Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

Privatizacija

  • dib

    Sremska mlekara i zvanično novi vlasnik Duvanske industrije Bujanovac

    Po ceni od 686.374 evra Sremska mlekara, kako piše na sajtu Ministarstva privrede, kupila je 57,93 % kapitala Duvanske industrije u Bujanovcu, a kako je ranije Južnim vestima rekao direktor Sremske mlekare Rade Basta, ideja je da DIB oživi i da se ponovo proizvode cigare na krajnjem jugu Srbije.

    detaljnije
  • izvoriste milan toplica foto lj.m.

    Umesto u flaše, mineralna voda kod Prokuplja otiče u oranice

    Voda sa nekoliko termomineralnih izvora u selu Viča kod Prokuplja koja se pod nazivom "Milan Toplica" prodavala širom bivše Jugoslavije, već desetak godina otiče u obližnje oranice i reku Toplicu. Sadašnji vlasnik, ni pored ponuđene pomoći Opštine, ne želi da pokrene proizvodnju.

    (7) detaljnije
  • Banja

    Niška Banja se ne prodaje odmah, ministri najavili ulaganja

    Iako je ponovo aktuelna privatizacija srpskih banja, Institut “Niška Banja” neće odmah izaći na tržište, a kako su kazali ministar zdravlja Zlatibor Lončar i turizma Rasim Ljajić, država će uložiti u širenje kapaciteta i opremanje Niške Banje. 

    (7) detaljnije
  • tribina-foto-fb

    Levičarska tribina u Nišu protiv privatizacije javnog sektora

    Kakva su nam javna preduzeća potrebna, zašto je javni sektor neefikasan, koji su njegovi problemi i zašto se treba boriti protiv privatizacije, okupljeni će čuti na tribini Levog samita Srbije 30. septembra u Nišu, na kojoj će učestvovati i Đokica Jovanović.

    (5) detaljnije
  • motel-Vranje-foto-I.M..jpg

    Motel u Vranju zbog duga radnicima na prodaju

    Zbog duga prema 31 radniku koji su svoja prava potražili na sudu, motel na ulazu u Vranje uskoro bi mogao biti prodat. Sud je prvu licitaciju zakazao za 7. septembar, a procenjena vrednost je skoro 125 miliona dinara.

    (2) detaljnije
  • Ugašen radio Pirot

    Ugašen radio Pirot

    Nakon što je posle 38 godina rada zbog neuspele privatizacije 12. januara radio Pirot prestao sa emitovanjem programa, odlukom odbornika lokalne Skupštine ova medijska kuća je i formalno prestala da radi.

    (3) detaljnije
  • Hotel-Pirot-1.jpg

    Prvi gosti u novom pirotskom hotelu od ponedeljka

    Nakon 4 godine od privatizacije i početka radova, renovirani hotel u centru Pirota sa 4 zvezdice svečano je otvoren i u njemu će raditi oko 60 ljudi.

    (11) detaljnije
  • jumko-vranje.jpg

    "Jumko" čeka kupca iz Turske?

    Direktor vranjskog “Jumka” rekao je da postoje zainteresovani kupci za tu kompaniju, najavljujući da će strani partneri koji će, kako je istakao, zaposliti preko 2.000 radnika, biti predstavljeni već početkom naredne godine.

    (2) detaljnije
  • 490x370-Ntv.jpg

    LAF: Ispitati privatizaciju NTV

    Lokalni antikorupcijski forum Niš poziva nadležne državne organe da provere sve podatke u vezi sa privatizacijom "Niške televizije", kako bi se, kako kažu, otklonile sumnje u eventualne nezakonitosti u tom procesu.

