazem se Branko sa tobom, samo sto bi ja malo izmenio, 1 superligas i 2-3 prvoligasa,za ostalo se slazem.Sto se troskova takmicenja tice,to jadna deca placaju jer klubovi nemaju para.Dragan Djordjevic nije prvi podpredsednik FSS-a koji je na celu nekog kluba i iz tog razloga je i dobio dozvolu da bude na celu Sindjelica,u suprotnom ne bi mogao.Radnicki mi je skrivio time sto za njega mora sve da se uradi i on mora a za druge koliko se stigne.Rukoment (Zelja,Naisa,pa i ORK Nis i Nis ekspres) nije propao zbog Sindjelica i Radnickog nego odnosa grada prema sportu.A Banana i Djordjevic su ponudlili Radnickom sve ono sto su dali Sindjelicu,ma kakvi oni bili oni su uspeli u svojoj nameri,niko ne pita kako Palma vodi Jagodinu ali je bitno da ima rezultata.I to treba da se postuje a ne da se pljuje i gazi.Ja sam na strani uspeha, da ponovo dodju Partizan, zvezda, OFK, Vojvodina... I zasto Nis da nema 2 superligasa, ako Beograd moze da ih ima 6 zasto Nis ne moze da ih ima dva, ali nisam za to da mora po svaku cenu, gazenjem i vredjanjem.

  • Radnicki Nis

    13:52 // 30. 1. 2011.

    De guzman

    Tebi stvarno ne vredi objasnjavati neke stvari. Prvo zato sto patoloski mrzis Radnicki, bez ikakvog razloga. Drugo, da li stvarno mislis da je RK Zelja propao zbog odnosa grada prema sportu, a inace zna se ko je glavni za sport u Nisu , g 17 i Banana. Zelju je unistila ta ista ekipa ljudi koja je sad u Sindjelicu, Banana, njegov kum Dokman i ostali. Trece, da li ti stvarno mislis da su Banana i Djordjevic, pravi sportski radnici, koji zele dobro niskom sportu, pa zbog toga ulazu u Sindjelic.

    Svako ko malo razmisli, shvata koji su tu motivi u pitanju.

  • Branko

    14:28 // 30. 1. 2011.

    De Guzmane, moj nijedan komentar nije bio uvredljiv. Nijednom nisam komentarisao rukovodstvo Sindjelica. Mladje kategorije Sindjelica su neorganizovane, neuskladjene, ne prati generacija generaciju vec se pred pocetak prvenstva u nekoj selekciji skupljaju navrat nanos a zatim se ta selekcija krpi. Slazem se da su tri igraca Sindjelica iz mladjih kategorija igrali za reprezentaciju Srbije, ali znam da su poziv dobili na predlog g-dina Djordjevica i smatram da tako treba. Radnicki takodje ima igrace iz mladjih kategorija u reprezentaciji ali njih nema ko da predelozi i smatram da menadzment skole Radnickog mora da ima veci autoritet u fudbalskim krugovima Srbije, kao sto smatram i da g-din Djordjevic mora da vodi rcuna o svim klubovima u regionu kao njihov predsednik a ne samo o Sindjelicu. Predlog koje je dalo rukovodstvo Sindjelica za fuziju ova dva kolektiva nije imalo uporiste u javnosti kao ni izvesnu perspektivu, jer nazalost imali smo dva rukometna kluba koji su se fuzionisali, pa sada imamo samo jedan los rukometni klub. Smatram da fudbal u gradu, kao uostalom i ceo sport, moze uspesno da funkcionise, da ne zavisi sve od para iz budzeta, vec da ljudi cine osnov celokupnog poslovanja. Nazalost mnogo je ljudi u niskom fudbalu cija vizija ne doseze velike domete, koji intelektualno nemogu da odgovore izazovu koji se zove superligaski klub, danas imamo jakog Bankovica koji ne moze sve sam i koji mora da ima mnogo dobrih saradnika da bi se iskoracilo ka superligi. Ne zavaravajte se da rukovodstvo Sindjelica moze sve to, jer ni tamo nema dovoljnoi snage za veliki domet, vec za bledo prepucavanje oko toga ko je znacajniji gradu Radnicki ili Sindjelic. Voleo bih da vidim u Nisu da jedan fudbaler sklopi profesionalni ugovor (za bilo koji klub) na 2 godine cija mesecna primanja nisu manja od 1000 evra, ponavljam samo jedan fudbaler, A mi sanjamo superligu. Pare, jako rukovodstvo, dobar sportski menadzment i eto superlige. Pozdrav svima. ZA RADNICKI U SUPER LIGU!!!!!