    (3) detaljnije
  • Nova-stranka-Leskovac.jpg

    Nova stranka: Ispitati ulogu Siniše Malog u privatizaciji "Zdravlja”

    Leskovački odbor NS zatražio je od nadležnih organa da se ispita uloga aktuelnog gradonačelnika Beograda, a tadašnjeg predsednika komisije za pregovore o prodaji leskovačkog "Zdravlja" u, kako navode, sumnjivoj privatizaciji fabrike koja je 2003. godine prodata za svega 3,5 miliona evra.

    (8) detaljnije
  • NTV

    Sporna prodaja "Niške televizije"

    Iako kupac ne može biti firma koja se "u celini ili delom finansira iz javnih budžeta", Agencija za privatizaciju je Nišku televiziju prodala "Narodnim novinama", koje su u 2014. godini najmanje 70 % svojih ukupnih prihoda zaradile od države.

    (20) detaljnije
  • Spomenik šljiva blace

    Radomirovići kupili i TV Blace

    "Niškoj medijskoj imperiji", kako sami sebe nazivaju, koju čini bezmalo 10 medija, među kojima su "TV Belami" i "Narodne novine", niška porodica Radomirović je pridodala još jednu televiziju.

    (3) detaljnije
  • NTV

    NTV prodata "Narodnim novinama" i Slađani Ostojić

    Konzorcijum, koji čine "Narodne novine" i direktorka niške TV "Zona plus" Slađana Ostojić, kupio je "Nišku televiziju", prema nepotvrđenim informacijama po ceni od 78.000 evra, što je za 3.000 evra više od početne cene.

    (33) detaljnije
  • 800x600-800x600-radoica.jpg

    NUNS: Da li je Radoica mogao da učestvuje u privatizaciji?

    Agencija za privatizaciju treba da odgovori na tvrdnje da Radoica Milosavljević, zbog toga što je osuđivan, nije mogao da učestvuje u privatizaciji medija koje je kupio, među kojima je i RT “Caribrod” iz Dimitrovgrada, smatraju u NUNS-u.

    (1) detaljnije
  • mediji-mikseta-Kosta-Ilustracija-Juzne-vesti.JPG

    Radio Han dobio novog vlasnika

    Informativni pres centar, odnosno Radio Han, dobio je novog vlasnika Miloša Dinića iz ove opštine koji je lokalni radio kupio za 8.230 evra. Kako obećava, radio će nastaviti sa radom sa nekima od biših, ali i upošljavanjem novih radnika.

    detaljnije
  • ntv

    Dva ponuđača za kupovinu NTV

    Ponude za kupovinu Niške televizije dostavio je konzorcijum “Narodnih novina” u vlasništvu Vitka Radomirovića i Slađane Ostojić, kao i Aleksandar Živadinović, izvršni direktor marketing službe NTV. Otvaranje ponuda odloženo zbog “formalnih nedostataka”.

    (2) detaljnije
  • rtv.jpg

    Koalicija: Nadležni da spreče prevaru novinara RTV Vranje

    Zbog toga što, kako kažu, u toku privatizacije RTV Vranja kapital nije prenesen na 16 zaposlenih u ovoj medijskoj kući nego vraćen Akcionarskom fondu radi dalje prodaje, iz Koalicije novinarskih i medijskih udruženja pozivaju nadležne da reaguju.

    detaljnije
  • pivara

    Stopirana prodaja, “Niška pivara” opet u stečaju

    Mesec dana nakon što je bugarski investitor kupio “Pivaru Niš” zbog tužbe drugog potencijalnog kupca, novom vlasniku su zabranjene sve aktivnosti u firmi i ona je vraćena stečajnom upravniku.

    (4) detaljnije
  • 490x370-tvpirot

    Nakon RT "Caribrod" Radoica Milosavljević kupio i TV “Pirot”

    Kontroverzni kruševački biznismen Radoica Milosavljević, koji je pre dva dana kupio RT “Caribrod”, kao jedini ponuđač kupio je i TV “Pirot” za 26.300 evra. Ovim je Milosavljević postao vlasnik i sedmog lokalnog medija u Srbiji. 

    (1) detaljnije