  • meraklija sa zapadne tribine

    15:52 // 30. 1. 2011.

    @De_Guzman Ne vredi se raspravljati sa covekom kao sto si ti,kad neko gaji toliku mrznju prema nekome ili necemu ali zasto cutis kad kazem da se u nasem fudbalu guraju mali klubovi poput Metalca,BSK Borce,Cukarickog...verovatno se i Sindja gura msm ocigledno je sindja nije nista posebno rastao od 2004god uvek je bio siromasan i meni je zao zbog toga(secam se kada sam trenirao u Sindjelicu molili su nas da damo po 100din da bi mogli da uvedemo toplu vodu) i ja sam bio simpatizer Sindje ali sve dok nije dosla nova uprava.Gledao sam utakmice redovno posto zivim u durlanu i mogu da kazem da sve sto je Sindjelic ostvario u prosle 2sezone stvoreno je vestacki,KOLIKO VASIH OMLADINACA IZ SINDJELICA IGRA U PRVOM TIMU?Vecina igraca je dovedeno sa strane dok kod nas pola tima cine omladinci onog trenutka kada ode trenutna uprava Sindjelic ce poceti da tone kao Obilic bez Arkana.Kao sto kazu ljudi ti zivis od sporta ali ne i za sport

  • Neko-iz-mase

    20:35 // 1. 2. 2011.

    @De Guzman

    ZEKICU PROVALJEN SI !!!!!!!!!!!! :)

  • meraklija 68

    16:00 // 2. 2. 2011.

    De_Guzman-e,kao prvo moras nauciti,da se iz postovanja prema nekom koje pojam za tvoj klub,ime RADNICKI pise iskljucivo velikim slovima,pazi to izgleda ovako RADNICKI.

  • Bojan Stojanovic

    01:27 // 4. 2. 2011.

    Gradonacelnik je na funkciji vec dve godine (po meni dve godine previse). I za to vreme je Radnicki je dosao do ovog stadijuma a da isti drljavi gradonacelnik ni prstom nije mrdnuo, prokomentarisao, pomogao gradski klub.

    A sad kad je drzava dala pare da se renovira stadion Cair, evo istog gradonacelnika da glumi predsednika kluba. Jasno, sa te pozicije ce lakse da se ogrebe za proviziju. 9 miliona eura koliko je odobreno od drzave za stadion, minus 10% (kolika je valjda tarifa i po cemu neki ovdasnji politicari dobijaju nadimke)...... Milionce u dzep a nas klub nema plate da podeli.

    Sve ovo mi zvuci kao neka kletva:
    "Dabogda ti Simonovic nadzirao a Banana izvodio radove"

  • Meraklija

    13:43 // 4. 2. 2011.

    ma bas me briga koji su motivi u pitanju ako ce RADNICKI da ima koristi od toga... i da se vrati tamo gde mu je mesto !!! A naravno da ne rade to iz ljubavi, zna se ko jedino u ovom gradu voli RADNICKI !!!

  • Tasha

    22:55 // 16. 2. 2011.

    E, jadan Radnicki kada mu pomaze Simonovic i neki tamo SPS-ovac. Pukli smo.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Da stave Hitnu na Kamenički vis?

Miloš Čitalac

Tekst: Zbog gradnje nove Hitne i Porodilišta menja se Plan generalne regulacije

Pronađite nas na: